Ik heb net iemand moeten vertellen dat haar contract niet verlengd wordt.. 2 Kinderen en een huis. Ik voelde me al klote, maar dit soort dingen blijven gewoon echt K-Lote!
Wetten en regelgeving is helemaal niet leuk 1 tip; koop nooit iets in een opheffingsuitverkoop want bij problemen sta je met lege handen.
Nee hoor ik wil niet ruilen. Hoewel ik er vast over denk als ik kralenkwastjes maak en met 3 meter visdraad worstel, maar goed Probeer sollicitatiebrief te schrijven maar kom niet verder dan ''heb er al eens gewerkt en vond het heel leuk!''
Ik ga denk ik maar effe een nieuwe telefoon halen. Heb een duf hoofd
@lilian nee liever niet @amy nee idd ik haat het @nicky nee ik ben een praktijk mens dus zie altijd zo op tegen die dag school
katjen
Geplaatst: 31-10-13 14:00
als ik het zo om me heen altijd hoor ook van vrienden in nl enz. Ben ik blij dat altijd me eigen baas ben naja op paar schoonmaak baantjes na.
Even heel wat anders van weekend was ik bij wedstrijd hier in de buurt aan kijken. En raak aan de praat met vrouwtje daar over voer enz . Toen kregen we het over mijn werk wat ik nu voor reico doe. Nu blijkt ze dus soort van sale vrouwtje tezijn voor duits paardenvoer merk. of ik geintseeert ben om naast reico het evt te combineren met hun paardenvoeren . Met uitbreiding tot hun andere voer van kat tot kip hahah. Bij deze dus even een link wat vinden jullie van dit voer. Mijn paarden krijgen het zelf ook moet zeggen ze danhet er goed op. http://www.deutsche-tiernahrung.de/open ... 1/M/AqdVbQ
Zo, maandag nieuwe tel ophalen, Galaxy S4 Met onbeperkt abbo, ik ga steeds over internet en bellen heen... Nu gelijk maar goed geregeld En met 32gig geheugen voor aaaaaaaaaaal die paardenfoto's en filmpjes
Belt een van mn beste vrienden, gaan vanavond met zn 3en naat Thor 2 en eerst uit eten, laat verjaardagskadootje Moest alleen cursus met Havanna er voor afzeggen, trainster zal wel denken, ik ga zo ongeveer om de week ipv iedere week
MirandaMalik
Geplaatst: 31-10-13 14:35
Kathinka, mijn paarden krijgen alleen een handje slobber om vitamines en magnesium door te doen en verder onbeperkt voordroog en daar hebben ze (meer) dan genoeg aan.
Lilian, das altijd vervelend maar het is je werk, je hebt het niet persoonlijk gewild. Lekker makkelijk voor mij om te zeggen dat je je werk gescheiden moet houden.
Gezellig Amy, wel een beetje raar dat je telkens afzegt.
Komt steeds iets tussen, echt heel lastig... Terwijl ik het hartstikke leuk vind en graag doe.. T is wel gewoon een klasje hoor en is al betaald, dus wat dat betreft gelukkig geen ramp
MirandaMalik
Geplaatst: 31-10-13 14:46
Dat hebben wij op het moment met boogschieten..elke keer is er wat dat we niet kunnen...ook verder geen ramp maar je voelt je evengoed schuldig.
Is iets menselijks. Je gaat een verplichting aan en soms komen er nu eenmaal dingen tussen waardoor je hieraan niet kan voldoen. Het is niet anders. Maar ken het gevoel .
Balen van die laarzen Amy, had je verhaal gelezen. Kan er nog wat geregeld worden of heb je gewoon dikke vette pech?
Gaaf boogschieten te paard!
Wij zijn net een tijdje over op de Hugho kruidenmix en dankzij onze super leverancier die ook het voer voor de koeien brengt, wordt het nu gewoon thuis bezorgd hoe luxe?!
MirandaMalik
Geplaatst: 31-10-13 15:30
Dat is wel handig idd! Maarja, mijne eten zo weinig we hebben alleen werk aan het ruwvoer. We gooien altijd de kar vol mest en die brengen we naar een boer verderop, dan nemen we gelijk balen voordroog mee...alleen was het de laatste keer zo blubberig dat we bijna vast kwamen te zitten.. Hebben Nikita en ik geduwd toen ging het net aan goed.
Ik ken het voer verder niet Kathinka. Hebben ze gewoon een standaard sport- en basisbrok en muesli of is het weer wat bijzonders? Ik ga vanaf morgen over op Hugho kruidenmix. Dat schijnt wel een wondermuesli te zijn door de vele kruiden (en dus natuurlijke vitamines en mineralen) die erin zitten.
Haha Miranda Zou hem wel leuk staan.
Net weer een pennymomentje. Heerlijk door het bos gewandeld en tijdens onze wandeling wat Paralli dingetjes gedaan. Hij luisterde zo goed
Nickyyyy
Geplaatst: 31-10-13 15:57
Hahah Nicky, wordt idd nog ff oefenen!
Kruiden.. Heb daar idd wel is wat overgehoord, schijnt goed te zijn voor de paarden maar waarvoor precies? Het fijne ervan weet ik niet.. Als iemand mij daar mee rover kan vertellen hoor ik het graag
Momenteel krijgt hij klein handje bix, mineralen en luzerne per keer.
Ik geef Princesa elke dag wat Pavo Care for life. Dat is ook zo'n kruidenmix. Verder krijgt ze een kwart kilo biks (Havens Sportbrok) per dag en volop hooi.. Qua biks weet ik dat ik goed zit, maar qua kruidenmixen... Ik ben wel benieuwd, net als Nicky...
__Nicky
Geplaatst: 31-10-13 16:05
Kruiden bevatten veel aminozuren, mineralen en vitaminen. Als de kruiden puur (dus zonder bewerking) aan het voer zijn toegevoegd, dan kunnen de aminozuren, mineralen en vitaminen het best benut worden door het lichaam. Veelal zijn er zogenaamde voedingssupplementen met synthetische vitamines en mineralen, die worden veel minder of zelfs nauwelijks opgenomen door het lichaam omdat het eigenlijk een stof is die van nature niet voorkomt in het lichaam. Paarden vinden in de natuur natuurlijk ook geen potje vitamines in de vorm van poeder tussen de struiken. Kruiden wel.
Geperste brokken zijn eigenlijk niets meer dan suikers en synthetische vitamines en mineralen. Er is heel wat mee gebeurd in het productieproces. Het beste kan je dus eigenlijk biologisch voer en hele zaden en pitten (dus die niet gepoft oid zijn want dan halen ze er ook niets meer uit) geven maar dat is stervens duur en kan ik niet van mijn studentenbijbaantje betalen. Dit is een mooie oplossing.
Ik heb gister het voer wat ik nu geef (Havens Cool-Mix) met de kruidenmix van Hugho vergeleken op voervergelijk. Dayem krijgt waarschijnlijk te weinig ijzer binnen en is daarom een beetje sloom. In de kruidenmix zit 2x zo veel ijzer. Daarbij ook 2x zoveel vitamines en mineralen (die hij waarschijnlijk ook deels mist nu).
Ik was zelf ook een leek als het gaat om voer maar heb me er maar eens over ingelezen en ben het eens uit gaan zoeken