Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nancy!
Gaat 5 seconde goed en dan heeft ie hem weer vast. Net een jonge hond. Ook loopt ie lekker te marcheren, maar dat wil ik niet hebben aan de lijn. Hij moet normaal doen en wachten met zijn frustratie en dus pakt ie de longeeerlijn weer de stuiterbal
Ook zijn deken...hele gevechten heeft ie ermee.
Blond ... gaat lekker ... Nancy schreef:Een amateur ruiter mag immers extra starten in de open klasse. Dus dan mag een walk jog ruiter toch ook wel extra starten in de beginners klasse? lijkt me wel zo eerlijk.
Andersom mag niet. Een open ruiter mag niet starten in de amateur klasse en een Beginner mag niet starten in de Walk Jog klasse.
In ieder geval al één dappere ziel die een dressuurproefje gaat ondernemen
(Twee als ik mezelf meereken
)

Heb er weer zo veel zin in! Hopelijk is Tie dan drachtig gescand en kan ik ook echt echt mee doen.
Moet ik wel heel eerlijk bekennen dat ik nog niet dusdanig thuis ben in het regelboek en in de praktijk dat ik daar iets over kan zeggen. Maar verder bedoelen we precies hetzelfde en je voorbeelden maken het helemaal helder!
Ik ondersteun jullie initiatief dus sowieso, ik hou errug van verbeteren
Is zelfs m'n werk, maar ook een beetje een tic
Ik denk dat ie n tijdje terug heeft vastgelegen... Heb er nu simicur opgesmeerd, een spier en gewrichtsgel, hopelijk gaat dat helpen en worden het geen piephakken... Baal er echt van! Nour niet, die loopt de hele dag blij te zijn, beetje chillen met z'n driejarige vrouw naast m in de paddock, uitgeschacht en wel...
... Yup... Het wordt lente!