Wat een schrik Jessica, dat had idd heel anders kunnen aflopen... Hoe gaat het nu met de brokkenpiloot?
Nancy: het regelboek is volgens mij net vorig jaar helemaal bijgewerkt, maar blijkbaar is dat niet nauwkeurig genoeg gebeurd. En helemaal met jullie eens dat juist een regelboek glashelder en niet dubbelzinnig moet zijn. Wat fijn Yilldiz dat je hier eens naar wilt kijken, en Nancy ook
Kan ik hierin wat voor jullie betekenen in het bestuur?
Nancy schreef:Een amateur ruiter mag immers extra starten in de open klasse. Dus dan mag een walk jog ruiter toch ook wel extra starten in de beginners klasse? lijkt me wel zo eerlijk.
Andersom mag niet. Een open ruiter mag niet starten in de amateur klasse en een Beginner mag niet starten in de Walk Jog klasse.
En zo hadden we het precies in ons hoofd en zo is het ook in de ALV besloten. We willen nu dus zeg maar naar 4 aparte klasses. Er mag dus door W&J'ers best een stapje naar boven worden gemaakt, maar zoals het wel eens gegaan is dat een Beginner eerst eens een 'oefenrondje' trail deed bij W&J en daarná nog de trail bij de Beginners, daar willen we dus vanaf.
Oh en Yildiz, je inschrijfformulier is binnen hoor!
In ieder geval al één dappere ziel die een dressuurproefje gaat ondernemen
(Twee als ik mezelf meereken
)