Het zelf maken van Arabisch showtuig (oosterse stijl) deel2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

melanie_h

Re: Het zelf maken van Arabisch showtuig (oosterse stijl) deel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 12:38

toeke, je halster ziet er weer mooi uit erg jammer dat hij te klein.

Ik heb een tijdje niet meer gereageerd ben net terug uit ziekenhuis, mag voorlopig niet meer werken tot ik bevallen ben en moet rustig aan doen mag wel een beetje rondlopen maar verder ook niks.
Ik heb nu wel zeeen van tijd voor weer wat te gaan knutselen en ontwerpen van halsters Haha! alleen nog iemand vinden die ik op pad kan sturen voor de juiste spulletjes Whoosh! Ik heb nu een mooi excuus Haha! Haha!

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 16:41

Dat heb je dan wel even mooi voor elkaar! Misschien kun je je moeder vragen of die niet eventjes wat leuke dingetjes wil kopen. Vaak hebben die er wel wat verstand van.

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 17:33

Ik denk ook dat die het haasje wordt, zij doet zelf ook veel hobbieen, dus die stuur ik mooi op pad Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 17:41

Ik denk dat ik binnenkort een frontriem in elkaar ga knutselen Lachen. Wel Arabisch, van kralen sowieso, maar ik ben wel benieuwd wat voor soort frontriem ik dan zal maken. Ik kan natuurlijk gewoon een rechte maken zeg maar, maar misschien is het ook wel leuk om een hangende of een V frontriem te maken Lachen. Ik heb geen idee, jullie wel?

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 17:44

Er zijn igg nog meer mogelijkheden voor een frontriem hoor! Je kunt dus inderdaad een hangende of een V-frontriem maken, maar je kunt er ook allerlei andere vormen van maken. Een druppel bijvoorbeeld. Op internet staan volgens mij nog veel meer voorbeelden. Ik zal even voor je zoeken, want ik dacht ooit ergens zo'n site te hebben gezien.

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 18:11

die site is duits waarop al die voorbeelden staan (als ik het tenminste op dezelfde site heb he Knipoog )
ik heb die nog wel ergens anders zet ik die website hier in link
http://www.arabershowhalfter.de/
je moet maar eens kijken he Pling
ik weet zelfs niet eens hoe ik mijn frontriem moet beschrijven.. laten we het houden op onmogelijk kijk maar naar de foto een pagina of twee misschien terug Knipoog
groetjes

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 18:12

Die inderdaad. Ja

Bespaard me even wat zoekwerk .. Tong uitsteken

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 19:05

graag gedaan hoor Haha!

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:10

zoralena schreef:
ziet er mooi uit toeka! kan je een grote foto maken van de kraaltjes erop? die lijken me ook erg mooi.

welke kraaltjes erop bedoel je?

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:13

wel op je bakstuk zit iets blinkends en dus dacht ik aan kraaltjes?

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:23

zoralena schreef:
wel op je bakstuk zit iets blinkends en dus dacht ik aan kraaltjes?

nee dat zijn niet de kraaltjes die jij ziet blinken. dat zijn tussenstukken met swarovski.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ODL66HZK.jpg

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:24

zo he dat is mooi. waar vind je dat? en wie verklaarde me hier voor gek dat ik swarovski gebruikte? Tong uitsteken

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:26

Knipoog ik gebruik alleen maar swarovski. die plaksteentjes zijn ook wel leuk, maar qua swarovski vind ik ze een stuk minder.

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:27

ja is wel waar. betere kwaliteit en dat bling bling verovert telkens mijn hart!

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:31

dat geloof ik best. is ook leuk om mee te werken. vooral de verschillende kleuren en figuren Pling geeft net het beetje extra

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:44

zoralena, toeka hier is de enige die zo'n schandalig dure halsters maakt. Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken Vandaar dat wij je gek verklaren als je met swarovski aan de slag gaat. Haha!
Maar ik vind ze wel altijd machtig mooi. Ja

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:46

jokari schreef:
zoralena, toeka hier is de enige die zo'n schandalig dure halsters maakt. Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken Vandaar dat wij je gek verklaren als je met swarovski aan de slag gaat. Haha!
Maar ik vind ze wel altijd machtig mooi. Ja

hahaha, dat stukje extra dat doet hem het net althans voor mij dan he Knipoog Haha!

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:39

Als ik het geld ervoor had wilde ik ook wel alleen maar swarovski.
Maar gewone kraaltjes zijn ook mooi, het maakt op dit moment voor mij niet zoveel uit of het swarovski is of niet.
Ik verkoop ze toch niet, en misschien worden de halsters wel helemaal niet gebruikt.
Ik doe het sowieso alleen maar omdat ik halsters maken leuk vind.
En natuurlijk, als er dan eentje af is, komt er een fotoshoot. Tong uitsteken

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:43

JENNx schreef:
Als ik het geld ervoor had wilde ik ook wel alleen maar swarovski.
Maar gewone kraaltjes zijn ook mooi, het maakt op dit moment voor mij niet zoveel uit of het swarovski is of niet.
Ik verkoop ze toch niet, en misschien worden de halsters wel helemaal niet gebruikt.
Ik doe het sowieso alleen maar omdat ik halsters maken leuk vind.
En natuurlijk, als er dan eentje af is, komt er een fotoshoot. Tong uitsteken

gewone kraaltjes zijn ook super. die zijn er ook op verwerkt. eerder maakte ik daar altijd de armbanden enzo van, kun je ook allerlei leuke dingen mee doen.

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:51

Ik sloop wel eens oude kettingen van m'n moeder. Die gaan al superlang mee, dus een beetje kwaliteit zit daar ook wel in.

Gewone kraaltjes zijn voor mij glaskralen. Plastic kralen vind ik zelf ook flut. Die gaan veel te snel kapot. Of van die parelkraaltjes. Die zijn ook mooi.

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 01:06

haha melani dat is juist ideaal om aan wat te beginnen, je zit toch maar te wachten op de bevalling, gellof mij daarna heb je tijd te kort hoor !! Knipoog Kortom profiteer van die tijd ga lekker in de bank zitten met wat draad etc en lekker knutselen Lachen

Hierzo de gehele basis af van het borsttuig, nu alleen de knotjes eraan en ik ga aan het kleed beginnen

Yashmina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:47

ik gebruik ook alleen glaskralen en swarovski, waarom? plastic kralen verliezen hun coating en vergaan als ze vaak in aanraking komen met een zwetende paardenhuid....

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:00

Kom ik vandaag weer op school, en was ik weer heel erg beroerd, draaierig en misselijk. Komt mijn mentor ineens op me af. Ja ik maak me zorgen om je, je hebt nu 88 afwezige schooluren, en je ziet er nou ook niet al te goed uit.
Nouja, ik heb mijn maandelijkse bezoekje aan de orthodontist, en ik heb eens uitgerekend wat ik dit schooljaar aan bezoekjes heb gehad, en daar zitten ook 25 uur in. Dus 63 uur ziek, en dat is ongeveer 2 weken, verspreid over het schooljaar. Dat vind ik opzich gemiddeld. En ik ben ook nog een weekje met de uitwisseling Emmen-Meppen meegeweest. En nu moet ik met een schoolinspecteur praten omdat ik naar de ortho moet, en vaak ziek ben. Het enigste wat ik kan zeggen is dat ik al vitaminepillen slik om mijn weerstand te versterken en dat mijn beugel er binnenkort uitmag. Wat ze daar nou mee willen bereiken? Ik vind het igg nergens meer over gaan. Zij hebben niks met mijn gezondheid te maken, daarvoor ga ik wel naar de dokter. Lekkere vooroordelen hebben ze daar weer.

We hebben ook een meisje in mijn klas, die heeft nog 5 broertjes en zusjes, en haar moeder meld haar gewoon ziek als ze een keer met haar wil shoppen, omdat ze anders geen tijd voor haar heeft. En zij heeft echt vét veel onvoldoendes, en daar wordt niks van gezegd. Ja, ik heb wel goede cijfers, al zeg ik het zelf. Ik ben nu écht heel erg boos. Ik kan daar echt niet over, wat voor een vooroordelen ze daar wel niet hebben. Het zijn al met al ongeveer 3 schoolweken die ik niet op school ben geweest. Ik heb btw. 34 uur in 1 schoolweek.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:56

OMG WTF Jennifer, wat belachelijk!!! Wat willen ze dan doen? Je ortho bellen en zeggen dat je maar niet meer heen mag ofzo? Of willen ze je met dikke koorts op school laten zitten, omdat je anders niet aan je heilige uurtjes komt? Rolleyes Wie is jou mentor? Dan ga we die van de 3e verdieping gooien Extreme duivel

Ik heb zondag Yellowah (Verkleedponybeest) even opgemeten. Tis toch wel een stevige tante, haha Tong uitsteken

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 18:00

Ik vind het ook ronduit belachelijk. En nu riskeer ik ook nog een boete vanwege mijn veelvuldige afwezigheid. Boos!