Zie die mensen op de achtergrond kijken naar het spektakel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zie die mensen op de achtergrond kijken naar het spektakel
Letizia schreef:Trouwens, even een gekke vraag, maar dragen jullie bepaald ondergoed als je een langere rit doen? Ik merkte na de rit van gisteren (die met z'n nog geen 15km nou ook weer niet super groot was) down under toch wat schraal was, zeg maar

Maar de GPS voldeed prima, en die werkt ook als we in de ardennen rijden waar geen bereik is met de foon:)
Grappig filmpje in dat water trouwens!

Fijn trouwens dat je zo vlot alleen buiten kan met hem!
Grappig dat ze zo schrok van haar eigen ijzers!
Lasting dat jullie niet weten wat er aan de hand is!
En goed dat je ondanks de hengstigheid toch lekker gereden hebt!
Veel beterschap hoor!
En wat en gave crossfoto's! 
Heerlijk gereden op het strand zo te zien? 
Ze zijn deze week zelfs in aanbieding bij de Appie denk ik 

We hadden opnieuw springles en hij heeft heel erg zijn best gedaan. Op de eerste sprong wou hij weigeren maar hij is er met wat aanmoediging toch over gegaan, en daarna heeft hij geen enkele keer meer geweigerd. We krijgen ook steeds meer controle in het parcours
Opvallend is wel dat hij op een laag parcours makkelijk gaat rennen terwijl hij veel gecontroleerder springt als het wat hoger gaat.

ik ben echt dol op het strand het is voor mij echt een soort therapie even naar het strand en ik ben helemaal opgeladen.
.
Sorry ben wat te futloos om alles persoonlijk bij te lezen.

).
hoop dat die per ongeluk ergens is uitgekomen want maart is wel bizar vroeg.
Wormen en hoesten? Nog nooit gehoord. Kan best wat stofallergie zijn hoor, heeft Dayem ook als het hooi erg stoffig is.
Wat Sjaak al wat beter?

[BEH] Ervaring van ijzers, zolen en siliconen af halen?
.