@amy whaha toevallig was het liedje ook nog op de radio toen ik de foto maakte whaha, we gaan volgend weekend meeten whoehoe @Nicky ook een leuke selfie ik vind Dayem die kleur zo goed staan ennuh die krullen zijn niet van mezelf whaha maar van mn carmen krulset
Mooi haar heb je idd Joyce En of het nou van een krullenset is of niet Ik heb hier een pluk nephaar hangen
Wat een schatjes Kat
Nicky, jeeej, wat een joekel van een camera op je cap is dat zeg! Is dat niet soms onhandig met laaghangende takken (ik heb een paard die die graag op zoekt ).
Joh Idskia, vind je nu erg kinderachtig reageren. Wilde er eigenlijk geen aandacht aan besteden maar komop zeg... Als het allemaal te veel gevraagd is kun je idd beter niet meer reageren, vind je bericht op fb ook erg laag, sorry!
Goeeed, nu klaar met die ongezelligheid Schatjes zijn het Kat en leuk dat jullie gaan meeten Joyce en Amy!
he Amy, ik heb echt met je te doen, vind het zo ontzettend sneu
Allemaal selfies, ik heb een anti-selfie paard mooie krullen Joyce!!
aaah Blue en Set zijn dinnetjes
Ik had nog een klein stukje getypt over Noah z'n maffe actie vandaag maar ik ben net met school bezig geweest en nu staat het niet meer onder m'n ctrl-V
Leuke selfie Joyce ! Ik probeer het telkens met Sharif ook, maar dan begint hij altijd te geeuwen of te flemen en dan lijkt hij er zo raar op ik zet ze dus nooit online :p