Hier valt het mee met de regen, wel heeel veel wind. Alles klappert en dat vindt Jassmir allemaal heel spannend Gisteren had ie ook zo'n actie. M'n vader was iets aan het repareren in de stal en had schijnbaar zijn bodywarmer opgehangen en was hem vergeten. Ik had eerst Moyi buitengezet en daarna Jas gepakt. Staat ie ineens naast me te trippen en te snuiven want: ja nu komt het: die bodywarmer van m'n vader hing daar waar hij langs moest T is wel een schatje, maar wel een held op sokken
Ik ben ook weer thuis. De toets mooi verprutst voor mijn gevoel ging het gewoon niet. Waren allemaal vragen die niet eens in mijn boek staan...zucht. Net ma fijn als ontspanning asal gelongeert. Lamp aan en ow wat was mevrouw toch lief. Liep heel ontspannen haar rondje. Is ook wel eens anders vooral als er iets wind staat maar vandaag was ze zoooo lief en dan nog wel terwijl ze hengstig is
Ja, de rechtse staat in de opfok, de andere twee zijn eigen fok. De bontjes zijn merries, die champie is (nog) hengst en Djuun en hij zijn helemaal gek op elkaar. Vanavond stonden ze ook met zn tweeën naast elkaar bij het draad
Haha leuk stel zo Ersiel! En eenden als buren, Noah zou het prachtig vinden die is al helemaal happy als de kippen bij hem boven de stal komen zitten ik ben daar minder blij mee want ze schijten zn deken en voerbak helemaal onder Jes die stal klinkt goed en ook nog dichterbij, wat wil je nog meer! Ik zit midden in mn examens, verschrikkelijk. Vorige 2 weken super druk geweest met het in elkaar zetten van het portfolio, en deze week toetsen. Helemaal geen tijd gehad om rustig te kunnen leren (op het HBO kreeg je tenminste altijd een week voor de toetsen vrij van de lessen), dus dat word klachtenbrief nummer duizend...
En wat een super slowfeeder zag ik voorbij komen!! Wij hebben grote hooinetten gemaakt van zon aanhangwagen net, en daar zijn ze ook uren zoet mee heel fijn idd voor op stal
Wat een uberlieve buren van Djuun! Das vast heel gezellig veulentjes zijn zo schattig
Smart
Geplaatst: 01-02-13 09:58
Hier is het gister gelukkig meegevallen met de regen, inderdaad veel wind.
Joysjuh, vervelend van de toets!
Brave hengstige merries , wat goed hihi!
Barcelano, dat valt mee, ik ben zaterdag in Dordrecht, als ze daar nou hadden gestaan had ik even kunnen spieken bij jouw paardjes . Voor welke stal sta je op de wachtlijst?
Tammy, bah! Een week vrij voor de toetsen is inderdaad wel zo fijn..
Shanna, wij willen voor in de paddock ook iets maken met netten, heb je een foto van jullie netten?
Shanna_
Geplaatst: 01-02-13 10:15
Zal zo wel even een foto maken In het land hebben we nu van die palletboxen staan waar we hooi in doen, maar voorheen hadden we daar ook een hooinet constructie staan. Heb er ooit een artikeltje over geschreven: http://dier-en-natuur.infonu.nl/dieren/ ... op-is.html
Zal eens kijken of ik daar nog een foto van vind, en zal van die op stal straks een foto maken
Amy fijn dat de verhuizing goed is gegaan, ze staan er tevreden bij op de foto dus erg fijn hoor! Djuun heeft een lekker bont en gevarieerd gezelschap leuk Mensen met toetsen, tentamens, examens succes. En wat lees ik lieve hengstige merries zijn er lekker vroeg bij dit jaar, en hebben jullie ook al paarden die verharen hier zijn er al een paar bezig kan nu al weer genieten van de aankomende mooie gladde zomervachtjes, maar eerst nog flink wat poetswerk ermee Hier hebben we gisteren 1 dikke bui gehad verder droog en zonnetje kwam soms ook even kijken maar wel een vieze koude wind, maar ook sinds gister een helemaal droge bak alweer Binnenkort komt iemand langs om hem even weer los te trekken en recht te maken is ie ook weer helemaal super om in te rijden(ligt er nu niet helemaal lekker bij maar we redden ons prima) En hier hebben we ook geregeld last van lakschade en hoe ze het soms voor elkaar krijgen
Hallo dames had weer wat bij te lezen haah, @Barcelona klinkt wel als een ideale stal. @sieltjuh wat een leuke beurtjes vind die bontjes ook leuk @tammy succes met je examens. @shanna ik had eerst ook hooinet op stal voor mijn mini maar heb haar 1 keer poging zien doen tot schrapen met gevolg voet in dr hooi net, nou is zij heel koel en blijft ze dom staan en was ik er bij. Maar ik hang ze niet meer op stal. @bren ik heb idd al poetswerk. Asal heeft al een mooi dun vachte omdat ze onder dekens staat maar haar witten hoofd is echt ieder jaar weer een kriem wat een haar komt daar uit. Lijkt nooit weer te stoppen
Shanna_
Geplaatst: 02-02-13 12:22
Wat voor hooinetje had je in je stal hangen dan? Shief moet een heel knap kunstje uithalen mocht ze hier in blijven hangen
Niet zo goed te zien maar hij hangt zo'n 15 cm denk ik van de grond.
@ shanna das wel een mooie, die van mij krijgen 3 keer daags dus is nu niet nodig. Had die wat ik altijd in de trailer heb hangen gebruikt ma dat doe ik niet weer
Vanochtend/middag met Djuun rondje gefietst. De wind getrotseerd Ze is zo extreem knuffelig, dat ze zelf tijdens het draven op de fiets aan mn hand ging likken Beest spoort af en toe niet helemaal
Dat is idd een mooi net Shanna! Ik ben op zich niet tegen hooinetten, maar Asi heeft er ook een keer in vastgezeten toen ze nog jong was. Waren wel grotere gaten hoor. Zij vindt het gewoon fijn om lekker met haar hooi te klooien onder het eten, het moet precies op haar manier liggen