Attent van je!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoop dat het heel snel voorspoedig gaat met de paardjes bah zo ontzettend balen.

En dan ook nog gedoe bij de tandarts...
Dos en Ely zijn al een ruime week pishengstig, altijd leuk zo'n eerste echte hengstigheid in de lente... En ze zijn dan ook vooral hengstig op elkaar: als Dos hinnikt, staat Ely te plassen en andersom. Ze kunnen geen moment zonder elkaar zonder het hele erf bij elkaar te hinniken, zucht... Gelukkig gaat dat wel weer over.
hahaha. leuk dat je ondanks de vermoeide zwangerschap toch lekker kunt genieten van Elly en dat je weer even geknuft hent met je kleine kanjer.
lekker handig die wijven die synchroniseren 
Sneu dat je dames zo moe waren!
En stoere mannen foto's! Jij nog gefeliciteerd Yildiz 

En lekker rijfoto's zie ik voorbij komen van Duun!

wie rijdt m dan?

Dayem wordt trouwens dressuurmatig doorgereden door mijn instructrice
Staat nu even op een laag pitje ivm opbouwen wat ik liever rechtuit buiten doe, maar ze zal over twee weekjes wel weer verder gaan. Zij heeft een stuk meer geduld met zo'n lastige puber 

Nu eigenlijk beste seizoen omdat er nog geen steekbeesten zijn! Je hebt m lekker lopen hoor daar. Vind m echt mega ontwikkeld in n jaar tijd. Tof!
Instructrice heeft hem lekker aan het lopen hoor, dat krijg ik nu niet voor elkaar 

), maar conditie...