Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zo herkenbaar haha
dus de zadelcheck moeten we nu ook weer opschuiven

dus ben benieuwd naar vrijdag! 
Sieltjuh schreef:Ik las het op FB, Joyce! Succes met je toets morgen!!
Hoorde van Letiets dat Djuun vandaag ook lakschade had opgelopen. Zoals ik hoorde was ze beetje stout door de eerste hengstigheid
Morgenavond maar eens goed aan het werk zetten aan de longe.
Ik hoop zoooo dat we volgende week weer een zadel hebben!!!

). 
maar ze was verder niet stout op dat moment (had ze geen puf meer voor
)
Ik hoop dat het allemaal goed gaat voor jullie en dat je de artrose op afstand kunt houden. Fijn iig dat je zo op de hoogte wordt gehouden en dat het vooralsnog allemaal zo goed gaat, dat is alvast bemoedigend!
Vannacht maar een paar uur geslapen van de zenuwen, want Umoyax kwam in een paddock met 2 andere 2-jarige hengsten en hóe goed ik ook weet dat hij heel makkelijk is in een groep, heb ik echt wakker gelegen met de angst dat ze m op zouden vreten
Verhuizing op zich.....Umoyax is al zó vaak op reis geweest dat ik me daar niet druk meer om maak 
Ineens ging Mel met mn vader mee (die trailer 1 bemande) want ik moest Nas nog laden en dus moest ik met Mel dr twingootje naar nieuwe stal crossen, ipv met mn paard meerijden zoals altijd.
Sterker nog; het ging zó snel dat ik op nieuwe plek aankwam toen trailer 1 nét open was en zo kon ik alsnog zélf mn paarden uitladen
Ik wakker gelegen voor niks

Doen het toch allemaal maar effe.. Wat zijn ze wild zeg, die Arabieren
..
.
.. Waar sta jij precies met jouw paarden?