Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
canisia schreef:Vandaar ook de plannen voor Loons druunse duinen! Tot nu toe mikken we ergens in week 11! Waarschijnlijk wel door de weeks.. Is deze fantastische gids en locatie dan ook beschikbaar?
Locatie is altijd beschikbaar! Gids op woe en do ochtend maar moet die week wel ff ander paard regelen want Tie is dan net die week op sexvakantie!
zoals kunnen rijden met een losse teugel, controle over je paard en een paard dat recht in balans loopt .
Ach ja we zien het wel wat lukt en niet lukt.
Geld overigens voor de western en de endurance.

Tevens ook voor de western, maar daar hebben we zo langzamerhand onze connecties hihi (met onzettende dank aan de dawra crew!
)

) om de twee passen changeerde zonder te bokken, beetje overmoedig mezelf ingeschreven voor de Versatile. Dat wordt lachen!

Ze heeft blijkbaar n engeltje op d'r schouder!
Jeetje dat schrik je wel ff flink! Gelukkig is ze nu weer oke zeg! En idd op de een of andere manier krijgen ze altijd echt de vreemdste dingen voor elkaar. Ik had er vandaag opeens 2 in 1 stal staan... Ook heel logisch.. Maar dat zijn gelukkig onschuldige dingetjes.
Ben ook niet al te best met namen en foklijnen hihihi, geen flauw idee wat voor types me eigen twee zijn
.
Als dat al snel moet, moeten wij toch eens gaan beslissen wat we gaan starten
Ah wacht zie het al, voor 27 maart inschrijven. Dan hebben we nog eventjes
Denk dat wij alleen nog walk&jog starten. Hms, Pleasure & Trail kwa rijden. En dan denk ik Showmanship en misschien in hand trail. Maar dat is alweer best veel, ookal zijn we met 2 mensen die starten, het blijft maar 1 poony die het moet doen
En die dressuur klasse is ook zo grappig haha. Gaan jullie die starten?
yildiz schreef:Nope, das VH Cadaar, een, ik geloof volledig (Glenn help?) Egyptisch gefokte hengst.
https://www.google.nl/search?q=vh+cadaar&hl=nl&client=safari&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=M_IcUZiFAei00QW6hIC4DA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=320&bih=368#i=15
Jazzmeen (Essteem) voert Braziliaans/Amerikaanse lijnen als Ali Jamaal en Bey Shah. Die vind ik zo mooi combineren met de Russische.
Jazzmeens dekboek is dit jaar heropend.
)