Zag toevallig precies iets over Door voorbij komen.
Gaat super goed met haar hoor, maar een echte kleine lelijkerd is het nu!
Wel heel lief!
Maar ik hoop dat ze straks toch weer wat in model komt de kleine baby mammoet!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Leuk dat Nour het met anderen ook zo goed doet ik laat ook altijd wel anderen op onze paarden daar leren ze echt van.
.
En wat is Euf toch ook een knapperd, echt een droom van een veulen heb je gefokt!

Klinkt misschien tegenstrijdig, maar werkt echt!
Fijn dat het wandelen zo goed ging 
allemaal!
Mijn eerste week in huis goed overleefd. Nog ff wat probleempjes met de wasmachine (moet een ander vloertje onder, want mn lampen stuiterde door mn huis toen ie ging centrifugeren), maar al met al gaat de rest allemaal goed hier 

Focus bij mij krijgen is dan eigenlijk het belangrijkste doel van de dag, maar uiteindelijk zalig gereden
Dat kan natuurlijk niet meer hè

Fijn dat jullie lekker hebben kunnen rijden en de focus kunnen houden ondanks de hengstigheid! Wat ben ik toch blij met mijn ruintje 

Fijn zeg! En het is wel een Arabier he, die zijn bang van alles

Dus ik heb mijn kladblokje er eens bij gepakt, en mijn scheur opengetrokken over een paar dingen
Wordt gelukkig goed mee omgegaan, en alles was ter behoeve van de veiligheid in de bak, in de stallen en voor de gezondheid van de beestjes.

Hoewel ik Djuun nog liever afgeleid heb, dan die drukke bui van een aantal weken terug. Hier is het gewoon een kwestie van veel en snel afwisselen om dr bij de les te houden

Balen...

[SGW-ITP] AV Noah crosst verder 

het klinkt ook heel anders nu ze ijzers heeft!
Kom je weer regelmatig posten? Gezellig!

Waar was jullie zonnetje?
Lekker weer eens naar het strand geweest. Voor het eerst met touwhalster, maar goed, als dat langs de weg ook kan, waarom dan niet op het strand
Was jammer genoeg heel hoog water, dus het zand was behoorlijk mul, Djuun heeft flink moeten ploeteren op sommige stukken, dus die zal wel goed slapen vannacht 
Heel veel aangemoedigd, klopjes, aaitje kriebeltjes verder, maar tis gelukt en daarna ging het ineens veel makkelijker, ze kan het wel 

.
. 
Wassen gaat trouwens prima, vind ze geen feestje, maar gaat niet zitten miepen of zo 
Sterkte!

Van het weekend was het lang niet zo mooi als vandaag!
Had wat overtuiging nodig, maar uiteindelijk ging ze er overheen