amyz schreef:Mijn welshje had ook deels blauwe ogen. Heeft het veulen veel wit?
Moeder lijkt idd sowieso sabino
Het veulen heeft NIKS van wit :p Helemaal zwart
aleja nu is het nog meer muisgrijs :p het zwarte zal binnenkort er wel door komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We kwamen alweer een reetje tegen, rete interessant 

Maar ik hou van apart
Haha hoop stiekem toch wel dat die oogjes zo blijven :p. De eigenares maakt het niet zoveel uit, zij is al zo blij dat het een volledig zwarte is
Op zn dooie akkertje over het hek merries aan het kijken. Ook vandaag was hij gewoon heel lief met alles, zo relaxed en blij...Zoals we hem beiden kennen. Ik moet straks nog naar stal, maar wat Danielle vertelde was duidelijk genoeg...
en niet showen is denk ik een heel goed besluit. Wat is het ook een goedzak zo netjes op het erf. 
En daarna moeders kwijt, gelukkig ben je een grote meid
ik-wil-ook-naar-het-strand!
en wat een ontzettend gaaf filmpje!!! 
Op woensdag hebben we projectvergadering en dan is er in de pauze altijd wel iemand die iets heeft waar om gehuild moet worden
Noah vreet zo ongeveer alles aan fruit (baasje ook
), maar een mandarijn maak je hem toch écht helemaal happy. Die jat ie ook uit je hand als je niet op let, terwijl ie normaal ZO braaf wacht tot je het aan hem geeft!
Wacht maar tot veulie er is, dan heb je je handen vol 

Maar kan niet wachten, leeeeuk!
Snap dat jullie erg hard moesten lachen, heerlijk
) en in ruil voor de post en het voeren van de vissen... Voila, dan nemen we het ervan
Jaloers!!!!!
) Heb je al tien (minstens!) verschillende halstertjes en... Een naam?
), maar zitten wel leuke stukjes tussen, zeker van z'n blije kop! Helemaal zoals ie is!
Ik tel mee in mn onderschrift misschien helpt dat je