Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Heerlijk hoor! Dikke jas, muts op, handschoenen aan, thermoboots, en skibroek en gaan met die banaan
Die is alleen met vorst niet te rijden, anders bijna altijd, heerlijk!

) gesloopt. Kon dus weer het eea gaan renoveren, maar soi, t menneke ziet er happy uit! 
Daar ben ik dan weer afhankelijk van.
haha. Ik was nooit zo van de bokt en forums, maar hier zitten wel al aardig wat bekenden, dus dat is leuk om mee te lezen!
Nu maar wachten op die lente... grrr want die vorst, drama! We hebben trouwens plannen om ergens in maart richting Loons Druunse duinen te komen voor een dagje met onze poony's! 
Weten jullie al wanneer?
Tof stuk joh! Passie druipt er vanaf, leuk te lezen! En top dat je Nance en mij noemt, haha! Het promotieteam komt naar je toe deze zomer, haha!
Ben erg slecht in real life namen, Boktnamen blijven bij mij altijd beter hangen
Ooh maar de nieuwe voorsteller is 'Bimmetje' hier op bokt? Super tof verhaal om te lezen!
Ohh en Rije hier is het nieuwe bestuurslid Marije? Haha we komen er wel zo!
Wij gaan ook lekker alle Dawra's starten dit jaar, helemaal voor het eerst! Spannend en zin in!! De oefenwedstrijd moeten we alleen missen
, want dan willen we naar Kootwijkerbroek gaan voor een Endurance wedstrijdje