Ben benieuwd We hebben nu een ultra zacht zadel, maar kreeg daar juist wat last van m'n rug van
Pff, ze waren net van de Zeeuwse tv op m'n werk, het zou om 20u worden uitgezonden, maar vond het al knap, want ze gingen hier pas om 19.15u de deur uit Is dus ook niet gelukt, dus ben benieuwd of ze het om 21u uitzenden Heel toevallig had ik ook net activiteit in de zaal, die natuurlijk niet doorging, maar de tv ging aan
ik heb graag een zadel met diepe zit en veel wron. Mijn lichaam werkt helaas niet zoals het hoort dus ben ik veel steun nodig. Dit geeft de knight rider die ik op het moment echt heel erg, super fijn zadel
ik heb ook een heerlijk Knightrider dressuurzadel, maar de boom is te klein voor Noah, en hij komt aan de achterkant omhoog, stom overbouwd paard dat zadel zit zo lekker verdorie!!
Oh jongens ik verrek van de spierpijn ben bezig met de 30 day shred en voel het wel zeg
Shanna_
Geplaatst: 29-01-13 14:03
Hoop voor jullie dat jullie een zadel zullen vinden Letizia en Ersilia!
Buhhh m'n hoofd loopt echt over van allerlei kopzorgen.. kan er zo hier op internet weinig over zeggen maar soms had ik wel graag gewild dat het allemaal eens een keer klaar is Met zulk soort momenten ben ik zó blij om een paard te hebben! Helpt me echt! Tis iets wat al jaren speelt en ik merk echt dat ik er heel veel aan heb om lekker met je paard aan de gang te zijn, even nergens aan denken, lekker genieten van je beesie
joysjuh1987
Geplaatst: 29-01-13 14:30
Lekker he shanna heerlijk even het bos in of dom weg rondjes galloperen. Of alleen al lekker bij de zin de stal zitten en knuffelen ik ken het heerlijk. Sterkte iig
Ga hier vnaaf denk ik na de verenigings les kijken wil toch met asal in een groep lessen. Gezellig is goed voor asal wand die is zo hyper als ze andere paarden ziet. Leuk als je op cc gaat. Heb ook wel prive les ma ben dan alleen in de bak en hoort ze alleen andere paarden ook heel irri hoop dat het er snel afgaat als we in de groepsles zitten.
Sterkte Shanna! Vervelend dat het privé niet zo lekker loopt Heerlijk he, zo'n dier die niks vraagt, niet zeurt, maar er gewoon voor je is
Succes Joyce, hopelijk helpt de groepsles!
Arme, arme Djuun De wind had vannacht haar boxdeur dicht geblazen en ze stond op de paddock, dus heeft ze uren in de regen gestaan Gelukkig heeft ze een goede deken Ze was er gewoon moe van...
aaaaaah arme djuun. Gelukkig staan ze hier gewoon fijn op stal snachts en met slecht weer. Nu staan ze buiten maar asal is liever in haar box. Dit in het stro met lekker hooi en water.
oooh arme djuun ma gelukkig had ze een goede deken op
MirandaMalik
Geplaatst: 29-01-13 16:12
Letizia schreef:
Nou ja, normaal kan ze gewoon haar stal in, maar niet als de deur dicht waait Hij zit nu vastgebonden met een touw, kan hij niet meer dicht waaien
Whaha, ja dat moet hier ook want ze doen zelf de deur dicht, laatst stond Fuego lekker binnen en had de deur dicht gedaan voor de shet. Maar we hebben sinds het weekend een compleet afdak (de dakplaten moesten er nog op) dus buiten staan ze ook droog. Maar de geit staat altijd al droog!
Shan, sterkte ( gelukkig kunnen paarden niet praten anders weet ik zeker dat Fuego ook nog wel wat te zeuren had. )