Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gelukkig heb ik zelf een 63% Border Collie rond lopen die hier geboren en opgegroeid is tot haar nu twee jaar dus ik hoef niet ál te jaloers te zijn 

ik heb al een reactie geplaatst, maar, blijft ze donker?

Als die van ons dezelfde mooie kleur krijgt als haar zus, maakt het ons niet uit, als ze wat langer donker blijft
nooit geweten, maar blij dat ik het nu weet x)
Volgens mij heb ik dat al heel vaak gezegd, maar een extra keertje kan geen kwaad
Anne_Sea schreef:Hafeedah is zó leukVolgens mij heb ik dat al heel vaak gezegd, maar een extra keertje kan geen kwaad

Dus het is even kijken of ze compleet geschoren gaat worden voor de keuring, om haar lichte vacht weer naar boven te halen. Die toverballetjes toch ook * zucht*

Destiny02 schreef:
Aldewereld schreef:Hadiye is nu met 3 jaar nog niet eens zo grijs als Fayyim rond zijn oogjes, kun je nagaan!

Hij stond lekker los met nog 5 paarden! Ik riep hem en toen kwam hij als enige naar ons toe! Lekker nieuwschierig ding
Zonde van die wond op zijn neus, is wel mooi gaan helen gelukkig. Hopen dat het geen litteken blijft! 
AnneOmie schreef:Heb gisteravond Raheem nog gezien toen ik met Omar aan het wandelen wasHij stond lekker los met nog 5 paarden! Ik riep hem en toen kwam hij als enige naar ons toe! Lekker nieuwschierig ding
Zonde van die wond op zijn neus, is wel mooi gaan helen gelukkig. Hopen dat het geen litteken blijft!
jazz-fan schreef:Lees net op de website van polskiearaby.com dat Nijem ibn Eternity en WH Justice verkocht zijn naar Al Khalediah farm. Ze zijn nu stalgenoten van o.a. Athenaa, F Shamaal en Dakharo. Gaan weer een paar pracht hengsten
die geven dan onjuiste info weer.. btje jammer
)