[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 23:54

Amy, heel veel sterkte... Wat ontzettend klote allemaal :\

Jes, handig joh :+

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 08:52

Amy wat een slecht bericht :( Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wat een ontzettende pech :( dat gun je niemand.. Zo jong nog! Ik vind het super knap van je hoe je er over praat, het is wel duidelijk dat je het beste met je vriendje voor hebt. Heel veel sterkte, echt ontzettend k*t.. :\

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 09:19

Amy oh jeetje wat een klotesituatie zit je in meis ik leef met je mee, welke keuzes je ook zal moeten maken je kiest het beste voor je vriendje maar ow wat is het moeilijk, vind het dapper hoe je het allemaal schrijft, en ik geloof dat wij er allemaal stil van zijn en dit nooit verwacht hadden.
Afgelopen week had ikzelf ook niet veel zin om te reageren nu met jou nieuws erbij Amy was het ook echt even helemaal stilte, want ook wij hebben een moeilijk besluit moeten nemen om onze hond die nog veel te jong was in te laten slapen dierenartsen konden op pijnmedicatie na weinig meer voor hem betekenen opereren aan zijn poten gaf geen garantie op verbetering waardoor hij pijn zou blijven houden en helaas ook met de pijnstilling had onze schat nog altijd pijn geen wandelingen wat hij leuk vond niet ruig met zijn bejaarde maatje spelen omdat hij teveel pijn had, ondanks de pijn was hij nog steeds zo'n dikke schat, wat het voor ons ook moeilijk maakt hem te moeten missen maar voor hem moest het hij mocht niet lijden, het is nu stil zonder hem ookal lopen er nog andere dieren ....

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 09:43

Ik las het op FB Bren, jij ook heel veel sterkte :(:) Het grootste nadeel van dieren houden: je overleefd ze over het algemeen :\

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 09:45

Heel veel sterkte... Y;(

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 09:49

Ik las het net van Dosator, wat ontzettend verdrietig. Hij is de papa van mijn paard, heb 'm 1x ontmoet, wat een prachtpaard! Weet iemand hoe het komt? Ik kan niet op de website...

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 09:51

Welkom Shanelle ;)

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 09:53

Ohja sorry, kom ik hier zomaar binnen vallen zonder meer... :o

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 10:51

nope ik kom ook niet op de site.

Bren ik vind het zo erg Y;( T was een gave en geweldige hond, sterkte.

Amy ik ben er ook stil van, wil niet weten hoe het voor jou is.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 10:59

Ik heb ook respect voor je Amy dat je het hier zo deelt en dat je over alle opties nadenkt _/-\o_

Oeps Jes :+ Nouja, toch altijd beter om als merriehouder nog info op te vragen en te gaan kijken dus dan kun je dat er meteen bij zeggen :)

Jij ook heel veel sterkte Bren! Ik las het ook op facebook, dappere en liefdevolle beslissing maar dat neemt niet weg dat het altijd verdrietig blijft...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 11:03

Ha Jes vergeten op jou te reageren, niet zo handig :+

Ik had de optie dit jaar meteen weer met een hele gave hengst te dekken met Set, soort one time oppertunity en was het wel aan het overwegen ondanks dat ze dan in de veulenhengstigheid meteen weer moest. Maar heb nu besloten het niet te doen en Set en veulen straks rust te gunnen. Was best een lastige beslissing maar voor Set is dit het beste. Nu kies ik voor haar en veulen en niet voor mezelf :) Ze hadden namelijk ook vervoerd moeten worden dan.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 11:43

Bren ook hier heel erg veel sterkte :(:) Wat ontzettend verdrietig maar voor hem denk ik ook het beste als ik het zo lees.

Zoals ik erover schrijf is niet helemaal waarheidsgetrouw, want ik ben een wrak hoor. -O- maar rationeel schrijven is toch ook erg fijn :P

Kat lastige keuzes zijn dan maar snap je idd :j Zo kreeg ik deze week ook een waanzinnig aanbod wat ik toch af heb moeten slaan... gewoon lekker genieten van Set en baby straks :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 12:02

Bren wat erg..sterkte.

Kat je kan dan altijd kiezen voor volgend jaar en bijtijds beginnen.

Ja heb bedrijf ffe gemaild of het nog kan veranderen.

Heb ook spandoek besteld :p

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 13:10

Amy, wat ontzettend zwaar moet dit zijn... :(:) sterkte! Brenda jij ook sterkte :(:)

Jes, kon je de bestelling nog wijzigen? Wel zo handig als er op staat dat ie ggk is :+

Kat ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt :j en misschien komt er volgend jaar nog wel een mooiere betere hengst op jullie pad!

Ik heb zo ontzettend fijn met Noah gesprongen net, ben even in de zevende hemel :+: nu omkleden en de sportschool in (lang leve de climate control!!) En daarna kijken bij het afzwemmen van mn zusje. Vanavond diehard aan de studie... -O-

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:19

Sterkte Bren en Amy :(

Deze nacht/ochtend is Shatan zijn eerste 2014 veulen geboren :). De moeder is haf/pinto.
Het is een zwart hengstveulen geworden met 2 blauwe ogen (volgens sommige is er nog kans dat de ogen normaal zouden worden? Ik denk dat ze zo blijven :) ).

De mama (Vos, sabino?) : Afbeelding

Het veulen :) :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop vlug nog meer en betere foto's te ontvangen :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:29

is de moeder geen red dun? :)) denk het haast wel, google maar eens.

ik denk dat dit veulen een half blauw oog heeft vandaar ook de verwarring van mijn kant, deels gekleurde ogen bestaan ook :D Komt vast nog wel duidelijkheid over.
Gaaf in elk geval!

lekker dat springen Tam! en bedankt ik denk ook juiste keuze :j

Jes ik zou best volgend jaar weer willen fokken of nog later, maar deze hengst kon alleen maar nu vandaar de twijfels :D

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:34

Katja je zou wel eens kunnen gelijk hebben :)! Ze lijkt idd heel goed op red dun :).
Haha serieus kunnen ze een half gekleurd oog hebben :p? Nog nooit van gehoord :).

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:36

:D leuk he.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:47

Mijn welshje had ook deels blauwe ogen. Heeft het veulen veel wit?
Moeder lijkt idd sowieso sabino :)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:56

Sterkte Brenda, moeilijke beslissingen :(:)

Wat een mooi veulen, zeker met die blauwe ogen!

Ik heb vanmorgen een heeeeerlijke strandrit gemaakt. Lekker door het water gespetterd, we hadden het weer naar ons zin :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 15:01

vandaag :D

Afbeelding

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 15:06

Ze is echt prachtig drachtig he :D

Vind haar spikkels nog steeds erg mooi... Ik ging destijds voor een wit egyptisch sprookjespaard maar je gaat toch heel gauw houden van spikkels :D

Heerlijk zeg Nicky :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 15:09

Wat een leuke merrie en knap veulen Maaike!

Amy, als het van je afschrijven enige opluchting geeft, vooral doen!!

Ik zag het Nicky, lekker!! Gaat hij gewoon door het water heen?

Tam, jij ook goed bezig geweest!

Die buik groeit met de dag Kat!

Vandaag ook heerlijk rondje gedaan met Djuun. In het bos was ze zich weer eens aan het aanstellen. Op den duur een pad van paar honderd meter met allemaal blubberige stukken. Voor sommige echt even stil gestaan en best wat moeite gekost om dr er doorheen te krijgen. Maar wilde er echt niet naast springen, want dan stond ik tot mn enkels in de drek vreesde ik := :') Máár, uiteindelijk dr door elke plas gekregen :D Het wordt nog eens wat met die poowniej :Y) :))
Daarna kwamen we het bos uit en toen was ik mn moeder kwijt (die reed op de fiets mee, fietspad loopt niet geheel parallel aan ruiterpad) :') Ik moeders gebeld, ja, ze kwam er aan. Waar ik dacht dat zij was doorgereden, dacht zij dat ik nog niet was gepasseerd :') _O-
Afijn, uiteindelijk een uur alleen gereden, nog 2x geprobeerd moeders te bellen, geen gehoor. Daarna belt ze zelf op, was ze al op stal geweest _O- _O- Haha. Heb er zo om moeten lachen _O-
Afijn, toen maar ff lekkere draf erin gegooid (had ondertussen ook een zere kont van het stappen, maarja, ik maar wachten tot ze ons inhaalde _O- ) en 2 km voor stal kwam ze ons weer tegemoet gereden hoor haha _O-

Voor de liefhebbers, ons rondje:
http://www.endomondo.com/workouts/345862935/5163789

Was maar goed dat ik de zadeltassen om had gegooid om mn telefoon in te doen _O-

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 15:11

Spikkels zijn verslavend <3 thanks, ze is inderdaad prachtig vind ik zelf (ook) <3 Nu haar manen wit worden vind ik het nog mooier, hoop dat ze een soort Papillon wordt :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 15:12

Siel Djunnah is zo grappig :') moeders kwijt, handig hahaha

Djuun is ook een echte merrie :P