Jes, handig joh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wat een ontzettende pech
dat gun je niemand.. Zo jong nog! Ik vind het super knap van je hoe je er over praat, het is wel duidelijk dat je het beste met je vriendje voor hebt. Heel veel sterkte, echt ontzettend k*t..

Het grootste nadeel van dieren houden: je overleefd ze over het algemeen

T was een gave en geweldige hond, sterkte.
Nouja, toch altijd beter om als merriehouder nog info op te vragen en te gaan kijken dus dan kun je dat er meteen bij zeggen 

Ze hadden namelijk ook vervoerd moeten worden dan.
Wat ontzettend verdrietig maar voor hem denk ik ook het beste als ik het zo lees.
maar rationeel schrijven is toch ook erg fijn 
Zo kreeg ik deze week ook een waanzinnig aanbod wat ik toch af heb moeten slaan... gewoon lekker genieten van Set en baby straks
sterkte! Brenda jij ook sterkte

en misschien komt er volgend jaar nog wel een mooiere betere hengst op jullie pad!
nu omkleden en de sportschool in (lang leve de climate control!!) En daarna kijken bij het afzwemmen van mn zusje. Vanavond diehard aan de studie...

. De moeder is haf/pinto.
).
: 

denk het haast wel, google maar eens.
Komt vast nog wel duidelijkheid over.
! Ze lijkt idd heel goed op red dun
.
.

Máár, uiteindelijk dr door elke plas gekregen
Het wordt nog eens wat met die poowniej

Ik moeders gebeld, ja, ze kwam er aan. Waar ik dacht dat zij was doorgereden, dacht zij dat ik nog niet was gepasseerd

Haha. Heb er zo om moeten lachen 
) en 2 km voor stal kwam ze ons weer tegemoet gereden hoor haha 
thanks, ze is inderdaad prachtig vind ik zelf (ook)
Nu haar manen wit worden vind ik het nog mooier, hoop dat ze een soort Papillon wordt 
moeders kwijt, handig hahaha