Ik heb echt trauma's van de ortho vroeger.....en nou gaan ze weer in mn gebit poeren 
Wish me luck. Zal ongetwijfeld allemaal reeeeuuuuuuuze mee gaan vallen maar toch.....ik. wil. NIET!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
komt vast goed!
TA is niet onze vaste, deze is vrij....uhm....kordaat. Had gerust begonnen zonder verdere uitleg. Dus toen ik daarom vroeg ''ohhh heb je nog nooit een vulling gehad??'' Halllooohoooo! Je kijkt naar mn gebitsgegevens, dan zie je dat toch 
. Enne, zo'n cadeautje heb je dan wel verdiend
Vond ik ook hihi.
) op een ladder ernaast, ernaast springen. bit, alles erop en eraan incl. sturen en achterwaarts vanaf ernaast. Sommigen misschien zelfs een staprondje erop. En dan maakt het verder geen ene bal uit hoe oud ze zijn wanneer je het weer oppakt, of ze dan 10, 15, 20 zijn, dat eerste zit erin, op het moment dat ze er het meest open voor staan en het snelst oppakken. Dat vergeten ze nooit meer. 
Voor het eerst echt zonder aarzeling of wat dan ook. Heb haar nu bijna een jaar, merk echt dat ze zich eindelijk aan het openstellen is voor me. Was leuk, voelde heel vertrouwd zo samen. Daarna lekker buiten uitgestapt, Nas sprong nog zowat voor een auto, ze schrok van een eend 
Daarna was t ie zat en bleef staan waar hij stond, dus maar even beetje gaan hangen en springen, vond ie 1x raar, daarna vond hij het wel best. Volgens mij wordt ie echt makkelijker te beleren dan Nas 
Alleen doet nu mn kies zeer. Blehh.
ok, imposant is ie sowieso niet, hij is klein, amper 1.48 hoog ofzo. En hij heeft niet voor niets tot 2 jarige leeftijd tussen de dames en veulens gehobbelt. Maar het valt toch tegen hoor, die anderen waren met 3,5 toch al hele kerels
De hele club jonge mannen heeft de bijnaam: "de bejaardensoos" 
Tuurlijk heb ik ze liever zo schaapmak als ze zijn dan als stuiterende kanonskogels, maar een beetje meer mannelijkheid had best gemogen
Hoewel ik al af en toe verbaasd wordt door ze als er 1 met zijn neus voorbij mijn schouder gaat
Dat is recentelijk 
die asal
wat een dotje ook
Barcelano schreef:Sarmiento is toch een spanjaard? Heeft echt een waanzinnig mooi barokke hals![]()
6 is niet zozeer vreemd hoor om een arab te beleren.
Mo zat ook pas tegen zijn 4e jaar aan toen ik eens ging hangen.
Belangrijk vind ik de duur van de training op jonge leeftijd en of ze het in hun koppie kunnen bolwerken.
Vind 3,5-4 jaar een mooie leeftijd.
Ik was gister zo gaar dat ik zelfs niet meer op het scherm van de computer kon kijken.
Ben vroeg in me bed gaan liggen.
Klote dat gedoe van je paspoort, wel slordig van post.nl dan.
.
Think again...