Wauw, wat hebben jullie Shief goed voor elkaar zeg!
Jaaa, weg sneeuw Nu nog een zonnetje en een graadje of 15 erbij... Maar dat zal nog wel te veel gevraagd zijn
Bren79
Geplaatst: 27-01-13 11:26
Wat een lekker ding
En hier een vreugdedansje dat het DOOI is al heb ik even oogkleppen op voor de regen en harde koude wind die we er cadeau bij krijgen, weg met de sneeuw en harde ondergrond eindelijk straks geen water meer slepen en weer heerlijk kunnen rijden
En ow wat leuk van die hangers wil van Golden Jubilee(Juul de oudere zus van Sier die we vorig jaar hebben laten inslapen) ook nog iets laten maken.
hier ook vrolijk in het rond gesprongen om de dooi
ennn ik ben met Noah vandaag over de marathon brug geweest!! eerst aan de hand, daarna opgezadeld, en toen... durfde hij niet meer Toen zijn Noah zn vriendinnetjes (2 kleine meiden die altijd even komen knuffelen met hem) maar voorop gegaan en hij liep heel stoer zo achter die meiden aan de brug op
maar wat was ik trots op mijn knappe bangerik, zo die grote houten brug op!
Thanks meiden We zijn ook heel trots dat Shief steeds meer in vorm komt Ze is lekker wat vetjes kwijt en de spieren komen er steeds meer op. Woensdag de osteo, ben heel benieuwd!
@ shanna ik vind het wel een wereld van verschil alleen de conditie vd vacht al jeemig wat een verschil goed hoor, Ik zit te zoeken naar een leuke gezellig vereniging bij mij in de buurt waarbij ik wel gewoon mag uitkomen voor onze eigen vereniging...hmmm moeilijk
Vanmorgen het nieuws gehoord over de overleden paarden bij de brand in Friesland, het zijn de paarden van een goede vriendin van onze Friese vriendin, dus heel de dag mee in m'n hoofd gezeten. Vanmiddag nog wel even gedachten kunnen verzetten door met een stel meiden van het Zeeuwen topic een bos/strand wandeling te maken, heerlijk in het zonnetje. Oké, ik geef toe, we hebben langer in een restaurantjes gezeten (incl warm choco en een kaasplankje ) dan dat we gewandeld hebben, maar toch he
Ja, dat is toch de grootste nachtmerrie van elke paardenhouder Was wel deels opgelucht om te horen dat de paarden niet verbrand zijn, maar gestikt, dat is een relatief snelle en pijnloze dood, schrale troost voor de eigenaar natuurlijk...
@ letizia het lijkt mij iig vreselijk zou nu al nie weten wat ik zonder asal zou moeten laat staan ze op deze manier kwijt te raken vreselijk
Barcelano
Geplaatst: 27-01-13 19:08
Super netjes die show Halster:) Shanna je merrie ziet er goed uit.
Ik ging vandaag met de lift naar boven. Doet ie het niet. Nog een keertje knopje drukken...nog steeds niet. Wil ik met de trap....Gaat de deur niet open
Nou is de brandweer al vaker moeten komen voor dat rot ding. Ik weer op knopjes drukken:P knopje halt...Hopen dat het werkt en anders maar 112 bellen of storing dienst. Ging de deur weer open Maar kon alsnog met de trap
Letizia, ik zag de foto op facebook, zag er gezellig uit hoor Hadden jullie in het begin geen last van regen, of waren jullie in de middag gaan "wandelen" ? wel ontzettend triest van die paarden, las het topic... dat moet toch verschrikkelijk zijn
Noah is denk ik wel de grootste pietje-paniek van stal maar ach, het heeft ook wel weer wat aandoenlijks... en als hij op de foto moet laat ik iemand even met een stuk plastic bewegen, dan krijg je die oortjes en grote neusgaten er wel op hoor