Thanx voor alle lieve reacties het zijn ook echt net mini arabjes. Ik heb ze het liefst onder de 86 cm dan zijn ze nog minimaat anders wordt het kleine maat tot 1.07 worden ze toegelaten @Barcelona we krijgen dit weer een veulentje die wil je al helemaal op stal zijn net teddy beertjes @shanna wat een gave fotot @Letizia waaruw ook mooi fotos doet me echt aan mijn vorige av manneke denken net zon koppe
Ik ga nu verder in huis was vrij vandaag net met mams bij de ikea geweest leuke spullen gekocht
Hahaha, maar die onderste is echt erg Dat komt gewoon omdat ze d'r pootjes net onder d'r lichaam trekt, maar man o man, ze lijkt wel drachtig van 'n 3-ling
Djuun doet de 'ezel' op de 3e foto dat kan Noah ook zo mooi Maar gave halsters!! De tassels op de 1e zijn mooi
Letizia
Geplaatst: 26-01-13 17:53
Ze was wel gelukkig een eind opgeknapt, maar volgens mij heeft ze goed spierpijn waar ze geënt is
Ben ook nog even creatief geweest vandaag :
Tammy_
Geplaatst: 26-01-13 17:55
wauw, mooi zeg! vooral die paarse zijn het paardenhaar hangers?
Letizia
Geplaatst: 26-01-13 17:58
Thanks Zijn inderdaad paardenhaarhangers Die is voor een vriendin, de bovenste was een kleurrijke uitspatting En de onderste om de voorbeelden op de site (zie onderschrift ) wat aan te vullen Het is echt leuk om te doen, maar je kan moeilijk zelf 100 van die hangers bezitten Binnenkort een samenvoeging van Ersiel en mijn creativiteit, ben zo benieuwd hoe dat gaat worden
ik ga de hond uitlaten, ben helemaal niet gewend dat ik in het weekend thuis ben, zit altijd op stal Maar vanavond is de finale van het mennen op stal, en dat wil ik altijd graag zien, dus ga ik straks pas. 2x heen en weer rijden is zo zonde van de benzine
Wat leuk die hangers! De halsters zijn ook mooi! Hoe werkt dat met maten? Ik wil iets voor de jaarlingen voor een fotoshoot maar wil er eigenlijk geen duur showhalster voor aanschaffen. Zal een kleine volwassen maat gaan passen?
Pff.. ik heb geen idee eigenlijk Iloon Ik heb aan de hand van Djuun dr maat wat gemaakt wat verstelbaar is. Wat ik doorgeef is dat je onderstaande moet meten (en dan ongeveer 2 vingers onder het jukbeen ongeveer moet aanhouden). Op de voorbeeldfoto hangt hij eigenlijk net ietsje te laag vind ik
Geen probleem, als ik je nog kan helpen met halsters, dan roep je maar!
Shanna_
Geplaatst: 26-01-13 23:32
Gave halsters Ersilia! Vind die eerste erg mooi! En had het al op fb gezegd Letizia maar echt gaaf! Kan idd ook met een levend paard weet alleen niet waar ik dan een stukje haar vandaan haal haha!
Maar ik heb een leuke kijk- en vergelijkfoto van Pievie Alleen der manen zie je niet