Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:17

Ik ben gek op digitaal Nancy :D

Daar willen we ook nog s wat op verzinnen, dat iedereen makkelijk digitaal via een online formulier kan inschrijven.

Beterschap Yildiz, scheelt dat de paarden zich wel even redden...

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:52

Is nog best aardig gegaan op mijn werk. Viel niet tegen. Ik had mijn vriendjes snuif en smartie bij me. Smartie heb ik gebruikt en snuifje niet. Wel veel keelsnoepjes gesnoept....tegen het blaffen...
Maar voel me nu niet bijzonder moe, dus valt alles mee....neus gaat ook nog best, dus tegen bedtijd ga ik weer ff snuiven ;-)

Het programma Nitro kan je gratis downloaden. Super easy. Ja wij zijn van plan te gaan, had ik dat nog niet gezegd dan....hihi yildiz der hersenen drijven nog in snot ...Beterschap!!

Paardluv....vertel eens iets over je paard(en)? Stel je ff voor! Naam paard, ras, discipline. Wij willen alles weten toch??? :+ Vertel, wie schuilt er achter deze paarden temmert!! 8-)
En vooral FOTOS!! *\o/*

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:18

Paardluv..
Op je profiel staat dat je 11 jaar bent en je eigen paard heb ingereden.
Je paard is nu 2 begrijp ik.. Wanneer heb je hem ingereden en rij je ook western?
Ik ben wel benieuwd hoeveel hengsten je al heb getemd!

Rije..
Wat een leuk dier!!
En liever een bol buikje dan dat hij te mager is! Wacht maar.. In de zomer is er zo weer een sixpack haha

Zaterdag heb ik een lesje gehad van ongeveer een kwartiertje!
Instructrice erop er je zag hem balen.. oliebol deze kan ik niet in de maling nemen haha.. Meneer zijn grootste hobby! Hij moest nu toch echt aan het werk! Het is maar te hopen dat het morgen middag een beetje lekker weer is.. Dan kunnen we fijn trainen!

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:23

Okee!!
Vanaf hoe oud rij je hem al dan?
En idd wij verwachten foto's!!!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:27

Rije, wat een leukerd! Heb je hem allang in je bezit?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 21:28

Vriendje Snuif en Smartie?!!! Dat kan héél anders uitgelegd worden he, lol! :D
Dopey Nance haha!
Ik ben niet zo van de pillen maar morgen zon lange, intensieve werkdag voor de boeg dat ik ook maar aan de meuk ga, een mens moet wat!
Maar na morgen is t alweer weekend! Mijn ouders zijn 40 jarig getrouwd en nemen ons vrijdag een weekend mee naar Texel! Kreeg zo waar nog bijzonder verlof voor! Maandag ook nog vrij en dinsdag weer aan de gang. Wil eigenlijk nog wel dagje of avondje carnaval meepikken dus dat zal wel maandagavond worden in mijn geboortedorp. Zin an! *\o/*

Nenaa, goed bezig! Ja is wel fijn he instructie? Kan er altijd wel ff op teren. Vanaf volgende week ga ik echt echt aan de gang met Tie om haar klaar te maken voor het showseizoen en ook bij haar mogen er nog heel wat pondjes af! Ze staat al minimaal aan voer dus het zal echt van de training moeten komen. Hopelijk geen sneeuw en vorst meer zodat we wat conditietraining kunnen pakken in de bossen. En natuurlijk ook weer in de bak volop aan de gang voor de kracht en souplesse. Genoeg te doen en hopelijk gaan we die lope een keer voor elkaar krijgen!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:41

oooooh Yildiz kijk je dan uit dat je straks niet het hele gezellige weekend ziek bent!!! Want dat zal je altijd zien....rustig aan!!!! Wel leuk zo'n long weekend!

Ik had je profiel al gezien hoor paardluv, leuke pown. Heeft ie ook een stamboekpapier? En zo ja vertel eens iets meer dan over zijn ouders? Vinden we altijd supEr interessant. Waar woon je? Misschien kunnen we je wel tippen voor een leuke westernstal in je buurt.

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:42

Ja ik ben er echt blij mee!!
Zig alleen wat minder haha hij moet nu echt aan het werk. Ik moet nog wachten op de uitslag van mijn vaderschaps test.. Ik hoop dat daar uit komt wat ik wil rn dat zig een mooie papa heeft haha dan kan ik inschrijven bij de DAWRA en hopelijk mee met het weekend.. En die wedstrijden.. Dat moet nog maar even wachten haha..
Zig kan wel een beetje van Tie's vetjes gebruiken dan.. Wij moeten juist aan het voer en de training!!
Vet en spier donaties zijn welkom!!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 21:48

Zorg in ieder geval voor n goed passend westernzadel! En daar moet gewoon een westernzadelpasser bij aan te pas komen, komt heel nauw en is lastig zelf te zien!
En een lekkere dikke blanket. Die heb je in alle kleuren van de regenboog. Je hebt ook blankets maar daar moet wel een onderlegger onder. Een Westernzadel heeft geen kussens zoals een Engels zadel dus zorg voor een flink dikke onderlegger.

Idd, wat zijn de voorouders van je paard?

Over voorouders gesproken! Moest nog aan jou denken Nancy! Je bent toch Bask fan? Nour heeft ook Bask in z'n bloedlijn, hihi! (Via Bey Shah duhuh, had ik helemaal niet bij stil gestaan :o? )

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 21:49

En de moeder van shadow is....?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 21:50

Liposuctie?!! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:54

In leeuwarden in de buurt zit een leuke western vereniging! die doen echt leuke dingen. ff googlen op western vereniging Friesland
Roze no problem. Ja hoor westernzadel erop en je bent automatisch western aan het trainen. Dressuur zadel erop en je traint weer dressuur. Of toch niet?
Westernzadel of dressuurzadel...de persoon in het zadel bepaalt de trainingsmethode. Het zadel is hierin niet bepalend.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:57

yildiz schreef:
Liposuctie?!! :D

haha en inspuiten bij zig :')

Euh...vraag maar aan je moeder paardluv wat dat betekent!

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:15

Haha ik stem voor!!
Dan krijgt hij een heerlijke jelly ass!! Nommenom
Als het maar gelijk verdeeld word hahhaha

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 22:24

_O-

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:25

Wat errug! en Sielug! :=

Ik zeg Zweep erover en Gaan met die Geit :D ~~}> _O-

Trouwens als we dan toch bezig zijn.....Wat is er eigenlijk mis met een paard inrijden als ie 2 is!? Peppy moet nog 2 worden en nu al zit Cyann erop, mijn persoonlijke hengsten trainert van 11 jaar. En op de een of andere manier vond ie niet leuk toen ik op hem ging zitten....grapje :') -:(-

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Y;( *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*
ALAAAAF
Laatst bijgewerkt door CounTree op 04-02-13 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 22:25

Hou de vetjes van Tie mooi voor mezelf. Kan wel wat botox gebruiken, whahaha!!! _O-

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:32

Ik ga ook weer botox kweken bij June, die winterbreak met virusbreak, heeft haar spieren aardig doen downbreaken....

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:33

Zeg over sielug gesproken...waar is Krista eigenlijk gebleven???? Ze moet zondag Cyann jureren.....moet nog ff beetje de jury omkopen...joehoe Lieve KRISTA????

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 22:42

Jee Nance, moet ik je nou nog alles bijbrengen? Omkopen van jury doe je toch niet in de openbaarheid! :+ Had beter van je verwacht...

Man, wat n melige bende is t hier aan t worden! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:51

Niet? Oooow. Solly....ik pak maar weer mijn penny boekje dan van 35 jaar geleden...woehaha.

Oh..iemand nog interesse...heeeeeul toevallug?? *\o/* rolt om :D

Lekker slim......te laat :Z
Laatst bijgewerkt door CounTree op 04-02-13 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:53

CounTree schreef:
Zeg over sielug gesproken...waar is Krista eigenlijk gebleven???? Ze moet zondag Cyann jureren.....moet nog ff beetje de jury omkopen...joehoe Lieve KRISTA????

>;)

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:53

:D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:54

Hey daar is mijn favo jury mevrouwtje!!!

Euh...wat doet mevrouw allemaal voor een flesje port??? :P :D

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:55

Er is niks mis om er met 2 jaar op te zitten!
Maar persoonlijk vind ik het nogal slecht om met 2 jaar je paard in te rijden omdat hij dan nog niet genoeg volgroeid is. Hierdoor kan het paard op latere leeftijd vervelende rugklachten krijgen.

Nou is een paard officieel pas uitgegroeid met 8 jaar. Maar op een leeftijd van 3 jaar zijn ze voor het grootste deel al uitgegroeid.

Dit is mijn mening dus ik zeg absoluut niet da iedereen het op deze mannier moet doen natuurlijk.. Zig word in mei 6 en ik had hem liever ook een jaartje eerder gehad zodat ik er mee kon beginnen toen hij 4 was.

Hij heeft gewoon wat langer baby mogen zijn
Maar dat betekent dat hij nu wel echt spiertjes moet gaan krijgen haha want met het verwennen van al dat Tsjechiesche gras