Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JeroenS schreef:@ Djilan ik weet onderhand van wie bliksem het heeft dat hij bij het mesten staat te kijken, heb vandaag de bak grotendeels uitgemest en had roos de hele tijd bij mij staan.
Zahlina schreef:JeroenS schreef:@ Djilan ik weet onderhand van wie bliksem het heeft dat hij bij het mesten staat te kijken, heb vandaag de bak grotendeels uitgemest en had roos de hele tijd bij mij staan.
Pffff goed zo Jeroen...
Maar wel dapper dat je dit hebt gedaan met dit weer.
Nog op een paard gekropen???
JeroenS schreef:@ Djilan ik weet onderhand van wie bliksem het heeft dat hij bij het mesten staat te kijken, heb vandaag de bak grotendeels uitgemest en had roos de hele tijd bij mij staan.
JeroenS schreef:Zahlina schreef:
Pffff goed zo Jeroen...
Maar wel dapper dat je dit hebt gedaan met dit weer.
Nog op een paard gekropen???
Nee met Shanon wezen wandelen in het bos, en Iris en Heleen zijn wezen wandelen met Roos en Zahlina.
Jeddah schreef:Waar laat je dat van afhangen Melina? De "klik" of bepaalde eisen die je hebt? (wat wil je eigenlijk met het veulen gaan doen?)
Jeddah schreef:Sudar was gisteren jarig! Hij is alweer 2!! Kanjer van me!
griebels schreef:Ik zit zelf in een winterdip met dit K U T weer
Iemand tips om het weer droog te krijgen?? Ik kan zo toch niet trainen
Ik vind een beetje regen niet erg, maar dit is echt niet meer om in te rijden...
griebels schreef:Ik lach me ziek als dat daadwerkelijk zou helpen. Als het morgen nog regent ga ik dat doen