Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stefje2 schreef:Hey misschien een stomme vraag maar wat voor soort wol gebruiken jullie om die halsters te maken gebruiken jullie gewone wol of zoiets als katoenwol?
Bijke schreef:hoe moet dat dan?Ja, kumihimo is niet zo moeilijk en heb zelf zo al 3 halsters gemaakt!
Jalenka_Kiya schreef:Mooie spullen Joyce! Ziet er goed uit, ben benieuwd hoe het gaat worden! Ik heb ook zo een gevalletjeStaat vast en zeker mooi!
En die site is ook goed voor de inspiratie!! Hele mooie dingen. Die flosjes op de foto die RhealLover heeft geplaatst lijken qua structuur en grote wel wat op die van de Action.
Ik ga mischien even een ander soort showhalster maken omdat mijn borsttuig zoveel tijd in beslag neemt. Ik wil dan ook een bijpassend chabrak, maar ik weet nog niet zeker of ik dat allemaal ga doen! Kost toch wel weer veel tijd!
Ik vind alleen dan wel dat je er in stijl om moet zitten dus ik zit al te zoeken naar naaipatronen...
Bijke schreef:Met wol, heb het in mijn handen gehad tijdens de fotoshoot
RhealLover schreef:Als je zoals op die foto gaat maken dan heb je net als breien dat het heel erg rekt, ik heb het geprobeerd met een ander halster maar ben toen halverwege gestopt omdat het niet stevig genoeg is.