Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik speel geen wel en nietes spel.
Ik vertel wat ik weet en ik lach jullie zwaar uit.
CtjeLief schreef:maakt niet uit over wie je het hebt, jij vraagt zelf om een taxatie, die je vervolgens zelfs nog onterecht krijgt (want zelf taxeer je niet wat wel moet volgens de regels van dit topic) mensen zeggen vervolgens iets waar je het niet mee eens bent en dan zet je in een post dat je hen zwaar uitlacht.. dat is in mijn ogen niet alleen heel onvolwassen, en respectloos, maar het getuigt ook van het feit dat je je mening niet goed kunt onderbouwen, dus ga je maar zoiets onaardigs zeggen.. jammer hoor..
missfcdb schreef:Had ik het over jou nee
Over jou wis ik allang dat jij arabjes traint.
Dus jou had ik eigelijk al op lijst met respect gezet![]()
Ik heb toch niet bij neer gezet wie
xXxkimmii schreef:en die van mij,
is geen arabier maar nrps.
naam: linda
geslacht merrie
leeftijd : 5 jaar
wedstrijdervaring heeft ze niet, maar we rijden op ongeveer L2 niveau
ouders: elegant en surprise
opa aan moeders kant el beauty
zoiets??
missfcdb schreef:dakhilah Ik ga helemaal met je eens.
Ze is niet jong meer.
Maar als je bij ons langs komt en ik zet der in de bak dan is het net een veulen.
Maar inderdaad met jou ben ik het wel mee eens.
En ik laat der nog een keer dekken wil niet dat het tenkosten van mijn schat gaat![]()
ik bp je zo even over iets best wel eng hoor.
Redrumfox schreef:missfcdb schreef:dakhilah Ik ga helemaal met je eens.
Ze is niet jong meer.
Maar als je bij ons langs komt en ik zet der in de bak dan is het net een veulen.
Maar inderdaad met jou ben ik het wel mee eens.
En ik laat der nog een keer dekken wil niet dat het tenkosten van mijn schat gaat![]()
ik bp je zo even over iets best wel eng hoor.
Nee goh.. mensen die zeggen wat jij wil horen hebben natuurlijk ááááltijd gelijk. Lekker kinderachtig.
In mijn ogen hoor jij niet op bokt thuis aangezien je niet fatsoenlijk een discussie aan kan gaan en overal waar je de kans ziet offtopic gaat, erg onvolwassen.
Redrumfox schreef:Ik heb geen woord neergezet over jouw mening; daar bemoei ik me ook verder niet mee want zoals je zelf al aangeeft: het is een vrij land en ieder heeft het recht op een eigen mening en mag die ook uitten. Ik beledig helemaal niemand, ik ben enkel van mening dat missfcbd eens van haar roze wolkje af moet komen en de werkelijkheid onder ogen moet zien én ook eens naar anderen moet luisteren ipv alleen maar te horen wat ze wíl horen. Ieders mening is hier evenveel waard en positieve berichten hebben écht niet meer waarde dan negatieve. Sterker nog: negatieve kritiek (negatief = opbouwend) heb je meer aan dan dat je enkel de hemel ingeprezen wordt.
Nu we het trouwens toch over meningen hebben, het is míjn mening dat ik vind dat missfcbd niet op Bokt thuishoort als ze zich zo gedraagt. Want overal maar tussendoor lu.llen en je er vervolgens niets van aantrekken als er verzocht wordt ontopic te gaan is voor medebokkers erg vervelend. Daarbij komt dat ze meteen gaat lopen flippen als iemand het niet met haar eens is, wat ook niet bepaald prettig is voor anderen. Ik vind dat als je andere mensen op zo'n manier dwars zit dat je hier dan niet thuis hoort nee, want veel voeg je dan niet toe aan de sfeer > je verpest hem alleen maar.
Nu krijg ik natuurlijk weer van een mod op m'n dak omdat ik zeg waar het op staat, maar dat risico neem ik dan maar. Ik heb tenminste eindelijk mijn hart kunnen luchten over iets waar ik me gigantisch aan irriteer.
Edit: Ik ga hier nou verder niet meer op in, als je hier nog op wil reageren kan je me PBen. Hier gaat het topic namelijk niet over. Nu we het er toch over hebben: Wie was het nou ook alweer die offtopic ging? O ja!Goh had ik nou niet verwacht..
CtjeLief schreef:Ik heb naar mijn mening netjes haar paardje getaxeerd, en ik denk dat zij verdere 'ongenuanceerde' reacties te danken had aan haar ongenuanceerde eigen reactie.. het is een taxatierapport, en je weet dat als je je paardje in zo'n rapport plaatst dat je paard ook kritisch wordt bekeken, ik heb dat dan ook gedaan... als mij vervolgens wordt verteld dat ik onzin spreek ZONDER dat daar een goed onderbouwd argument bij wordt genoemd tja... Laten we eerlijk zijn, Missdbcf reageerde nou ook bepaald niet zo netjes.....
vikki schreef:Hey nou, ik lees stiekem mee hier en vind dat de discussie die onstaan is wel even in de koelkast mag worden gezet om weer even over te gaan tot iets leuks hoor...Of moet ik soms foto's plaatsen van mijn arabieren monstertjes om jullie mee "af te leiden"... :p (Ga ik alleen denk ik niet doen, ik wil mijn illusies nl. graag heel houden
) Zelf arabjes taxeren zou van mij natte vinger worden; daar heb ik echt totaal geen kaas van gegeten...
Jmc schreef:Missfcdb reageert niet eens apart meer, maar ronduit onbeschoft als je het mij vraagt!
Vriendelijk advies voor missfcdb om niet meer ZO te reageren hier op bokt, serieus wordt je toch niet genomen met teksten als: ''Ik lach jullie zwaar uit ''. Sorry meid, je weet bij lange na niet waar je het over hebt.