Hij is 1,54, en zeker ook een houdini!! onvoorstelbaar wat een uitgebreide truckendoos hij heet... Hij kan overigens juist niet zo goed springen zoals de meeste sjapoeren wel kunnen, maar hij heeft wel M2 dressuur gelopen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben nu bijna M2 dressuur met hem

maar een arabischevolbloed is een paard en is geen pony
ik heb ook 7 jaar een merrie van Sjapoer gehad, Sjadullah. Het was een schimmeltje. Ze was erg ondeugend en springen deed ze niet. Ikzelf was geen springer & zij werd er altijd erg bang van. Dus leek me geen goed idee. Heb het nog wel een tijd geprobeerd, maar het ging gewoon niet werken. Ik kreeg haar toen ze 3 was, toen was ze heel makkelijk. Hier ging ze op krachtvoer & ze begon steeds meer praatjes te hebben. Ben tot de L2 dressuur gekomen. Ik heb echt een goede band met haar opgebouwt en heb enorm veel van haar geleerd. Maar omdat ik er steeds minder plezier in ging krijgen, mijn motivatie na bijna 7 jaar erg veel geduld ook een beetje op raakte & ik merkte dat het gewoon niet meer goed ging... hebben we besloten haar te verkopen. D'r nieuwe baasje is erg blij met d'r en ze was binnen een week verkocht! liesB schreef:leuk paard Pebblesthermaar een arabischevolbloed is een paard en is geen pony