Ik zal me straks even voorstellen. Momenteel in m'n hoofd met dat paard dat ik eerder noemde. Ik wil graag raad vragen op Bokt over de situatie in een topic, maar dan moet ik gevoelige info neerzetten over hem en wil niet dat men massaal kan achterhalen over welk paard het gaat. Kan natuurlijk wat feitjes veranderen om hem onherkenbaar te maken, maar in mijn berichten hier kan men dan zo lezen over welk paard het gaat Zou ik een mod mogen vragen zijn naam hier even te verwijderen?
Zat wel in het team, maar Bezwaarcommissie. Had dus verder vrij weinig te maken met modzaken an sich, tenzij dat er bezwaar werd ingediend n.a.v. een beslissing van het modteam
Ik weet het, ik ga hem niet kopen, maar mijn moeder haar radartjes zijn gaan werken en ik heb er met een van zijn eerste eigenaren over gepraat, Falco's fokker ook. Het kan een mooie kans zijn, maar ik weet over iets te weinig om zelf te kunnen oordelen. Dit klinkt vaag Ik wil raad vragen over iets op het forum.
YildizArabs
Geplaatst: 25-11-14 20:25
Snap je helemaal Tiene! Vind t ook tof van je dat je t goed voor hem wilt doen, dat je je om hem bekommert. Hou ook zoveel mogelijk de familie van mijn paarden in de gaten. Nog steeds onduidelijk maar is ook heel veel gedoe om de volle zus van Tie geweest maar ik geloof dat ze nu goed terecht is gekomen, eindelijk!
Katja, moet bij jouw foto's denken aan tekenfilms... KAPOOOOW! Yildiz, gaaf op de kalender! En idd, kopen dames... Lekker ritje gemaakt weer, heerlijk! Eline, leuk dat je foto op de kalender staat. Raar verhaal van Mish hoor, gelukkig hoefjes goed! Miran, raar beest die Fu Tien, snap je hoor... ...
Dat filmpje
Ik heb ruzie met bokt!!! Iedere keer als ik een tekst typ verdwijnt de tekst na 2 min... Grrrrrr...
Laatst bijgewerkt door Smart op 25-11-14 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Een oud(er) paardje overnemen is heel dankbaar. Uiteraard moet je er wel de (financiële) middelen voor hebben. Hopelijk vind dit paardje ook een blijvend plekje waar hij zijn pensioen kan vieren. Yus heeft niet veel familie. Wel een aantal halfbroers- en zussen via beide ouders, maar de meeste zijn ook ouder of leven niet meer. Haar mams nog wel. Heb even geleden nog een optie gehad om een halfbroertje van Yus te kopen, maar nooit wat van weer gehoord. De laatste keer dat ik de eigenaren van haar moeder heb gesproken werd ze nog gebruikt voor de fokkerij! Haar moeder is nu 27
Bonjoy, het zou een uitgelezen kans zijn voor mijn nichtjes, en ik zou zelf ook weer wat kunnen rijden. Hij is bomproof en dat kan ook goud waard zijn. Maar het is die leeftijd en nog iets anders waar ik wat zorgen om heb.