BabiiVeeraa schreef:Ik vond dat jullie het weer super hebben georganiseerd hoor Annelieke! Ga er maar aan staan, zo'n grote show, 2 dagen, nationaal, internationaal én amateur, dat is niet niks hoor. Zelfs op een keuring die maar 1 van deze 3 doen sluipen er wel eens foutjes in, dat houd je toch. En terecht dat je trots bent op Maud en Ysabella, ze zijn zo lief samen, en je ziet Maud iedere keer weer verbeteren, volgens mij leert ze erg veel van Ysabella
Die zonder halster was idd niet Cuba, die op de foto aan de hand wel. En waar ik al bang voor was, ik trek inderdaad een verschrikkelijk hoofd tijdens het rennen, whahahaha
Tnx Vera! Dat klopt, uiteraard mag dat geen excuus zijn maar helaas is het door de hectiek die op dat moment plaats vond gebeurd. Ze leert ontzettend veel van Ysabella. Het is echt een gouden pony maar zodra Maud stopt met rijden, stopt Ysabella ook. Zondag was het weer een top oefening voor hun. In de proef wil ze nog wel eens te netjes rijden en dan gaat de impuls verloren, nu moest ze haar impuls houden en ik denk dat ze nu weer veel vertrouwen heeft gekregen in de middendraf. Eens kijken of ze deze over 2 weken ook zo in de proef eruit kan gooien
Haha we trekken allemaal een vreselijk hoofd tijdens het rennen (en ik ook tijdens het rijden
) Ik vond het knap van je hoor, Cuba ging echt hard!
Oja als jullie ideeen hebben hoe we het bestgaand beter kunnen stimuleren voor de ruiters dan laat maar weten! We zorgen al voor leuke sponsor prijzen maar toch blijven de inschrijvingen slapjes.

Startnummer weet ik even zo snel niet, maar met zijn vriesmerk valt hij wel op denk ik