Ik wilde eigenlijk twee jaar terug al met Remoyo (was toen veulen) maar hij kreeg vlak daarvoor het ongeluk met het draad dus die zat nog onder de schaafwondjes op het moment van de keuring. Is het niks voor jou met Euforio?
 Ik wilde eigenlijk twee jaar terug al met Remoyo (was toen veulen) maar hij kreeg vlak daarvoor het ongeluk met het draad dus die zat nog onder de schaafwondjes op het moment van de keuring. Is het niks voor jou met Euforio?                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik wilde eigenlijk twee jaar terug al met Remoyo (was toen veulen) maar hij kreeg vlak daarvoor het ongeluk met het draad dus die zat nog onder de schaafwondjes op het moment van de keuring. Is het niks voor jou met Euforio?
Iloontjeehh schreef:Die laatste is stoer Annika, hij oefent alvast zijn reining cirkelsIk wilde eigenlijk twee jaar terug al met Remoyo (was toen veulen) maar hij kreeg vlak daarvoor het ongeluk met het draad dus die zat nog onder de schaafwondjes op het moment van de keuring. Is het niks voor jou met Euforio?

Moet het even goed in de gaten houden want ik wil pas de laatste dag inschrijven (madame heeft een soort van abonnement op blessures vlak voor dit soort dingen) dan weet je het nog niet zeker maar dan heb ik iig een soort van mijn best gedaan
 Moet het even goed in de gaten houden want ik wil pas de laatste dag inschrijven (madame heeft een soort van abonnement op blessures vlak voor dit soort dingen) dan weet je het nog niet zeker maar dan heb ik iig een soort van mijn best gedaan   Vorige keer kreeg ik ook mijn geld niet terug en dat is toch best wel zonde.
 Vorige keer kreeg ik ook mijn geld niet terug en dat is toch best wel zonde.                                                         

Jij hebt ook een erg mooi veulen, ga je hem/haar houden?
 Jij hebt ook een erg mooi veulen, ga je hem/haar houden? 
 Liefst in de buurd van Noord-Brabant natuurlijk, lijkt me zo leuk om een keer te doen!
 Liefst in de buurd van Noord-Brabant natuurlijk, lijkt me zo leuk om een keer te doen!                                                         

Van de week een tweedehands HAF pad gekocht (bleek dat er lukraak gaten in waren gesneden aan de onderkant... Dus hoop dat de kleermaker het kan fixen) en net een mooi tweedehands kobaltblauw biothane hoofdstel op de kop getikt
 Van de week een tweedehands HAF pad gekocht (bleek dat er lukraak gaten in waren gesneden aan de onderkant... Dus hoop dat de kleermaker het kan fixen) en net een mooi tweedehands kobaltblauw biothane hoofdstel op de kop getikt  

Heb al het een en ander erover gezocht maar word er niet echt wijzer van..
 Heb al het een en ander erover gezocht maar word er niet echt wijzer van..  

Rij jij endurance met je paardje?
 Rij jij endurance met je paardje?                                                         

Ik kan hem in m'n eentje laden dus van de zomer door heel Nederland cruisen en lekker buitenrijden op de mooie plekjes die ons land te bieden heeft
 Ik kan hem in m'n eentje laden dus van de zomer door heel Nederland cruisen en lekker buitenrijden op de mooie plekjes die ons land te bieden heeft  

Wat fijn ook dat je binnenkort je BE rijbewijs "waarschijnlijk" hebt! Kun je lekker zelf weg inderdaad.
 Wat fijn ook dat je binnenkort je BE rijbewijs "waarschijnlijk" hebt! Kun je lekker zelf weg inderdaad.  Ik wou dat ik dat kon, heb me rijbewijs nog niet, is nog veelste duur.
 Ik wou dat ik dat kon, heb me rijbewijs nog niet, is nog veelste duur.  En heb een trailer staan bij Saranda, en een eigen auto die dat kan trekken, alleen heeft me vader en de eigenaar weinig tijd, helaas. Denk dat ik zo 2 x per jaar maar weg ga met de trailer.
 En heb een trailer staan bij Saranda, en een eigen auto die dat kan trekken, alleen heeft me vader en de eigenaar weinig tijd, helaas. Denk dat ik zo 2 x per jaar maar weg ga met de trailer.                                                         _Evelien schreef:set_elkol: Blue is ook echt een leuk ding! Heb even in je profiel gespiekt. Hoe lang moet Set nou nog voor het veulentje komt?
 Die heb ik nog maar 2 maanden.
 Die heb ik nog maar 2 maanden.