[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IlonavL

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 13:11

Die laatste is stoer Annika, hij oefent alvast zijn reining cirkels :D Ik wilde eigenlijk twee jaar terug al met Remoyo (was toen veulen) maar hij kreeg vlak daarvoor het ongeluk met het draad dus die zat nog onder de schaafwondjes op het moment van de keuring. Is het niks voor jou met Euforio?

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 13:20

Iloontjeehh schreef:
Die laatste is stoer Annika, hij oefent alvast zijn reining cirkels :D Ik wilde eigenlijk twee jaar terug al met Remoyo (was toen veulen) maar hij kreeg vlak daarvoor het ongeluk met het draad dus die zat nog onder de schaafwondjes op het moment van de keuring. Is het niks voor jou met Euforio?

Wanneer sluit de inschrijving?

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 13:24

Weet ik niet :P Moet het even goed in de gaten houden want ik wil pas de laatste dag inschrijven (madame heeft een soort van abonnement op blessures vlak voor dit soort dingen) dan weet je het nog niet zeker maar dan heb ik iig een soort van mijn best gedaan :Y) Vorige keer kreeg ik ook mijn geld niet terug en dat is toch best wel zonde.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 13:29

Ik lees dit op de website dus ik ga hier dan maar vanuit: Tenzij anders vermeld is de sluitingsdatum voor inschrijvingen 3 (drie) weken voor de datum van het betreffende evenement.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 13:31

Even tussendoor, London en gerco blijven samen! *\o/*

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 13:43

Geweldig *\o/*

CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 14:14

Jemig wat gaan jullie hard..... jullie zijn al weer een deel verder!!
Schaam me diep...........

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 14:20

Barcelano: Wat een knap paard, die Montoyo!

set_elkol: Blue is ook echt een leuk ding! Heb even in je profiel gespiekt. Hoe lang moet Set nou nog voor het veulentje komt? :)

missfcdb: Mooi paard is Cosimo zeg! Heb je het hengstveulen ook zelf nog of niet?

Annikab: Dankjewel! :D Jij hebt ook een erg mooi veulen, ga je hem/haar houden? :)

Weet iemand hier misschien wanneer er weer kennismakingsritten zijn van Endurance? :) Liefst in de buurd van Noord-Brabant natuurlijk, lijkt me zo leuk om een keer te doen!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 14:22

Super leuke foto's van de kleine spruit! Keep on posting, I like! :))

Evelien, je kan bij elke endurancewedstrijd je inschrijven voor de kennismakingsklasse :)

Nicky, ik kreeg terug dat er een vloek op mijn hoefschoenen rust maar dat ik ze deze week kan verwachten. Eerst zien dan geloven...

Ik ben ook mijn spulletjes voor de endurance en beetje aan het verzamelen :) Van de week een tweedehands HAF pad gekocht (bleek dat er lukraak gaten in waren gesneden aan de onderkant... Dus hoop dat de kleermaker het kan fixen) en net een mooi tweedehands kobaltblauw biothane hoofdstel op de kop getikt :)

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 14:38

Oh oke, dat wist ik niet! Is er een site met een overzicht waar alle kennismakingsritten te zien zijn? := Heb al het een en ander erover gezocht maar word er niet echt wijzer van.. :+

Heb je een foto van je nieuwe spulletjes? :)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 14:39

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 14:41

Oh geweldig, dankje! Ik kan daar dus in principe uit kiezen, en een mail sturen dat ik graag de kennismakingsrit wil doen? Want zie daar niets over staan.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 14:41

Euforio is zoowh leuk!! <3

Welkom nieuwe dames!

Ik ben gister en eergister niet geweest en het is nu al niet meer bij te benen. :')
Ik merk ook dat ik best vergeetachtig ben.. :+
Dan kan ik straks wel mijn eigen paaseitjes verstoppen! :')

Oja, ik begin maar bij het begin, leuke opening Katja! :D

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 14:42

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 14:49

Ah oke, bedankt! :) Rij jij endurance met je paardje?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 14:52

Nee nog niet. Ik ben in december begonnen met zadelmak maken en hij is nu sinds een maandje wat serieuzer onder het zadel. Maar endurance wil ik zeker gaan starten. Volgend jaar maar eens een kennismakingsritje rijden. Ik woon aan zee en ga minimaal eens per week naar het strand dus dan is het wel fijn om spullen te hebben die het zoute water aan kunnen. Ik vind het zonde om met mijn Rambo Micklem naar het strand te gaan :P

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 14:55

Zie weer hele mooie peerdies voorbij komen !

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:00

Nicky, leuk endurance! Lijkt mij ook gaaf om te doen maar zal ik toch voor vervoer etc ook moeten zorgen.
Hoe doe jij dat? Rij je gewoon zelf of heb je iemand die je brengt?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:01

Ik heb een eigen trailer en auto van m'n vader mag de trailer trekken. Nu rijdt m'n vader me nog overal heen maar 9 mei heb ik m'n BE rijbewijs examen dus dan kan ik zelf op pad :)

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:03

h dat is wel erg lekker! :D

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:07

Ja dat is heel fijn :D Ik kan hem in m'n eentje laden dus van de zomer door heel Nederland cruisen en lekker buitenrijden op de mooie plekjes die ons land te bieden heeft :)

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:23

Oh wat gaaf zeg, vlak bij de zee wonen! Doet je paardje het goed onder het zadel? :) Wat fijn ook dat je binnenkort je BE rijbewijs "waarschijnlijk" hebt! Kun je lekker zelf weg inderdaad. :D Ik wou dat ik dat kon, heb me rijbewijs nog niet, is nog veelste duur. :P En heb een trailer staan bij Saranda, en een eigen auto die dat kan trekken, alleen heeft me vader en de eigenaar weinig tijd, helaas. Denk dat ik zo 2 x per jaar maar weg ga met de trailer.

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:24

Er zijn hier dus trouwens 2 Nicky's dan?? Of nog meer? :))

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:26

Evelien, zijn hier 2 Nicky's en je schrijft het ook nog op dezelfde manier :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:26

_Evelien schreef:
set_elkol: Blue is ook echt een leuk ding! Heb even in je profiel gespiekt. Hoe lang moet Set nou nog voor het veulentje komt? :)

Even reageren zal straks verder bijlezen, Set moet nog ruim 4 maanden! Ze was drachtig voor juni maar heeft na 40 dagen verworpen vandaar zo laat. En ja Blue is zooo leuk :)) Die heb ik nog maar 2 maanden.

Wat een knap veulen van Cosimo!