Haha, ik poets Djuun ff als ik hem om doe om foto's te maken. Ik heb al een potentiële koper, want dit is niet de kleur die het mooist staat bij Djuun Maak alleen op verzoek ff foto's, zodat ze hem ook aan kan zien
Barcelano
Geplaatst: 06-10-12 19:16
Happy Birthday
Mo even gelongeerd en daarna 2 uurtjes los gezet. Mirka ook los met de pony van een vriendin.
Heb voor Mo een slowfeeder gemaakt Zo n net bij de Action gekocht en crea bea geweest en ik kan jullie vertellen dat ik altijd boordenvol ideeen zit maar het uitvoeren
Maar als stoere hengst zijnde weet je natuurlijk nooit of zo groen monster vos hengsten opeet Dus ben je erg op je hoede als hengst zijnde
MirandaMalik
Geplaatst: 06-10-12 19:46
Mijne schrikken nooit als er vreten inzit.. Pakken zelf het zeil van het hooi om te gaan schriktrainen enzo... Was vroeger ook met m'n paard, die was altijd bang voor het karretje van de groenteboer, tot hij een keer een appel kreeg, toen moest ik hem inhouden anders ging hij er direct op af..
gefeliciteerd Eline!! alweer zo'n gaaf halster, die veertjes Letiz, wat waren je punten? mag ook in PB als je dat liever hebt hoor privézwembad, dat had Noah vandaag ook denk ik, iemand van stal had hem in de wei gezet voor me, en er weer uit gedaan ben voor het eerst sinds... ik denk MAANDEN een dag niet naar Noo geweest voel me er nu al schuldig over maar ik was ZO moe van stage, kreeg daar nog lekker eten aangeboden dus ben net pas thuis
Barcelano
Geplaatst: 06-10-12 20:19
Ik voel me ook altijd zo schuldig als ik een dag oversla Maar ik kan het gevoel als je heel de dag stage loopt je daarna best gesloopt bent
Ja, is winst, tevens onze slechste score Maar niet officieel hoor, gewoon voor de leuk
myrnaV
Geplaatst: 06-10-12 22:36
Goed zeg 190! Het belangrijkste is dat je lekker gereden hebt (of niet maar ga uit van wel ).
Welk niveau rij je?
Sadira
Geplaatst: 06-10-12 23:13
MirandaFuego schreef:
Wilde je geen verjaardagsfeestje bij je thuis?
Gefeliciflapstaart!
Ik was gewoon benieuwd welke mensen echt onthouden hadden dat ik jarig was en wie het gewoon op facebook zagen vorig jaar had ik 65 felicitaties ofzo, was echt belachelijk, en daar had ik niet zo veel trek in was nu heel bescheiden.
190 is zeker niet verkeerd, maar heb gewoon niet fijn kunnen rijden, maar goed, ik doe het nog steeds voor m'n plezier, dus volgende keer beter (hoewel de jury blijkbaar vond dat ik er gespannen op zat Das gewoon mijn serieuze blik ) We rijden gewoon B, was eigenlijk van plan om de volgende keer L1 te starten, maar nu wil ik nog nog een herkansing in de B