[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

aes_enna

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 13:42

Hij is inderdaad erg leuk, Wheaty!
Bij de foto's die je hier hebt gepost, vond ik hem ook niet erg rastypisch, maar op de eerste foto op je profiel juist weer wel.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:53

wheaty schreef:
In een ander topic had ik al verteld dat Reikyh , onze ruin van bijna 5 , niet echt rastypisch is .
maar ik vind dat hij ook wel dat trotse uitstraalt ,
Kenners zeggen van hem dat hij een veel te groot hoofd heeft voor een arab , te korte nek heeft , en ook veel te grof is en te dik ( Bloos ,)
dat klopt ook wel , maar het is voor mij toch "mijn sprookjes paard" (hi hi) ,
Ik had van de week wat foto's gemaakt toen Sanya even op hem reed , ik denk dat je wel kunt zien wat ik bedoel ....( mijn barokke arab......)
Ze probeert hier het achterwaarts gaan
http://farm4.static.flickr.com/3205/259 ... 3b2bb8.jpg
en nog eentje
http://farm4.static.flickr.com/3167/259 ... 5dbec9.jpg

wat een prachtige pics van jullie Arabische schoonheid Vingers aflikken . Weet niet door welke kenners je het in hebt laten fluisteren dat hij een te groot hoofd heeft (ik oordeel nu alleen even vanaf wat ik zie op de pics),maar vind zijn hoofd helemaal niet te groot ogen, daar bij mag hij wel een korte zware hals hebben en een barokke uistraling, maar daar is niets mis mee Haha! , wij hebben zelf thuis een hengst staan die ook een erg barokke uitstraling heeft en een te korte zware hals heeft, en laat hem nou net ondanks deze 2 punten wel een volwaardig 2 sterren hengst zijn via Ecaho(verkregen op exterieur nog steeds de enige in Nederland) Tong uitsteken , als hij nu wel een langere hals had gehad had de rest van zijn lichaam niet bij hem gestaan, het moet allemaal mooi in verhouding kloppen).
Geniet lekker van jullie kanjers Knipoog

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 17:05

missfcdb schreef:
Aldewereld dankje wel ik ga het tegen mijn maatje zeggen morgen als ik der tegen kom naar het werken.
Ze verdient het echt naar zoveel tegenslagen die ze heeft gehad afgelopen jaren.
Heeft ze eindelijk een parel helemaal voor de zelf.
Beesje is trouwens uitgenodigd voor een keuring de vader wordt op zijn nakomelingen gekeurd.
De beste 4 nakomelingen mogen mee.

Anne_Sea hoe weet je of je av gek bent als je ze nooit in het echt hebt gezien.(???)
Dit is absuluut niet aanvallend bedoeld maar je gaf vanmiddag al aan dat je ze nooit in het echt hebt gezien begin daar eerst maar eens aan. (kijken naar een poster of blaadje kan ik ook maar dan is er geen ervaring ,klik met dit geweldige ras)
En kijk dan als je met zon dier om gaat of er een klik is.
aangezien iedereen kan roepen av is mijn favo ras maar als de klik er niet is is het wat aan de banketstaaf kant.
In mijn ogen dan ieder zijn eigen mening.
Kijk je mag best je mening delen maar kom niet met penny achtigen reacties zoals vanmiddag hebt gedaan ik liet het rusten maar denk een beetje naar wat je plaatst.
Het iriteert mij een beetje.
maar nogmaals ieder zijn ding.

Ik lees vaak mee en post heel weinig hier, maar soms erger me echt aan jou.

Jij voelt je altijd aangevallen en bekritiseerd, maar kijk wat je nu zelf doet. Dromen
Het maakt toch helemaal niet uit als iemand nooit echt iets heeft gehad met een arabier, maar arabieren wel leuk vind Verward

Maargoed, dit wilde ik dus even zeggen Tong uitsteken

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:05

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:14

komt wel vaker voor, met name binnen de Spaanse bloedlijnen..
ik hou er persoonlijk niet zo van.. vind het er uitzien alsof ze schimmel hebben ofzo Knipoog

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:16

haha Haha! dat zag ik er niet gelijk in.
Ik vind het wel heel gaaf!

wheaty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:25

Hey Leuke reakties allemaal !
dank jullie wel !
Rastypisch of niet , ik ben gewoon gek van m'n Reikyh ( ik vind het super leuk die positive reakties van jullie, maakt me trots hoor Lachen )

@ sherif , Eigenlijk hou ik wel van een flinke hals , onder het zadel dan he , als ik dan weer naar een show ga kijken , smul ik weer van die arabjes met die zwanenhalzen.
Inderdaad het moet gewoon in verhouding liggen .
Kijk als je nu naar Sivmayal kijkt , die is én rastypisch én mooi onder het zadel én ook nog eens fotogeniek , hi hi , maar je kunt niet alles hebben ( wel van dromen he )
Trouwens die paarden van jou ..... jeemieneeemie Kwijl , prachtig !

Ik heb het er net effe van genomen , even uit de drukte van alledag en lekker even de wei in Reikyh poetsen en opzadelen ,
ik dacht we rijden maar effe , maar hij had er zo'n zin in , ik moest er om lachen ,toen ik na 20 minuutjes wilde stoppen ging hij gewoon met losse teugel helemaal zelf in de krul en verzameld in draf , hi hi , leek wel of hij wilde zeggen , kom op joh , ik wil nog wel effe doorgaan.
dat deed ik dan ook maar , en dan , ja dan beloon ik hem uitbundig , en weet je , ik denk dat hij het daar wel voor doet hoor ....hi hi ,
daarna mag hij lekker weer vrijuit bij de anderen ,
en wat dan zo lief is dat hij nog gezellig even bij me blijft ,
kijk , dat is nu voor mij, mijn " Arabische sprookjes paard " Knipoog

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:30

wheaty schreef:
Kijk als je nu naar Sivmayal kijkt , die is én rastypisch én mooi onder het zadel én ook nog eens fotogeniek , hi hi , maar je kunt niet alles hebben ( wel van dromen he )

you make me blush Bloos Haha!

Maar als ik dat zo lees heb jij -wheaty- ook weer ff lekker genoten van je arab én daar gaat het om.
Ik zit hier me suf te verven (paardenluiken, staldeuren, voorfronten en strax nog heel het huis Lips are sealed ) Maar dan is het strax allemaal weer netjes Haha! En dat allemaal voor ons arabische sprookjespaard hihi Pling

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:58

hee anne-sea, ik ben ook nog maar 17 hoor Knipoog ik heb dan toevallig wel een arab maar toen ik haar kocht wist ik er ook helemaal niks van af, en nog steeds eigenlijk niet joh. en ik vind belgen en tinkers wel degelijk supersexy, omdat ik zelf opensta voor meerdere rassen. Ik kocht mijn merrie vanwege háár, haar karakter en hoe ze was, en het ras was op dat moment een bijkomstigheid. nu intussen begin ik arabieren steeds leuker en intressanter te vinden.

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 21:11

leuk Lachen ik vrees dat voor mij een eigen paard er voorlopig niet in zit. Mijn ouders houden niet zo van dieren en als het aan hun ligt, zit zelfs een verzorgpaard er niet in.

Je hebt wel een prachtige AV Lachen

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 22:11

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 22:59

Anne_Sea schreef:
leuk Lachen ik vrees dat voor mij een eigen paard er voorlopig niet in zit. Mijn ouders houden niet zo van dieren en als het aan hun ligt, zit zelfs een verzorgpaard er niet in.

Je hebt wel een prachtige AV Lachen

Ah troost je... ik heb Omar ook pas gekocht toen ik 30 jaar was Haha! Hij is mijn 1e paard en ben nog iedere dag super blij met hem!!

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 23:03

kan ik me helemaal voorstellen Lachen

ach, ooit komt voor mij ook het perfecte paardje Bloos

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 23:37

Daarom! Als je het echt graag wil dan komt dat paardje vroeg of laat wel Tong uitsteken

wheaty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 08:32

Ahhh ja die Kuray , wat een mega hals!
Kuray ! zeker ook een van mijn favo's en laten we niet Halim vergeten!
Van hem gaan we hopelijk in de toekomst een veulie krijgen!!!!
Halim is ook een heerlijke vent om naar te kijken. Kwijl

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 23:25

Prachtige foto's van Kuray Lachen
en dat 'ongewassen' valt écht niet op!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 00:16

Snik..
Ik zeg maar zo: bacardi IN Wodka OUT....

Wat een teleurstelling, ik ga even mn oranje artikelen uit het zicht verwijderen.... Frusty Scheve mond

Het had zo mooi kunnen zijn!!! No Cheer

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 00:25

Die Russen waren gewoon veel beter, NL was aan het prutsen.
Helaas, pindakaas ......
Wel jammer, ik vind het altijd zo gezellie met zijn allen Oranje kijken !!!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 00:51

Ja ik zal het ook missen.. in inderdaad, de Russen hebben verdiend gewonnen, waar was ons elftal gebleven... zo jammer dit!!!!!!!!!!! bah!

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 08:48

Dit vreesde ik al. Het is niet niks wat er afgelopen week is gebeurd. Voor Khalid is het al helemaal *(&(*P_*()&* , maar bij het team gaat het ook niet in de koude kleren zitten. je trekt toch intensief met elkaar op in zulke weken. Men zegt dan wel van: moet eigenlijk niet kunnen. Ze moeten dat loslaten en apart zien van de wedstrijd. Maarja het blijven wel mensen..

Achja en in september beginnen de kwalificatiewedstrijden al voor het WK in 2010 in Zuid-Afrika...

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 10:47

Heel eerlijk gezegd vind ik het niet heel erg Bloos Ik hou niet zo van voetbal.

Ik vind het trouwens wel heel dapper van Boularouz dat hij toch meespeelde.
Voor de rest speelde nederland echt bagger. Volgens mij kunnen ze niet tegen de druk ofzo.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:13

Jippy Jippy!!!!!!!
Het is weer voorbij, zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht.
Ik moet bekennen dat ik me ook wel mee laat slepen door de oranje gekte maar ben er ook helemaal niet rouwig om dat het over is voor dit jaar.
Heb nu wel een aantal leuke oranje dingen die ik mee ga nemen naar Aachen!!!!

Rosamuskee haar merrie Shila heeft om 10.00 vanmorgen haar veulentje gekregen Go jij! Go jij!
Voor zover ik weet maken moeder en kind het goed.

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 13:03

Citaat:
Ik vind het trouwens wel heel dapper van Boularouz dat hij toch meespeelde.
Voor de rest speelde nederland echt bagger. Volgens mij kunnen ze niet tegen de druk ofzo.

Dit heeft niks met de druk te maken. Na de wedstrijd tegen Italie was er ook een grote druk. Men vroeg zich allemaal af of ze ook met grote cijfers van Frankrijk konden winnen. en dat deden ze. dit heeft niks te maken met de druk. ik vermoed echt dat het met het vooral van Boulahrouz te maken heeft. Zoiets gaat echt niet in de koude kleren zitten en dan is de stemming in zo'n team echt niet gezellig. Wat heel begrijpelijk is.Dan wordt je echt even met je neus op de feiten gedrukt...

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 13:08

Ik baal ook flink zeg No Cheer Zat gisteren in de kroeg op de Nieuwmarkt voetbal te kijken. Wat een domper zeg Scheve mond De Russen speelden idd beter en hebben het verdient om te winnen.

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 13:44