Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wheaty schreef:In een ander topic had ik al verteld dat Reikyh , onze ruin van bijna 5 , niet echt rastypisch is .
maar ik vind dat hij ook wel dat trotse uitstraalt ,
Kenners zeggen van hem dat hij een veel te groot hoofd heeft voor een arab , te korte nek heeft , en ook veel te grof is en te dik (,)
dat klopt ook wel , maar het is voor mij toch "mijn sprookjes paard" (hi hi) ,
Ik had van de week wat foto's gemaakt toen Sanya even op hem reed , ik denk dat je wel kunt zien wat ik bedoel ....( mijn barokke arab......)
Ze probeert hier het achterwaarts gaan
http://farm4.static.flickr.com/3205/259 ... 3b2bb8.jpg
en nog eentje
http://farm4.static.flickr.com/3167/259 ... 5dbec9.jpg
missfcdb schreef:Aldewereld dankje wel ik ga het tegen mijn maatje zeggen morgen als ik der tegen kom naar het werken.
Ze verdient het echt naar zoveel tegenslagen die ze heeft gehad afgelopen jaren.
Heeft ze eindelijk een parel helemaal voor de zelf.
Beesje is trouwens uitgenodigd voor een keuring de vader wordt op zijn nakomelingen gekeurd.
De beste 4 nakomelingen mogen mee.
Anne_Sea hoe weet je of je av gek bent als je ze nooit in het echt hebt gezien.(???)
Dit is absuluut niet aanvallend bedoeld maar je gaf vanmiddag al aan dat je ze nooit in het echt hebt gezien begin daar eerst maar eens aan. (kijken naar een poster of blaadje kan ik ook maar dan is er geen ervaring ,klik met dit geweldige ras)
En kijk dan als je met zon dier om gaat of er een klik is.
aangezien iedereen kan roepen av is mijn favo ras maar als de klik er niet is is het wat aan de banketstaaf kant.
In mijn ogen dan ieder zijn eigen mening.
Kijk je mag best je mening delen maar kom niet met penny achtigen reacties zoals vanmiddag hebt gedaan ik liet het rusten maar denk een beetje naar wat je plaatst.
Het iriteert mij een beetje.
maar nogmaals ieder zijn ding.
wheaty schreef:Kijk als je nu naar Sivmayal kijkt , die is én rastypisch én mooi onder het zadel én ook nog eens fotogeniek , hi hi , maar je kunt niet alles hebben ( wel van dromen he )
Anne_Sea schreef:leukik vrees dat voor mij een eigen paard er voorlopig niet in zit. Mijn ouders houden niet zo van dieren en als het aan hun ligt, zit zelfs een verzorgpaard er niet in.
Je hebt wel een prachtige AV
Citaat:Ik vind het trouwens wel heel dapper van Boularouz dat hij toch meespeelde.
Voor de rest speelde nederland echt bagger. Volgens mij kunnen ze niet tegen de druk ofzo.