Gaat goed he, staan ze eigenlijk samen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En nee, ze staan niet samen, ieder hun 'eigen' maatjes/groepje
Wie weet in de toekomst!

Wat fijn, gefeliciteerd!!
Hij is altijd wat lastig in galop, maar dinsdag was hij echt een draak
in de draf ging hij zo trekken aan links dat hij rechtsom teugelkreupel liep, en in galop was en al helemaal geen land mee te bezeilen
Maar goed, adem in, adem uit, niet boos worden en maar gewoon doorgalopperen op de volte, binnenhand opzij en niet aan trekken, buitenteugel tegen de hals en binnenbeen er aan... Na bijna tien minuten geworstel (ontspande hij dan sprong hij achter over, dus terug naar draf, pakte hij de teugel weer, weer laten ontspannen, aangalopperen, na een rondje weer die teugel vastpakken
) hield hij er ineens mee op en liep hij als een zonnetje
Soms denk ik dat hij lichamelijk ergens last van heeft, maar als hij dan eenmaal door die dwarsheid heen is dan is er NIKS meer aan de hand, en die dwarsheid is maar ens in de zoveel tijd, dan 2 weken niet, dan 6 weken niet, helemaal niet zo vaak gelukkig. dus dan denk ik maar dat hij zijn dagje mannelijke ongesteldheid heeft 
Maar het tweede rondje ging zonder extra voltes, met redelijke controle, en foutloos 

mannelijke ongesteldheid
Tam wat ben je toch een lekker briljant wijf
heerlijk toch!
Nu bijna even groot!

Lekker is dat als hij graag wil werken.
Dat is wel echt een hele lompe move, gelukkig geen valpartij ofzo. Ik ga je filmpje zo kijken, vind het knap hoor dat je zoveel aan het springen bent. Ben niet zo'n lefgozer zelf 
Oortjes naar voren, lekker rondkijken en met het neusje bijna over de grond stofzuigeren. Wordt lekker buitenrijden later, die heeft het helemaal ontdekt. Als we haar binnenhalen uit de paddock wil ze nu ook elke keer rechtdoor lopen naar het zandpad
Ilya had moeite met... Normaal kijken 
Grappig he, zo'n klein spoortje, zo'n groot effect op zo'n groot paard
Die kan me toch smerig stoppen!! Nadeel van Uk is dat hij stopt én opzij duikt, Noah die stopt recht voor de hindernis en blijft daar
Wat lekker dat Mish zo lief mee liep! Waarom rijd je Boreas met een touw om de hals? Hij ziet er inderdaad erg beweeglijk uit, erg druk in zijn manier van lopen.
Maar het springen zelf ging lekker!
ze gaan erg goed samen.
.
ik wist het altijd al. Prachtig jij met uk ik vind het echt een kanjer van een paard hij lijkt er ook veel plezier in te hebben.

Tie doet goed dr best! Ik zou duizelig worden van zoveel kleine rondjes
Tammy_ schreef:Eline, ik ben heel wat gemene weigeringen gewend van Meneer NoahDie kan me toch smerig stoppen!! Nadeel van Uk is dat hij stopt én opzij duikt, Noah die stopt recht voor de hindernis en blijft daar
Wat lekker dat Mish zo lief mee liep! Waarom rijd je Boreas met een touw om de hals? Hij ziet er inderdaad erg beweeglijk uit, erg druk in zijn manier van lopen.
Opzij duiken is idd naar, dan word je nog lekker naar de zijkant geslingerd ook