Die Mish met het draad
Moet toegeven dat ik het zelf niet zo fijn vind als er geen stroom op het draad staat, als ze dat eenmaal doorhebben...Vervelend dat Dayem hoest, hopelijk gaat het snel beter!
Leuk dat Shief meedoet in Alkmaar!
Leuke foto's van Blue en Set!
Gave Dayem in zijn endurance-outfit!
Duimen voor een Jazzy-Nour baby!
Leuk, die dekfoto's!
Spannend, weer een Mo-baby onderweg!
Jeetje, wat verschrikkelijk zuur, Amy
Bij Ely hebben ze een paar jaar geleden gedacht dat er ook vergaande kogelartrose aanwezig was, dus ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Zij liep toen ook echt niet goed, dus had met pijn in mijn hart besloten om haar, als ze inderdaad de artrose had en ze niet beter ging lopen, in te laten slapen. Uiteindelijk was met foto's artrose uitgesloten, maar ben denk ik wel even een paar jaar ouder geworden door alle stress...Rot van je zadel, Miranda, hopelijk kunnen ze hem maken!
Hier weinig bijzonders, lekker genieten van mijn paarden
Ben zo tevreden met mijn fokproduct!

Ik moet zeggen dat ik ook geen fan ben van draad zonder stroom maarja... de mijne gaat er ook met stroom doorheen... (nog nagevraagd later of er echt wel genoeg stroom op stond, m'n vader zegt: "Nou, pas nog een behoorlijke klap ervan gehad") Willen nu wel iig vooraan een houten omheining maken, hoop dat dat gaat helpen! 
Als ze er doorheen wil kan het haar dan echt geen reet boeien of er wel of niet stroom op staat, dan gaat ze er wel door
Ik vind het echt heel erg voor je. Ik hoop dat het uiteindelijk nog een lange tijd goed kan gaan... Bah, wat rot. Jullie zijn zo'n fantastisch stel samen.
Ben ik nou scheel of is Euforio bruin?!!!
Ik kan alleen meegaan in de reacties van de rest. Wens je ontzettend veel sterkte en wijsheid!