[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:50

Ik las al verhalen op FB van lids hier die vd fiets waren gewaaid :')

Ik werd zelfs wakker van het geluid van een hogedrukslang die op mn dakraam was gezet :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:50

Laten we hopen van niet :=

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:51

__Nicky schreef:
Ik heb in m'n slaap m'n bureaustoel op z'n kop gezet want dan zou hij droog blijven :=

_O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:52

Whaha Nicky :') stond je bureaustoel in de tuin? :')

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:54

Nee gewoon in m'n slaapkamer haha! Gekke is dat ik het me ook nog herinner dat ik het heb gedaan. Lukte maar niet want het is een onwijs zwaar ding maar vanmorgen stond ie toch echt op z'n kop :+ Ik heb foto gemaakt...

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:58

Afbeelding

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:59

Hahaha :')

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 11:02

Letizia schreef:
Hoe gaat het met Doortje? :)

Goed!
Ze groeit nog steeds als kool, is bijdehand, voor de duivel niet bang en een kleine terrorist voor mams :D
Ook begint ze een beetje te verharen en daaronder lijkt ze heel donkerbruin <3
Ik zal binnenkort weer eens wat foto's van haar maken.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:44

Jeetje Letiets, dat is ff schrikken en idd helemaal geen logische plek om in te breken :? Gelukkig valt de schade mee!

Fijne vakantie gehad Annika? Je treft het niet met het weer, net thuis en meteen storm :(

Succes met je tentamens Nicky!

Ooh wat een gave advertentie Amy *D

Wat een knappe Mo foto's Jes, lekker ding hoor!

Ach zo jammer Kathinka, KAS Vicco is dat die schimmel of die hengst met die brede witte bles en een blauw oog (geloof ik?)?

Zo fijn dat Noah lekker in de binnenbak los kan Tam!

Fijn dat Doortje het zo goed doet Annika :j

Hier gaan de paardjes ook gewoon even lekker uitwaaien vandaag :D

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:46

Ik krijg net te horen dat Doortje niet wegwaait, maar wel als een diva bang is voor natte vieze moddervoetjes :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:47

Hahahaha, Nicky :')

Muhaha, hier Request aan van 3FM, moesten liedjes zijn die te maken hebben met wind. Vraagt iemand waai tell me waai aan _O- Anita Meijer dus :')

Doortje Diva :))

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:59

Wat een actie weer nicky.
Ze was drachtig van de schimmel kas vicco zoon van kubinec

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:04

Super om te horen Annika!!

Djuun was al buiten gezet, stalhoudster was eerder bang dat er iets op de stal zou vallen, dus had alle paarden daar weg gehaald. Djuun vond er geen drol aan en stond alleen maar naar ons te hinniken, dramaqueen :')

Lekker aan de VD geweest vandaag, daar had ze wel zin, nieuwe kunstje geleerd, rondje om mij heen. Moeten ook zo lachen om d'r, als ze het niet snapt haalt ze werkelijk van alles uit de kast, jamebette, flamen, rondje etc :') Rondje (dus niet om mij heen, maar voor mij) vind ze helemaal tof, als ze nog maar denkt dat je wijst gaat ze "rondje" doen en die kop die ze er dan bij trekt _O-

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:38

Doortje net ook maar even opgegeven voor de Bokt merrieveulenverkiezing :D

Haha Djuun de dramaqueen!
Dos is ook zo erg. Als ze buitenstaat en ze ziet me, dan is het meteen keihard hinniken. En de enige manier om haar stil te krijgen is of weg te gaan of eten te geven :D

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:49

Ik ben er weerrrr! Even ego-post :). Maar ik heb mijn weekend overleefd. Gister me de tandjes gesjouwd met bierpullen tijdens Oktoberfest. Princesa heeft dit weekend een beetje rust gehad omdat ik me nog echt niet hosanna voel.

Ik heb sinds net pas weer internet... De apps op mijn telefoon werkten wel, maar op mijn werk is er een virus vastgesteld waardoor we onze explorers niet meer konden openen...

Dus ik ga zo even bijlezen :).

Eh, wat een storm hè?! Ik moest net even naar buiten maar ik waaide zowat mijn onderbroek uit. :=

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:20

Het dorp waar ik werk is op het moment chaos. Overal bomen in de tuinen en huizen, niet grappig! Kreeg zonet ook al een tak ter dikte van mijn been half over de auto, pfff.

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:31

Dood eng.... Brrr.... Hier is het inmiddels wat rustiger, maar ik zie echt foto's voorbij komen van giga bomen die als luciferhoutjes omvallen..

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:48

@joyce het is hier idd echt erg hele bomen worden uit de grond gerukt en de dierenkliniek waar ik alijd heen gaat adviseerd ook dieren binnen te houden, ze kwamen bij een pony vandaag die onder een boom was gekomen en hierbij zijn neusbot ha gebroken. Ben blij dat ik naar het weer alarm heb geluistert en de paardjes binnen heb gelaten, het neemt nu weer wat af denk dat ik eind vd middag de paardjes wel kan doen

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:00

Bij ons is het rustig geweest eigenlijk. De provincie heeft in de lente alle bomen langs de weg die fragiel waren gekapt, dus het handjevol wat er staat is stevig genoeg. De lintjes knappen wel, maar alleen kuray staat normaal achter lint, die staat nu in de roundpen die ook in zijn weiland staat. Alles staat gewoon buiten, ik ben ook eerder bang voor die grote boom vlakbij stal dan de bomen langs de wei, zeker gezien de oppervlakte die de dames hebben daar :Y)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:03

Nou wat een woei! Gelukkig al wel wat minder. Als ik naar buiten kijk zie ik mafkezen die aan het kitesurfen zijn tussen golven van 3,5 meter :=

Dayem is net behandelt. Hij heeft wat problemen met z'n milt en darmen (en daarom ook een best bolle buik). Rechtsom zit ie wat vast. Nu al wat losser, volgende week nog een behandeling en dan is het waarschijnlijk beter. Ik voer wel goed, alleen mist hij wat mineralen in z'n voer. Ook maar even een reinigingskuurtje van Bokashi halen.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:16

Dat laatste scheelt natuurlijk een hoop Ilona :j
Hier hebben ze toch relatief kleine paddocks, dus als er wat naar beneden zeilt hebben ze niet echt gek veel ruimte om dat fatsoenlijk te ontwijken.. Als je ruimte hebt zoals bij jou had ik het idd ook nog wel aangedurfd :)

T is hier ook echt bar en boos geweest, neemt nu gelukkig goed af. Buren hadden nog een steiger op hun uitbouw staan, die lag dus vanmorgen ineens bij ons in de tuin :+ Gelukkig alleen tafel en wat plantenpotjes stuk, is precies overal langs gegaan.

Las op fb dat t bij Danielle op t land serieuze schade is geweest, zo maar effe kijken hoe het met mn paardjes is. :)

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:19

Hmhm ik las het ook, balen :(
tja, er zit een sloot en 2,5 meter grond tussen, dus de bomen komen max 8 meter het land op als ze omgaan. En dat land is op zijn minst brede stuk 80 meter breed en in de poot van de L-vorm is ie 150 meter breed, dus ruimte zat :Y)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:19

zo hier is het ook weer aardig rustig geworden, paardjes allemaal weer fijn gedaan nu ff ete koke en dan fijn op de bank
Balen voor de gene die schade hebben gekregen, hoorde ook op de radio dat het gemiddeld door het land aardig wat kapot is gegaan
@Dayem he bal poedersuiker, kan hij er van genezen? beter worden?

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:27

Hier is een boom op het huis van de buren gevallen. Een stuk van de dakgoot er af en de dakpannen beschadigd. Het was echt een grote boom. Eerst kraakte er wat, en toen viel die boom. Gelukkig zijn er geen mensen onder terecht gekomen. Overal lagen wel grote takken op de weg en het fietspad.

Dit weekeinde ben ik met paard op 'safari' geweest naar het bos. We waaiden bijna weg. De foto's staan op facebook, maar ik moet nog uitvogelen hoe ik hier wat kan plaatsen. Ze zijn wel super geworden.

Ik heb een stoofpotje op het vuur en ga zo eten. Daarna even kijken of paard nog warm en droog staat, maar ze zorgen er sowieso heel goed voor op stal.
Ik ga vanavond bijlezen, als ik wat meer tijd heb. We zitten alweer op 140 pagina's!

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:34

Bij ons is de schuilstal van de shetjes weggewaaid. Gelukkig de pony's allemaal nog heel.