Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:41

Hallooooowa, kuch, hoest, sniffel, auw....ja ook ik mocht eraan geloven....fiets griepzooi.
Sinds j.l. woensdag vooral mijn bed gezien 24/7...grrr.

Maar goed volgens mij gaat het nu stukken beter.

Euh AVS cup...dat ben ik eerst eens gaan inlezen. Ik kreeg al het vermoeden dat het bij het arab forum vandaan kwam en idd. Ik kom niet zo vaak op het arab forum, vandaar. Jammer dat dit soort zaken niet op http://www.dawra.nl staan, waar iedereen het kan lezen zonder eerst lid te worden van een forum. Het zal wel de nodige rede hebben, maar zo krijgt de buitenwereld een stuk minder mee. Ontzettend leuk initiatief dat is zeker!! samen met dressuur!!

Ik denk niet dat Cyann gebruik gaat maken van die "wisseltruk", ik zal het haar eens vragen, maar het ligt ook aan het programma.

De reining op zand...here we go again....Zeiden ze van het EK duitsland ook.... |(
Een ondergrond van zand is geen garantie van een geschikte reiningbodem. Van stuifsneeuw kan je immers ook geen sneeuwbal maken. 8-)

En verder...ja die hengsten....slopers zijn het. De mijne wil opeens zijn deken opeten of doodknuffelen??!! :+

Oh voice kids....ik ben weg....

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 22:23

De griep heeft jou dus ook flink in z'n greep? Beterschap! Ziek maar goed uit, ben nog altijd niet boven Jan. Normaal hoef ik maar 1 dag flink uit te zieken op bed en dan zijn alle virussen en bacteriën eruit gescupt, maar deze... Hardnekkig... }:)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 01:06

Idd Yildiz, normaal ben ik er ook zo vanaf. Ik ben woensdag (op mijn vrije dag) mijn bed in gedoken en vanmidddag er weer uit gekropen (mijn vrije dag). Idd best lang. Nog niet helemaal ervan af...MAAR IK WIL ERVAN AF!!! Paar weken terug was ik ook al een keer niet vooruit te branden, voelde me lamlendig en dat was ook al op mijn vrije dag. Dus nu wil ik er vanaf, zodat ik nog iets aan mijn weekend heb. Arme peerdjes moeten nodig beweging hebben. Mijn roze smartie is weer aardig uitgewerkt...voel weer pijn opkomen tussen mijn ogen....zucht.
ff douchen dan maar, neus sprayen en morgen gezond weer op en zonodig met behulp van een roze smartie (ibuprofen).
truste

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 17:24

oei ik denk dat die ARABITIS aan het MUTUREN is tot mensen griep kijk zowel YIL als Nancy hebben het al beet! Allen PANIEK, Oei nene grapje verzorg jullie beiden! dat jullie snel weer in het zadel kunnen!

AT Yil, hopelijk is tie weer snel ok! Na de ostheo! Ik ga dinsdag bij ostheo voormezelf dan, (die doet mens en dier, dus behandelt mij en de paardjes, men ouders)

AT bimmetje Hoe gaat het met Nada??

Ja die NOUR zo herkentelijk met shameless! Vandaag met dit rotweer kwam de smid had hem al 3weken geleden moeten afbellen met die rotsneeuw! Waar shameless staat zijn het buitenstallen, dus niet echt droogstaan! dus onder het kleine afdakje van de tractor dan maar gaan staan, wat rammelde, met dit weer! Maar mijn trotse teddybeer, vond het best ok! soms eens een sprongske (in de zin voorvoetjes effe toch 10cm willen optillen, typisch hengst, maar zet hem dan snel weer op zijn plek en had de ketting aangedaan dat ik hem toch effe tot orde kon roepen, maar die hing mooi los, met losse teugel) door dat gerammel maar verder was hij doodbraaf! Fier op mijn rarebier! Ja sublimo en malha staan dan op de pension stal, die kan je zo los laten staan, zonder vast te houden, die laten het doen alsof het niets is! Malha die kwijlt altijd met de smid! Dan zeg ik altijd zo ons meisje is weer blij met haar mani- en pedicure! Dat is echt een dame in al haar streken :-)! Ik noem haar ook ons popje!!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 21:01

haha ons popje! Hoe herkenbaar!
Mijn vriend, noemt nada ook altijd ons poppetje. Ik niet meer, want ze laat duidelijk merken dat ze geen poppetje genoemd wil worden (hoofdschuddend nee knikken en verwaand die ogen draaien en omdraaien) hahaha dus ik hou het bij mijn meisje. Dat is goedgekeurd. :P

Nou vandaag weer ppging tot rijden gedaan. En met succes! Was naar de rijbak gelopen en ben daar in de grote paddock (helemaal afgesloten en moddervrij) gaan longeren. Wel zodat ze toch moest werken en niet slakken. Dit ging beide kanten op prima, dus toch ervoor gekozen om er weer op te gaan zitten. Alleen stappen en draven, zodat ze kan wennen aan het andere spiergebruik. Toen opstapte en weg wilde stappen, werd ze ineens heel gespannen, heb haar direct gerust gesteld en door blijven stappen. Ze werd voelbaar weer ontspannen en toen was het over. Dus goed gestapt beide kanten en toen aandraven. Ze was ook hier soms even wat kriebelig, maar heb haar extra door laten lopen en dat ging ook weer uitstekend. Dus paar rustige rollbackjes gedaan en toen flink beloond en uitgestapt.

Dus jullie snappen wel, dat ik weer met een heel goed gevoel ben afgestapt! Ben trots op mijn meisje.
Komende week ga ik het rustig aan opbouwen met haar, hopelijk heeft dan ook zij weer volledig het vertrouwen terug. ;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 21:54

Oh wat fijn Jes!!! Dus toch waarschijnlijk haar hoeven? Kan me voorstellen dat je helemaal opgelucht bent!

En Shameless weer gepedicuurd! :D Fijn dat t zo goed ging. Nour ging vorige week ook perfect, maar hebben daar eigenlijk ook nooit moeite mee gehad. Meest lastige was nog op de wei afgelopen zomer. Maar eej, toen keken al z'n vrienden toe! ;)

Ik heb trouwens nog n ongelofelijk verhaal maar kan dit hier niet neer zetten, iets te openbaar. Dus per PB verkrijgbaar! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:13

Kuch hoest...blaf....

met roze smartie de dag moeten beginnen....had al koppijn als ik met mijn ogen draaide :roll: . Dus ja...nie goei nie.
Paarden had hubbie gelukkig allemaal al los gelaten in de wei.

Smiddags om 14.30 richten BOZ. Plannen gewijzigd, ivm mijn lichamelijke toestand, 1 paard mee genomen zodat Cyann 1 uur lang Nirvana kon gaan pesten met trailles ;-). Volgende week wedstrijd en de proefjes waren binnen. Dus een gedeelte daaruit gepakt. Gefocust op slalom met 2 halve cirkels en 3 balken. Bij de L3 in draf, bij de L2 in galop met wissels. Natuurlijk waarom niet ? :') Inge heeft weer wat verzonnen....een pattern dat beter zou passen in een 40x80 bak...wat ze in oud gastel echt niet hebben. :+. Maar ach...daar heeft iedereen dan last van nietwaar. :D Ze deed weer super der best! En warempel she did it. _O-

19.30 weer thuis....Bizar...5 uur onderweg voor een beetje les... %). := Stomme hobby }:) :x O:)

Oh ja...en onderweg, zowel heen als terug al wat praalwagens voor de karnaval zien staan...das toch wel heul leuk! hihi.

Anyway...thuis gekomen lag ik weer de longen uit mijn lijf te blaffen. Maar de hoestdrank deed wonderen.

Zin in morgen!! Wel heb ik de ALV van de DRHA afgezegd. Helaas, schijnt altijd wel erg gezellig te zijn, kompleet met eten erbij, maar ben blij als ik de verloren tijd nog kan inhalen dit weekend en verlang naar een fit gevoel.

blaf hoest sniffel

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:14

yildiz schreef:
Ik heb trouwens nog n ongelofelijk verhaal maar kan dit hier niet neer zetten, iets te openbaar. Dus per PB verkrijgbaar! :D

Euh...je deelt alles met ons! Kom maar op met dat sex verhaal, huppekee in de openbaarheid ermee. Niet opeens de preutse brabo uitgaan hangen hoor _O-

Alaaf!!! :+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 09:00

Hahahaha, met jullie wel ja! Daarom heb je PB! ;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 09:03

Je bent in ieder geval weer in de running Nancy! Maar idd doe t lekker ff rustig aan, anders wordt t n langdurig verhaal. Gisteren ook weer te veel willen doen en s avonds zit ik dan weer met knallende koppijn, een kop vol snot, blaffend weer koorts te krijgen. Schiet nie op nie.... ;(

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:06

Hoi allemaal!

Ik heb me in het verleden al eens gemeld, maar het is er nooit echt van gekomen om ook echt mee te gaan kletsen. Hierbij dan een re-try :D

Ik ben dus Marije, heb al wel wat kleine wedstrijdjes gereden (WRAN en DAWRA) met Piert, toenmalige bijrij-Arab, maar nu in het trotse bezit van Daantje (http://www.allbreedpedigree.com/pipo2). Hij heet gelukkig geen Pipo *zucht*, maar CJ Dahjan Bey Wisznu. Heerlijk dier, en hopelijk gaat ie vanaf nu ook lekker mee naar DAWRA-shows *\o/*

Daar gaan jullie mij sowieso zien, want ik ga het wedstrijdsecretariaat voor de DAWRA overnemen :)
En Nancy: ook de website ga ik doen, dus vanaf nu ga ik hard mijn best doen om dit soort info ook op tijd op de DAWRA-site te plaatsen :j Je hebt helemaal gelijk, dat moet gewoon voor iedereen beschikbaar zijn. Helaas is de website er de laatste jaren wat bij in geschoten, maar zoals gezegd gaat dat veranderen :j

Ik moet nog wel wennen aan mijn nieuwe taken, dus ik denk dat jullie voorlopig stukken meer weten dan ik :o? , maar ik ga mijn best doen!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:06

hey das goeiiii nieuws!!! Marije. En gefeliciteerd nog met je peerd! FOTO!!!

Wat je niet weet, gooi het maar in de groep, wie weet kunnen we je helpen.

p.s. vergeet ook niet westerntoday over van alles en nog wat in te lichten. Die site wordt heel veel gelezen. Dat is min of meer de dagelijkse krant van de westernwereld!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 15:31

Echt wel goed nieuws!!! *\o/* Succes met je nieuwe taken en jaaaaaa..... Foto's!!!!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:12

Ah western today is ook een goeie, dank voor de tip . Foto's ga ik regelen :j

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:00

hey marije, welkom terug! leuk dat je zo gaat inzetten bij de DAWRA.
Ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken! ;)

Ben ook heel benieuwd naar je nieuwe topper! Dus kom op met die pics! :D

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 23:36

Wat leuk Marije! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, en tsja, fotoooo;s willen we zien natuurlijk :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:05

Dit is mijn lieve Daantje!!! Op z'n vorige stal hebben ze geprobeerd er een quarter van te voeren en dat was ze bijna gelukt := Moet nog wat van af dus :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rijfoto's komen hopelijk snel!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:57

zoo das een stoere arab! Lijkt groot of valt het mee?

En een BM!!

Ja zeg....nu willen we ook een foto van de zijkant zonder deken met zadel!!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:06

Hij is heul stoer: letterlijk en figuurlijk. Is niet gauw bang, heel dapper, alleen water heeft deze Egyptische meneer een rothekel aan :)) En hij is nog wat hectisch soms, maar dat komt wel goed. Hij is niet zo groot hoor, ik gok zo'n 1.50? Moet hem nog eens meten thuis.

BM RULES! *\o/* :):) Ben gék op dat zadel, zo heerlijk!

Even zoeken...

Hij is al minder bolletje :=
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 15:10

Wat n leukerd! Hij heeft ook n hele mooie open uitstraling!
Je komt ook de 7e? *\o/*

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:11

Je kan idd aan zijn ogen al zien wat voor lieverd het is :j Hij is zo in- en invriendelijk en welopgevoed! Zoooo fijn!

Als ik de trailer mee kan nemen, ben ik er zeker bij!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:13

En wel jullie inschrijfformulieren naar het nieuwe adres opsturen hè? :P

Ik ga ze zsm online zetten :j

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 18:20

Goed bezig Marije!! *\o/*

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:01

En welkom paardluv...

Mooie egyptenaar zeg!!! Marije!! En pracht zadel! :j +:)+

Opsturen? Nee joh...mailen!! Downloaden met Nitro, digitaal invullen en handtekening eronder en huppekee retour ermee. *\%/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 19:50

Welkom Paardluv! Altijd fijn een paardentemmer in ons midden te hebben! :=

Hahahaha, zo doe je dat dus Nance! :D
Gaan jullie ook?
Hoest nu eigenlijk met je snothoofd? Weer een beetje opgeknapt?
Heb vandaag weer gewerkt maar direct nadat ik klaar was ben ik toch ff een uurtje of wat op bed gaan liggen, ben verre van fit, grrrr...
Gelukkig hoef ik nu niks met de paardjes te doen. Vorst is uit de grond en lopen nu weer lekker op t land. Tie mag ik vanaf woensdag weer oppakken. Wordt n rustig ritje denk ik, nu al zin an!