Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yashmina schreef:precies hoe jij zegt, klooien tot het lukt![]()
nee, op de eerste foto die ik net geplaatst heb zie je dat ik nog mn cap draag, dat was verplicht bij de manege, vaak moet je daar rekening mee houden...dus wat heb ik gedaan, een heel eind stof gekocht om mee te beginnen! Daarna heb ik een vierkant geknipt van 150 cm in het vierkant dus![]()
de vlakke kant speld je dan tegen de bovenkant van je klep op de cap...dan maak je een gezichtssluier van ongeveer 20x30 cmm, waar je aan de bovenzijde een tunnel in naait --> voor het elastiek, deze sluier versier je dan met paletten en kralen en dan is je cap bourqua compleet!
ik denk dat je hier meer aan hebt dan de uitleg van de echte bourqua op de tweede foto ( eigenlijk is bourqua een gewaad, zon hoofdsluier met neus en mondbedekking heet quafsa) want die is zonder cap en ik neem aan dat dat op de manege niet is toegestaan... ik hoop dat je de uitleg snapt, anders ff roepen he
Bonjoy schreef:Ja, maar niet teveel. Ik moet springen, en als het dan in m'n gezicht komt met een weigering ofzo, dan zie ik niks meer
Yashmina schreef:Bonjoy schreef:Ja, maar niet teveel. Ik moet springen, en als het dan in m'n gezicht komt met een weigering ofzo, dan zie ik niks meer
zo dus: http://www.mijnalbum.nl/Foto-RZGMQGKQ.jpg
het zal je maar gebeuren!!!
sluiers waren voor mij wel raar, misschien kennen jullie het wel; als je op wedstrijd bent dat je lief glimlacht naar alle toeschouwers en vooral naar bekenden, dat deed ik dus ook en ik maar verbaasd waarom niemand terug glimlachde, tjah.....met een quafsa ziet natuurlijk niemand je mond!!!!
zoralena schreef:yashmina, ik maak een paardenset. zo'n arabische. ik zal vanavond eens een ontwerpje doorsturen. groetjes