Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn objectieve mening: kijk naar wat goed voelt voor jou en vooral naar je paard. Ik zei al dat ik natuurlijk niet weet hoe hij zich thuis gedraagt maar in Houten zag ik ook dat hij met zichzelf toch wel behoorlijk in de knoop zat en ik weet niet of dat te wijten is aan zijn hengst zijn maar wellicht voor een deel. Ik snap dat het allemaal echt moeilijk is en dat je geen overhaaste beslissingen moet maken maar denk positief! Er zijn nog hele leuke dingen die je op een recreatieve manier met hem kunt doen (voor zover het gaat uiteraard). Ik denk dat je hem daarvoor inderdaad beter kunt ruinen, maargoed dat is echt mijn persoonlijke mening. Ik begrijp echt hoe vervelend het is hoor, dat je paard zo onrustig is op vreemd terrein en aangezien je voor nog zoveel showplannen in gedachten had, moet hij daar ook in zekere zin maar aan wennen maar ik had ook wel een beetje met hem te doen want je zag echt dat hij af en toe geen raad wist met zichzelf. Echt heel veel sterkte met je beslissingen en ik hoop toch dat je nog heel lang van hem kunt genieten! 

wou haar uit het land halen en dan pak ik vaak gelijk de mini en dan gaan ze samen naar binnen zou ze wou wel over mij heen dat ben been in de waterbak nog meer paniek,,,muts is het dan ook

dat kan ook koliek veroorzaken toch?