[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

__Nicky

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:21

Het zal denk ik wel meevallen. We wachten ook nog steeds op die horrorwinter :+
Maar ik ben gelukkig morgen nog vrij!

Vandaag wandelingetje gemaakt met Dayem in die woei. Boeit hem geen knar, die wapperende vlaggen en zijlen :')

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:24

Ik wil geen harde wind of winter,,,,,zit ik gelijk weer met de paarden bah iedere keer naar de binnenhal niet leuk

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:25

Klaag niet dat je die mogelijkheid hebt }>

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:26

Noah heeft vandaag lekker in de wei gespeeld, door het rollen in de modder en de harde wind stonden zijn manen half overeind _O-

Ik heb dan weer de mazzel dat ik 2 binnenbakken tot mijn beschikking heb := Van de week stond Noah met een paar anderen in de kleine binnenbak los toen de paddock in een zwembad veranderd was... het nieuwe halve deurtje valt zeer in de smaak bij de mannen :j

Afbeelding

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:33

@nicky soms denk ik wel oh in pension is ook fijn kun je hele jaar doorrijden en als je weg wil kun je weg hoeft nooit rekening te houden met voertijden, kunt lekker weekendjes weggaan ach ik wil toch niet graag ruilen maar beiden heeft voor en nadelen

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:35

Leuk die drie nieuwsgierige koppies :)

Ja paarden aan huis lijkt me ook fijn maar ben toch wel erg blij met deze halve doe het zelf stal met veel faciliteiten :)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:37

@nicky ja dat lijkt mij ook fijn idd ma ach nu kan ik erheen wanneer ik wil vindi k ook wel fijn

miriam1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:41

Tjee zeg, kijk even 2 dagen niet, het gaat weer mega hard.
Wat een mooie foto's van Montoyo Jessica, maar je weet intussen dat ik fan van hem ben.
Hoi Amy, ook een stoer plaatje van je vent. Hij ziet er echt al heel volwassen uit.
Iloon, hier ook een fan hoor! Wel grappig dat ze allemaal een andere kleur hebben.
Miranda, ik woon in Noord Holland.
Vanavond het paardenspul maar binnen gezet. Ik had het voornemen om ze zo lang mogelijk buiten te laten ('s nachts dan) maar met het noodweer op komt lig ik ook lekkerder in mijn bed als de paarden droog staan. En dan die tevreden kop, mevrouw wilde wel al eerder op stal en laat dat merken ook. De shet stond nog niet te leuren bij het hek, wel een heel verschil met de arabs, maar staat nu ook gezellig onder dak.
(Hoort de regen tegen de ramen kletteren op dit moment.)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 01:38

Knappe Mo <3

Leuke pic Tam :))

Net thuis vanuit Tilburg, op de heenweg meer last van de wind gehad, dan op de terugweg. Als ze storm afgeven, zitten ze er in Zeeland zelden naast, dus het zal hier wel feest worden morgen :')

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 09:52

Zo wel blij dat we niet meer aan kust wonen.
Maar waai hier ook bijna weg .
Wat een rot weer

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:00

Nou, de wind gaat nu flink aantrekken hier en doet hard z'n best om de ramen uit de kozijnen te blazen :=
We zijn hier in Zeeland wel wat wind gewoon, dus ook niet zo snel onder de indruk :Y) Eigenlijk is het het leukst om met storm de boulevard van Vlissingen op te gaan, dan gaat het zo te keer, maar meestal is die afgesloten met storm :+

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:26

@letizia hier waait het ook flink maar ik vind niks fijner dan met harde wind met mijn hondjes langd het strand te lopen heerlijk

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:29

Hier regen en wind, blegh -O-

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:29

Moet je nagaan hoe het hier te keer gaat :))
Met wind op het strand wind ik weinig aan, zand zit dan overal en doet nog zeer ook, als het tegen je gezicht komt :')
Een keer met een vriendin mee geweest naar een fotoshoot, toen het ook best waaide, geen succes :')

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:31

Asal wordt ook helemaal hyper van harde wind, gister trouwens niet heerlijk rustig kunnen longeren, vandaag maar een dagje stal het is hier best link om de paarden met deze harde wind naar buiten te doen hebben erg veel bomen en er waait flink wat hout uit de bomen, vind asal toch nie erg dik pak krullen, hooi en vers water en madam hoor je nie weer

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:33

Bij Djuun was er gisteren een tak d'r stal in gewaaid :+
De weg op vind ik niks met dit weer en de paarden, maar ben wel van plan om zo gewoon wat met d'r te gaan doen, even de benen strekken :)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:35

@letizia ja dat kan hier nu dus niet, we wonen echt prachtig de bomen zijn zomers echt ideaal je hebt er altijd schaduw van maar zoals nu is het link, hoop dat tegen de avond de wind nog wat gaat liggen dan doe ik de lamp wel weer aan en longeer is asal dan ff of wat grond werk

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:38

Djuun d'r stal is omringd door bomen en die staan tevens ook rond de bak, dus hier vliegt ook wel het een en ander rond, maar voor Djuun maakt het weinig uit of ze op stal staat of in de bak, omdat zij een zeer open stal heeft :)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:41

@letizia het maakt asal ook niet uit maar we hebben hier grote peppels staat en wanneer daar een tak uit waait op jou of op je paard wordt je er niet gelukkig van.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:44

Nee, maar zoals ik al schreef: het maakt niet uit of Djuun op stal staat op in de bak omdat ze een open stal heeft. Ik ga in ieder geval m'n paard niet binnen houden voor wind, ik heb helaas niet de luxe om naar stal te gaan wanneer ik wil en ik weiger het om ze een hele dag op te hokken :n

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:46

We grappig dat Ersiel dit net op FB plaats:
Afbeelding
Uitzicht bij Djuun d'r stal :)

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:48

Letizia schreef:
Nee, maar zoals ik al schreef: het maakt niet uit of Djuun op stal staat op in de bak omdat ze een open stal heeft. Ik ga in ieder geval m'n paard niet binnen houden voor wind, ik heb helaas niet de luxe om naar stal te gaan wanneer ik wil en ik weiger het om ze een hele dag op te hokken :n

Herkenbaar. Ik kan pas vanavond naar stal, dus hoe slecht het weer ook is, m'n meisjes gaan met de groep naar buiten.
Nu maar hopen dat Doortje niet wegwaait :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:48

Hoe gaat het met Doortje? :)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:49

@letizia oh zo, ja hier staan ze natuurlijk dan wel uit de wind en veilig op stal, tenzij er een complete boom omwaait maar daar ga ik dan maar niet vanuit

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:50

Hier gaat ie ook flink aansterken. Ik had vannacht m'n raam dicht en dan ga ik altijd dromen omdat ik het warm heb. Ik heb in m'n slaap m'n bureaustoel op z'n kop gezet want dan zou hij droog blijven :=

Dayem blijft wel binnen vandaag. Doe hem het liefst gewoon naar buiten maar er staan verder geen paarden buiten dan kans dat ie gaat flippen is groot. Dan maar even binnen. Straks de beentjes strekken en vanmiddag wordt ie dan eindelijk behandelt :)