al kan ik erg blij worden van een mooi Spaans paard of een imposante Fries, maar das niet zo gek als AV liefhebber want deze rassen hebben ook TYPE en uitstraling!
 al kan ik erg blij worden van een mooi Spaans paard of een imposante Fries, maar das niet zo gek als AV liefhebber want deze rassen hebben ook TYPE en uitstraling!                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

al kan ik erg blij worden van een mooi Spaans paard of een imposante Fries, maar das niet zo gek als AV liefhebber want deze rassen hebben ook TYPE en uitstraling!

missfcdb schreef:heb je wel eens een kruising tussen een belg en av gezien nee die zijn er simpel weg niet (zo ver ik weet)en daarom praten wij wel over friezen omdat simpel weg wel een kruising van is.
en nog lelijk ook een vries hoort simpel weg grof te zijn en niet iel

Mijn zus is ook al 'verpest'. Ze vindt KWPN-ers of andere rassen echt niks meer, sinds ze met het AV in aanraking is gekomen
  Mijn zus is ook al 'verpest'. Ze vindt KWPN-ers of andere rassen echt niks meer, sinds ze met het AV in aanraking is gekomen   

Ik houd ook niet van KWPNers, alleen mijn eigen KWPN-meisje(staat nu te koop) kan ik wel waarderen
 Ik houd ook niet van KWPNers, alleen mijn eigen KWPN-meisje(staat nu te koop) kan ik wel waarderen  Maar dat is dan ook een hele chique KWPN-merrie. Ook voor mij nooit meer een ander ras dan de AV.
 Maar dat is dan ook een hele chique KWPN-merrie. Ook voor mij nooit meer een ander ras dan de AV. 
 , onze kleine spring in 't veld!
 , onze kleine spring in 't veld!                                                         
missfcdb schreef:
 ) sneller van gaat slaan, vaak Spaanse paarden.
 ) sneller van gaat slaan, vaak Spaanse paarden.

.
 . ).
 ). !
 !                                                         
Citaat:Kijk je mag best je mening delen maar kom niet met penny achtigen reacties zoals vanmiddag hebt gedaan ik liet het rusten maar denk een beetje naar wat je plaatst.

Anne_Sea schreef:Bedoel je dat ik ging vragen wat jullie van belgen vinden?
Jouw reactie vond ik ook niet leuk. Ga je eerst zeggen dat ik daar absoluut niet over moet beginnen, omdat dat hier niet moet, en dan post je zelf een haflinger.
laatmaar, erg welkom voel ik me niet in dit topic.