[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:43

Canisia wat een heerlijk positieve verhalen :D

Scheren zou ik denk ik ook snel verprutsen hihi :P

Ben je paarden zijn echt knap en wat is Quest stoer en breed! En Massie is sexy :9 Hij is echt prachtig!
en Reem lekker rond natuurlijk hihi :D

En mag ik even spammen :P De Katja methode: 2e keer op Blue zitten.

Bren79

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:15

Geweldig Katja enne je komt er nog soepeltjes op hihi, en tuurlijk stoere blue maarre zo leer je t Ilya ook :+

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:17

Wauw wat is ze braaf Katja en wat heb jij een lef!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 17:23

ze zijn ook alledrie weer bekapt, dat ging heel braaf.

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 18:21

Heb bij gelezen nu kijken of het lukt met posten :D .

Jeetje Kat ik had je al op face book voorbij zien komen maar echt mijn petje voor je af wou dat ik een kwart van je lef had +:)+ .

Wat staan je paarden weer heerlijk droog zo bren met dat mooie weer je vosse kind word echt knap en inderdaad groot hoog op zijn benen dat word ook wel een plaatje voor onder het zadel straks.

Gaat het weer wat beter met je jochie Roma?

Ben benieuwt naar de foto,s van Dayem jammer van het scheren het is ook echt niet gemakelijk.

Bij Jadam arabians doen ze het volgens mij ook half geld bij een hengstveulen het jaar erop. Volgens mij is Jazzeem zelfs gratis het jaar daar op ja dat had voor ons wel goed uitgepakt ;) .

Raff gaat nog steeds lekker en heeft zeker vakantie verdient en lekker hoor een weekje Oosterijk het is zo mooi daar. Kan ik je mischien weer een beetje inhalen bij benen met Noor :P .

Mith ziet er goed uit hoor voor een twee jarige het groeit ook altijd zo alle kanten op dan worden ze weer wat breder hoger dunner.

En nu weet ik het niet meer sorry ben vast wel weer vergeten.

Hoe was mijn dag nou toppie mooi weer vrij en met twee prachtige dames lekker naar het strand geweest. Noor voor het eerst en Dibah natuurlijk mee voor de steun en gezelligheid. En ooh wat ben ik trots op Noor ze was zo braaf alsof ze niet anders gedaan had zelf nog klein stukje de zee in geweest en aan het einde haar nog lekker laten rollen het teken dat ze zich echt wel ontspannen voelden. OOk het trailer laden ging super dat is ook nog wel anders geweest. Ik heb nu al zin in onze eerste rit op het strand maar ja dan moet ik er eerst maar eens op :o .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door geshahquille op 10-03-15 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 18:22

ooh wat gaaf Gelske <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:24

Ooooh Gelske wat heeeeeerlijk!!!! Zulk mooi weer, zulke mooie platen!!! <3
Waanzinnig!!! Lekker genieten hoor!!

Katja! :wow: Wat doe je dat soepel! Heerlijk natuurlijk en vanzelfsprekend de manier waarop je de dingen aanpakt! Fantastisch fijn te zien! En wat verandert je dame toch steeds! Ja dame, want ze oogt steeds volwassener! Echt geen meidje meer!
En hoe gaat t met jou zelf? Begint je nieuwe leven al een ietsiepietsie te wennen?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:27

Thanks Yildiz, ik vind ook dat ze volwassen wordt :j zo relaxt en wijs ineens. leuke reactie! Ik ben best blij met dit filmpje :D geeft goed weer hoe ik met mijn paardjes ben, Ilya die er gezellig bij komt staan.

Met mij gaat het eigenlijk wel goed, heb afgelopen week de knop wat verder om kunnen zetten en begin langzaam te wennen aan het idee dat het nu gewoon zo is :j nou lekker aan mezelf werken en de toekomst in!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:40

Super toffe en positieve instelling! +:)+
Fijn te lezen dat t een beetje beter gaat, sterke vrouw ben je!

Mijn baby to come groeit gestaag! :):)
De prachtig drachtige dame in kwestie voelt zich topfit!

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:43

hee een foto! :oo prachtig!

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:19

Yildiz, wat een heerlijk filmpje van TT :D Nee, Amir is meer echt stout-stout, niet alleen erg op zichzelf en vol zelfvertrouwen zoals TT. Hij steigert echt tegen mams op en bijt haar bovenop haar hals, steigert tegen haar hoofd op, schopt naar haar, bijt in haar benen, probeert ook ons al te bijten :') Ik ben bang dat Aziza hem spuugzat is voordat hij 6 maanden oud is. Ach, gelukkig doet hij het niet de hele tijd. :')

Tamara, is ook wel wat oefening hoor, ik scheer bij mijn veulens altijd de hoofdjes. Meestal rond een maand voor de eerste keer. Worden ze makkelijk van en ik vind het ook wel fijn om te kunnen, ze lijken er toch wat fijner door in het hoofd. Maar moet zeggen dat ook mijn eerst geschoren veulen, naar mijn idee ;) , best aardig gelukt was. Ik vind het op zich wel mee vallen hoe moeilijk het is, al is het natuurlijk niet zo netjes als dat de professionele voorbrengers het voor shows doen.

Wel eng, die wolf. Vind het hele gave dieren, maar in de buurt van mijn paarden zou ik het toch wat minder vinden. Wel gave foto's Miranda! :D Mooie hond heb je ook!

Jeetje Eline, je zou Sem toch niet herkennen op die laatste foto! Sneu zeg!
Ik heb helaas eens een door mij gefokt paard in die staat terug moeten halen bij de nieuwe eigenaar vandaan, verschrikkelijk ;(

Gelske wat naar dat het castreren, of eigenlijk wakker worden, bij Sjaak toen ook niet helemaal goed ging. Het kan soms toch best link zijn hoor! Mijn DA zei ook al dat de meeste mensen een castratie als iets makkelijks zien, maar dat het toch wel een flinke ingreep is. En hij vond dat ik ze eens met een jaar moest laten castreren ipv steeds later :') Maar ja, meestal was het op eerdere leeftijd ook helemaal niet de bedoeling dat ze uiteindelijk gecastreerd zouden worden.

Aleeneh (moet er echt bij nadenken om niet gewoon Eline te schrijven :D ), wat fijn dat Mish het wandelen zo braaf deed! En natte voeten zijn ook helemaal niet leuk! Ik heb hier ook zulke paarden. Helaas hebben wij hier van die landweggetjes, begrenst met 'tuinwallen' (https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 3088_o.jpg) met prikkeldraad erop. Ik heb dus al eens met Aziza gehad dat er een plas stond in de breedte van het pad, en ze er dus niet doorheen wou. Uiteindelijk belandde ze met een sprong op de tuinwal, ik stond doodsangsten uit, toen sprong ze er gelukkig weer af. Uiteindelijk belandde ik met mijn schoenen midden in de modder en ging Aziza er met een noodsprong overheen :') Maar dat zijn helaas niet de plaatsen waar je het ze kan leren..
Fijn dat Mish het later wel goed deed, maar niet handig met uitkrabben inderdaad.
Ik vind haar ook niet te schraal hoor, komt vanzelf weer bij zodra ze op het gras kunnen! Fijn dat het rijden met Boreas ook zo goed gaat.

Canisia, wat heerlijk een strandwandeling met Raff, en super dat hij zich ondanks de drukte zo goed gedragen heeft! En wat fijn dat hij zijn werk zo goed oppakt, heerlijk zo'n meewerkend paard <3
Lekker naar Oostenrijk, veel plezier!

Nicky, gaaf een fotoshoot van Dayem, ik ben benieuwd naar het resultaat!

Brenda, wat zien ze er goed uit! En wat is je 'baby' al groot! Hij is nu al groter dan vrijwel al mijn paarden :D Arme Quest, een gedeukt ego :(:) Gelukkig heeft hij er verder weinig last van.
Wat apart dat jouw DA al vaker meegemaakt heeft dat Arabieren door de narcose heenkomen. Moet zeggen bij Fardani was het een beetje een samenloop van omstandigheden. Eerdere keren dat hij licht verdoofd was, reageerde hij enorm op verdoving, viel bijna om, terwijl hij maar een licht roesje had gehad, hij ligt te slapen na een halve spuit Tranquigel, enz. Dus hij viel om en het infuus schoot eruit toen hij voor ruim 300 kilo gehad had, DA ging er door zijn verleden vanuit dat het wel genoeg was, en wilde ook niet dat er iets fout zou gaan door teveel narcose, alleen toen werd hij dus binnen 10 minuten weer wakker. Toen eerst nog voor 150 kilo bijgegeven, maar dat hielp niets, dus nog meer bijgegeven. Uiteindelijk had hij dus voor ruim 600 kilo gehad, en nog stond hij binnen een kwartier weer op zijn benen.
Dus ik mag nu nooit meer zeggen dat hij gevoelig is voor sedatie :')

Katja :oo Wat een lef heb jij! Dat zou ik dus nooit doen, zie het al voor me dat ze het ineens op een rennen of bokken zetten :o
Durf wel te gaan hangen als ze los staan, want dan kan ik er makkelijk af, en alleen erop heb ik bij Mausi wel een keer gedaan, met zadel en hoofdstel om, maar vond dat al niet echt geweldig veilig.
Wel enorm gaaf dat Blue het allemaal zo rustig ondergaat, en Ilya snapt er niks van :D

Gelske, ook lekker naar het strand met de paardjes, heerlijk! Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens met een paar paarden naar het strand ga, heb ik echt zin in na het zien van jouw foto's! En wel foto's maken hè, wanneer je dan ook de eerste strandrit met Noor gaat maken?

Katja, fijn om te horen dat het goed met je gaat! Vind het heel stoer van je hoe je jezelf er doorheen slaat!

Hé een foto van Jazzy! :oo Mochten we die zien?
Ze ziet er goed uit, ben ook heel benieuwd naar haar baby!

Met Fardani gaat het goed, hij is heel alert en vanochtend zag alles er goed uit. Ook de DA vond het er erg goed uit zien, mooi dun nog en dat er wat bloed aanzat was niet erg, was gewoon wondvocht volgens hem. Alleen moest meneer eigenlijk 2 spuiten penicilline, maar na 1 vond hij het wel genoeg geweest >;) Nou ja, volgens de DA had hij wel genoeg gehad, en het was ook meer voor de zekerheid, dus nou ja, had hij mazzel.

Gisteren nog even een fotootje van Mausi gemaakt met mijn telefoon, ze is inmiddels (pas :D ) 150 dagen drachtig, en ze begint een heel voorzichtig buikje te krijgen. <3

Afbeelding

Nou, nu zal ik eens snel mijn paardenspul binnen gaan zetten, eens kijken hoe het nu met Fardani is. Al zag ik op de camera al dat hij de hele dag lekker op het weiland rondgescharreld heeft, dus het zal wel goed gaan. :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:24

De eerste keer heb ik voorzichtig vanaf het hek gehangen Roma :D Dus hoopte een beetje in te kunnen schatten hoe ze zou reageren. Ook heb ik voor het filmpje heel even gehangen vanaf een emmer als opstapje. Maar ik ben er inderdaad ook niet heel moeilijk mee, weet niet of het lef of vertrouwen is.

Mausi, mijn favoriet <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:26

Haha, ja tuurlijk had ik toestemming anders plaats ik m niet he! ;) Maar alleen aan jullie hoor! :P
Ze is zo mooi rond nu en zo prachtig drachtig! En heeeeerlijk au naturel! <3

Fijn dat t beter gaat met Fardani! Nog wel straks ff update hoor!
En idd ik ziet n serieuze buik! Mooie Mausi!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:15

Waaah zo cool Kat! Brave Blue. Ze heeft de eerste keer echt zoiets van; waaaaat doe je? :+

Heeerlijke Gelske! Fijn dat de dames lief waren :)

Lekker koppie heeft ze Yildiz <3

Gelukkig gaat het met Fardani de betere kant op. Mausi ziet er gelukkig drachtig uit :)

Wauw, fotoshoot was echt leuk! Dayem gedroeg zich als geboren fotomodel. Continue netjes je stilstaan en met de oortjes naar voren naar de kant kijken die wij wilden. Totdat meneer het ineens op z'n heupen kreeg en aan de ren ging aan m'n fragiele showhalstertje :+ Heeft wel wat gave actiefoto's opgelevert. Ben super benieuwd naar het resultaat, op de camera zag het er zo ontzettend mooi uit!

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:41

Oh, dat maakt het al wat logischer Katja :)

Yildiz, ik weet dat je zonder toestemming geen foto op internet zet hoor. Vind het alleen zo grappig dat je zo'n foto wel mag plaatsen, terwijl je vast ook betere foto's zou kunnen maken/plaatsen.

Nicky, fijn dat de fotoshoot zo leuk was, ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

Zo, weer terug van de paardjes. Het gaat goed met Fardani, nog steeds lekker alert, hij had alweer wat meer praatjes dan gisteren. Het was iets dikker dan vanochtend en nog steeds wat wondvocht, maar ziet er nog steeds goed uit en dat het wat dikker wordt is normaal, dat zal nog wel een paar dagen doorgaan, voordat het af gaat nemen.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:45

ben heel benieuwd Nicky!

Fijn van Fardani :j

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:05

Hee wat leuk Yildiz eindelijk een buik foto van je baby ja die hoort er wel bij hoor dat is zo leuk als ze nog zo verpakt zitten. Kom ook vaak foto,s tegen van onze dames en dan denk daar zat die in en daar die :D . Mooi merrietje lekker koppie heeft ze nog even en dan weet je wat er in verstopt zit.

Gelukig dat het met Fardani goed gaat ja jonger castreren is wel beter Sjaak was natuurlijk ook al negen jaar de risico,s worden dan ook steeds groter. Ik zelf vind twee jaar de mooiste leeftijd een jaar is nog best jong maar ja helaas voor Qaseem hij is toch echt eerdaags aan de beurt. Maar het is zeker niet zo maar iets het gaat echt wel vaak heel erg fout zie er ook altijd best tegenop. Ohh een echt stout veulen dus arme mama nou straks even bij Mausie zetten met haar veulen dan word ie misschien wel even op zijn plek gezet. Ook al wer een mooi buikje bij Mausi leuk hoor al die verrasings pakketjes.

Nou ben ik nog meer benieuwt naar Dayem is wel leuk als ze zich lekker laten zien op de foto.

Nog even nagenieten van vanmiddag helaas morgen weer werken.

https://www.facebook.com/video.php?v=41 ... nref=story
Laatst bijgewerkt door geshahquille op 10-03-15 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:09

Ach, nu vergeet ik het leukste helemaal te vertellen :D

Mijn moeder past op maandag altijd op mijn neefje van bijna 3 jaar oud, Denzel. Denzel is helemaal weg van mijn paarden, en dan vooral 'Dani', daar heeft hij zelfs een knuffel van bij oma :D Hij kent ook alle paarden bij naam. Helaas woont hij niet op het eiland, maar elke keer dat hij hier is, moet hij mee naar de paarden. Maar van jongs af aan kent hij dus alleen mijn paarden.
Gisteren was mijn moeder met hem op het bouwterrein bij mijn zusje achter aan het spelen, en daar staan ook een aantal paarden, ik geloof 2 fjorden en nog 2 andere pony's. Dus Denzel staat eens naar die paarden te kijken, en zegt: "die hebben gekke hoofden oma!" _O-

Ja, ja, een echt Arabieren kind :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:10

haha geweldig Roma, gekke hoofden :D

Gelske echt genieten zeg zo aan het strand! Wat een braverd heb je daar :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:52

Ja halloooo :P

Ik zag een heleboel vragen voorbij komen, hoe ik mijn eerste nacht had beleefd :P Nou, ik heb mezelf in slaap gehuild en.. Nee geintje natuurlijk :) Heb prima geslapen, heerlijk in mn eigen bedje (dat scheelt) en het was veel stiller als bij mn ouders (daar lag ik altijd naast de wasmachine van de buren die 's nachts werd gedraaid :+ ).
Maar heb het overleefd hoor :))
Vanavond eerst met mijn moeder de hoognodige boodschappen gedaan, want had natuurlijk bijna niets in huis _O- Nou, ik heb de halve Lidl leeggeshopt, ergste was, dat ik het meeste zelf in het karretje gooide :') "Oh, dit heb ik vast nodig" :')

Ik lees wel mee, maar zeer globaal opt moment, erg drukke week, zowel thuis, maar ook op het werk is het een beetje chaos deze week := Vandaag weer een nieuwe topdag gedraaid, bijna 100 monsters en de lab.assistent die ziek was en donderdag hebben we cursus met zn allen, dus staat mn leiding alleen :') Dus, wat ik zeg: chaos!

Dus ff in grote lijnen uit mn hoofd:

Aleenah (Eline :+ ), Mish is idd wat schraal, maar vind het niet shocking :) Knapperd!
En leuke rijfoto's!

Kat, poepoeh, cowboy! :P Brave Blue <3

Gelske, wat een heerlijke foto's van het strand <3

Brenda, wat is je vossekind toch knap <3 Ben echt gek op zijn uitstraling!

Roma, fijn dat Fardani het goed doet :) En Mausi is al behoorlijk aan het tonen idd!

Yildiz, ik zag je wedstrijddebuut voorbij komen. Mooie foto's zeg en fijn dat het zo is bevallen :j

Nicky, benieuwd naar de foto's van de fotoshoot! :D

Canisia, lekker bezig geweest dus weer met je paardje :D

Vergeef me als ik nog mensen over heb geslagen, maar mn hoofd stroomt een beetje over soms opt moment :') :=

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 23:52

Wat superschattig, van Denzel en Fardani <3 gossie. Wel grappig, zo'n arabierenkind :P Ik moet zeggen dat ik dat ook vaak zat heb hoor, dat ik 'arabieren' tegenwoordig een beetje als de norm zie, ipv kwpners ofzo, zoals de meeste mensen. Vind paarden ineens ook zo snel lomp gebouwd, haha.

Katja, knap hoor, zomaar op Blue geklommen. Super dat dat zo goed gaat zomaar :D Ze pakt het ontzettend goed op voor zo'n jong diertje. Spelenderwijs is vaak toch de fijnste manier om een paard aan zoiets te laten wennen hoor :j
Maar eh, niet om een spelbreker te zijn ofzo (vind het namelijk wel gaaf dat je dat zomaar kan en dat het ook goed gaat), maar ben je niet bang bij zoiets dat het wel goed misgaat? Het is toch pas de tweede keer dat je erop klimt, dus ondanks het vertrouwen dat je hebt kan er toch van alles gebeuren, al helemaal met twee andere paarden erbij. Zou het zelf niet op die manier met zo veel vertrouwen hebben gedaan in elk geval :P vind het knap dat je dat kan.

@Siel: Ja het is niet shocking, we waren er op tijd bij met de tandarts gelukkig :D
Superfijn dat het zo goed bevalt in je nieuwe huisje. Na de hoeveelheid werk die het je gekost heeft is het wel gaaf dat je er nu eindelijk in kan hoor. Genieten dus maar. Voelt het al een beetje als thuis?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 08:26

Nee als ik bang was dat het mis zou gaan zou ik het niet doen :) maar ik had al veel eerder deze vraag verwacht. Op het moment dat ze onrustiger zou reageren sta ik er ook zo weer naast. Om Ilya en Sets aanwezigheid maak ik me al helemaal niet druk. Al die dingen die kunnen gebeuren vallen in mijn ogen eigenlijk ook wel weer mee :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:20

Kan me goed voorstellen dat het scheelt dat je jouw paarden kent :) en volgens mij zijn ze stuk voor stuk echt superrelaxt en makkelijk :)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:06

@shanna ik hou van de shief span wat gaan jullie lekker zeg.
@miran leuk die foto van je hele bups :D
@kat staarten wassen pff wat een werk bij jou met die lichte staarten. Vind je beleer filmpje echt super zeg, altijd al geweten dat blue geweldig is hihi
@Tam druk met je balkjes training. Is het voor een project voor school?
@Miran super dat het in de bak zo goed ging, kun je merken dat je dan ook vooruit gaat? of houd hij altijd wel zn streken
@Nicky Erik?? is dat voor showtraining ofzo? Vind Dayem er super uitzien. Lekker vroeg op buitenrit heerlijk
@trusthim oh dat filmpje komt me zo bekent voor haha Asal smakt altijd zo enorm met de slobber
@Yildiz lijkt me erg gezellig zon endurance wedstrijd, leuke fotos ook
@Al_Zawraa wat een onwijs mooi koppie heeft die kleine zeg... en een veulen op komst spannend hoor
@Gelske Lekker dat je zo naar het strand kunt..lijkt me heerlijke genieten
@Eline wat wordt mish een volwassen dame zeg,,, ze is echt knap ook leuk dat je bijrijpaard zo goed gaat
Verder weet ik het niet meer, had een hele bijleespost maar ben alles kwijt. Gister avond was ik begonnen aan deze bijleespost toen manlief binnen kwam. Hij is van een landbouwmachine gevallen en zag lijkbleek. Volgens hem ging het wel maar daarna viel hij al snel flauw....Gister avond hele avond in het ziekenhuis gezeten en vannacht moet hij een nachtje blijven, zijn been is enrom gezwollen maar gelukkig niets gebroken. Wel moet hij veel rusten omdat zijn spieren in zijn been nu flink in de beknelling zitten.....
Leuke nieuwtje wat ik wilde vertellen is dat mn paardjes weer terug gaan naar mn ouders. Ik kan hier niet met ze uit de voeten en daar had ik altijd alle faciliteiten. Verder zijn er nog dingen aan de gang en zodra we daar mee duidelijkheid over hebben zal ik die ook openbaar plaatsen. Wil je het al vast weten staat mn pb open ;-)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:58

Joyce, wat vervelend van je man, hoe gaat het nu?
Bij je ouders had je natuurlijk veel meer ruimte, is ook handig, mij moeder heeft alleen een balkon. :P
Fu had ik thuis gereden, dat is hij heel rustig en ontspannen, maar daar in de andere bak nog lanaaang niet, haha, al gaat het steeds een heel klein stukje beter.

Ja die Katja is maar een wilde cowboy! :D
Toen ze een beetje opzij ging (voor Set) was je er al zo weer af. :))
Maar meestal vinden paarden het niet zo leuk als je er zo springend opgaat en gaan ze na een tijdje tegenwerken, hangt een beetje van het paard af.
Maar verder is het gewoon op de ouderwetse manier, beter zo dan overdreven toestanden, dan maak je ze juist gespannen.
En dat die andere twee erbij zijn maakt het juist relaxter. :j

Hoe zijn de strandfoto's geworden?? Kom maar op met de pics! :P

Gelske, heerlijk op het strand met je lieve paardjes, alleen je bent vergeten je bikini aan te trekken! :D

Siel, gelukkig heb je eerste nacht overleefd!! :D

Lekkere dikke buiken Yildiz! :))

Roma, gelukkig gaat het goed met Fardani, het is toch altijd wel een ingreep bij een paard.

Zo, ik heb net een flink stuk gefietst met Fu, hij was moe toen we terugkwamen. :=
Maar het ging weer lekker, waren ook nog even het strand opgelopen, was hij helemaal onder de indruk van een hond die elke keer te water sprong, maar dat zakte wel wat af na de 10e keer.
Mijn hond is vandaag bij de tandarts geweest en zijn achterste kiezen zijn eruit gehaald, die waren niet te best meer.
Opzich voelt hij zich wel goed nu gelukkig. :)