Ik wilde altijd perse een bonte arabier nja nu heb ik een bonte quarab ook goed. Bij de minis ben ik fan van Zilver en valk/buckskin zwart of zwart bont ach nja als de uitstraling maar goed is. Ik hou wel van aparte kleurtjes
Annikab
Geplaatst: 24-01-13 11:33
Wat een leuke sneeuwfoto's allemaal!
Ik wilde altijd een bruine en die heb ik ook. Toen ik op zoek was, wilde ik in ieder geval geen schimmel. Daar ben ik nu van teruggekomen. Nu ben ik anti oranje-vos (moet ik maar niet te hard zeggen in dit topic )
Ely heeft eindelijk eindelijk eindelijk (na zoveel blessuretijd en hersteltijd) echt haar showknopje weer gevonden: staart op haar rug, springveren onder de hoeven en snurken maar! Was echt genieten (natuurlijk geen camera bij me )
Ohh zilverappel vind ik echt prachtig idd! Valk en palomino ben ik ook gek van. Moet ook uitgerekend weer mn hart verliezen aan een ras zonder ''kleurtjes''
Daarnet fotoshoot gehad met Umoyax van snb photography T is wel een uitslover hoor, die malle. Bleef maar lopen ook, zelfs toen t stoom van m afsloeg en ie zeiknat was van het zweet. Hij had niet eens de kracht meer voor een fatsoenlijke bok, maar tóch rennen Ben wel heel benieuwd, voor zover ik effe kon zien weer heel gave foto's. Ze is vorig jaar ook voor hem geweest, ook heel mooie foto's geworden Nu wel koud, brr...
Kwam ineens een plaatje tegen waar ik als kind verliefd op was.. Weet ook ineens weer waarom ik zo van vossen houd
IlonavL
Geplaatst: 24-01-13 15:30
Ben benieuwd naar de foto's Amy, maar ze zullen vast weer heel gaaf zijn geworden met zo'n knap model als Umoyax! Ik hou het meest van bruine arabieren of een vos met veel wit vind ik ook mooi. Schimmels vond ik eerst ook absoluut niet mooi, maar ben daar wel op teruggekomen. Ik vind het alleen niet mooi als een schimmel bruin geboren is, en dan zo'n peper-en-zout kleur krijgt
@ bren79 waauw die eerste mooi hoor vind kleurtje van je 2e paardje erg mooi
Hier dagje school erop zitten morgen heerlijk vrij. Druk aan het opruimen en schoonmaken. Heb net een mooie nieuw kapstok gekocht met rieten mandjes erin. En heerlijk mijn paardjes doen natuurlijk
Enne jaja dametje staat in de vlechten maar nu ook nog ongepoetst en vond ze kon prima uit de voeten zonder sneeuwbeslag(ze staat op ijzers) maar de crossknop was nu echt even de showknop enne dat vinden we natuurlijk helemaal niet erg
Brenda, wat is het toch een knappe dame!! met mooie krullies
Nou, de marathon is opgezet in onze binnenbak ik bereid me voor op 2 dagen hell met een stuiterend paard dat in de buitenbak moet wandelen tussen allemaal menwagens
Letizia
Geplaatst: 24-01-13 22:20
amyz schreef:
Geweldige foto van Shief
Kwam ineens een plaatje tegen waar ik als kind verliefd op was.. Weet ook ineens weer waarom ik zo van vossen houd [ Afbeelding ]