Nou ja het is in iig mijn meest favoriete ras
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Met zijn buitengewone temperament, is het Arabisch Volbloed paard erg populair bij het grote publiek.

Nou ben ik het daar natuurlijk absoluut niet mee eens
 Nou ben ik het daar natuurlijk absoluut niet mee eens  
  Maar dat is wat ik veel om mij heen hoor van niet arablievers of mensen die gewoon nog nooit een arab in het echt hebben gezien. Op mijn vorige stal stonden zo'n 90 paarden, waarvan maar 3 (!) volbloed arabieren!! Waar ik nu sta hebben we van de 25 paarden 4 volbloed arabieren op stal staan, waarvan 2 wel van dezelfde eigenaresse!
 Maar dat is wat ik veel om mij heen hoor van niet arablievers of mensen die gewoon nog nooit een arab in het echt hebben gezien. Op mijn vorige stal stonden zo'n 90 paarden, waarvan maar 3 (!) volbloed arabieren!! Waar ik nu sta hebben we van de 25 paarden 4 volbloed arabieren op stal staan, waarvan 2 wel van dezelfde eigenaresse!  

Anne_Sea schreef:okee, okee
nouja, zo heb ik het altijd ervaren. Ik dacht dat veel mensen het qua uiterlijk een heel mooi ras vinden, maar dat niet veel mensen ook echt een AV hebben, omdat ze wat prijzig zijn.
 .
 .                                                         

CtjeLief schreef:ik ga helemaal met je mee hierin, AnneOmie..

AnneOmie schreef:Daarnaast heb je trouwens ook nog eens de arabo-friezen!

echt doodzonde vind ik dat persoonlijk.. arabs en friezen, rassen waar je vanaf moet blijven en die je in hun waarde moet laten.. benm ik misschien heel suf in, maar das echt mijn gevoel
  echt doodzonde vind ik dat persoonlijk.. arabs en friezen, rassen waar je vanaf moet blijven en die je in hun waarde moet laten.. benm ik misschien heel suf in, maar das echt mijn gevoel                                                          

Dat een niet paardenmens dat zegt dat snap ik dan nog wel, maar geloof me, er zijn een heleboel paardenmensen die ook niet weten dat een AV zijn staart hoog hoort te dragen! Ik probeer het ze altijd geduldig uit te leggen dat dat juist de schoonheid van een arab is en des te hoger des te beter
 Dat een niet paardenmens dat zegt dat snap ik dan nog wel, maar geloof me, er zijn een heleboel paardenmensen die ook niet weten dat een AV zijn staart hoog hoort te dragen! Ik probeer het ze altijd geduldig uit te leggen dat dat juist de schoonheid van een arab is en des te hoger des te beter