Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb Set haar stal afgepakt en nou hebben ze alleen de grote wei, kan de kleine even opdrogen en herstellen. Ook heb ik de hele schuilstal uitgemest, pff.
Nu toch weer goed opgeknapt gelukkig zo te zien!
Kwam een auto langsrijden, no problem. Kwamen honden vlak langs, no problem. Gewoon met neusje bijna over de grond relaxt langs sjokken. Echt heel gaaf.
Mevrouw houdt namelijk niet van natte sokjes, dus zodra je een plasje of een beetje modder tegenkomt dan ga je vol op de rem of wijk je breed uit opzij zodat je alle viezigheid kunt vermijden... toch?
En toen hadden we even ruzie. Uiteindelijk is ze uiteraard keurig door alle plassen gewandeld.

als ik het niet elke dag bijhou dan is het niet meer te doen voor mij..
Maar dan weet ik tenminste dat het over mij gaat. Ik moet bij elke 'Eline' die er genoemd wordt 3x kijken over wie het nou gaat, zo verwarrend 
In beweging zie je wel dat ze iets teruggevallen is
Ribbetjes enzo, beetje iel kontje. Maar dat geeft niet, komt wel weer goed, want met eten gaat het inmiddels weer helemaal goed.
heeft ook even tijd nodig en zodra de lente begint gaat dat ook weer 10x makkelijker, dan groeit het gras weer lekker enzo.
Zag dat de trail ook buiten verreden werd, zag er heel leuk uit! Zozo, zoveel goede L3ers in de Pleasure?! Moet niet gekker worden hihi! Laatste keer dat ik L3 pleasure reed vlogen de bokkende en op hol slaande paarden me om te oren
Foto's zien er heeerlijk uit! Nour ook nog een ochtenrit, lekker!
Aaj dat is niet fijn dat Ferdani wakker werd.. Hopelijk hersteld hij nu snel, dan kan die genieten van het kuddeleven!
Het was wel echt mega druk met mensen, dat vond hij wel behoorlijk spannend, maar op wat getrippel en gesnork na, netjes gedragen.
Actief ingestapt aan de longe waar hij zelf al de juiste binnenstelling gaf en met zijn neusje op de grond, vervolgens wat grote cirkels gedraafd en ook hier neusje bijna op de grond, heel actief vanaf achter en keuring binnenstelling. Erna in stap achterhand uit de cirkel zetten.. echt 4 hoeven in zijn neus
Geen idee waar hij dat ineens zo goed vandaan haalde. Toen balken op de cirkel neergelegd. Eerst 4 en op elke kwart 1 balk, erna op iedere helft vd cirkel 2 met grote afstand, erna zelfde maar met kleine afstand ertussen en toen alle 4 achter elkaar. Nou ongeacht wat ik neerlegde, hij jogde er keurig verzameld, met neusje over de grond overheen
Ook nog wat 8jes laten joggen, peace of cake..
Als laatste nog even kort schouder binnenwaarts, achterhand verplaatsen en sidepass gedaan, allemaal ging zo makkelijk! Ben nog helemaal aan het nagenieten haha.
En fijn dat hij een weekje rust krijgt, zeker belangrijk tussendoor
1 dubbel en 1 stijl, en nog een los bordje van 40cm hoog
maar vond hem wel erg lekker springen
houdt in dat wanneer hengstveulen wordt geboren er voor half tarief terug gedekt mag worden.
Knappe guppie met hoofdstelletje! Wat vreemd dat Fardani wakker werd... Beterschap voor het ventje 
Was het ook heerlijk weer voor.
Sem is wel opgeknapt zeg!

Gister nog even z'n hoofd bij geschoren want z'n ogen waren niet gedaan maar ben iets te enthousiast geweest en iets te lang doorgegaan waardoor die nu een beetje verpest is
Nouja, talkpoeder verdoezeld een hoop
Ben heel benieuwd, het is super weer!
met de paarden dan 

) 1.51m met zijn 1 jaar en 9 maanden maar toch denkt hij dat hij een schoothondje is heel erg mensgericht en hij wil je ook echt wel platknuffelen haha
hoe groot is zij nu ongeveer

Zo'n super-iets-teveel-geschoren koppie nu?
Ik heb hiervoor wel Buck bijgereden, een Quarter waar ik western mee reed, maar daar ben ik nu een paar maanden mee gestopt. Boreas zijn we aan het doorrijden in de dressuur; de bedoeling is dat de dochter van de eigenaresse er later op kan gaan rijden en dressuurwedstrijdjes enzo ermee kan gaan rijden.
Wuutttt, dat is echt mega mega. En dan zeiden mensen dat Mish al zo groot was met haar 1,46-ish op 2 jaar.
Rond januari was ze dus 1,46, maar ze is een heel stuk minder overbouwd inmiddels, dus misschien gaat ze nu wel richting de 1,48. You never know