Ik had het net zoals gewoonlijk verkeerd begrepen ik moet mijn bril voortaan echt op gaan doen.
Zahlina hoe is het met jou paardjes

Heb je nog een mooie foto van ze.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Anne_Sea Komt wel goed je krijgt snel genoeg door hier wie je wel en niet kunt vertrouwen en wie hier hoog uit zijn bol kijkt en wie niet.
CtjeLief schreef:Citaat:Anne_Sea Komt wel goed je krijgt snel genoeg door hier wie je wel en niet kunt vertrouwen en wie hier hoog uit zijn bol kijkt en wie niet.
wat is dit nou weer voor onvriendelijke opmerking? mag toch hopen dat je mij hier niet mee bedoelt...?
Zahlina schreef:Met mijn monster gaat het allemaal TOP!!!!
Dodo zou maandag gaan logeren maar die breng ik vrijdag weg en als het goed is kan ik hem na een maand weer ophalen als tuiger![]()
Momenteel 1 merrie drachtig gescant, nog 1 weet ik zeker dat ze drachtig is (we moeten nog scannen), Gvarna gaat in haar volgende hengstigheid naar Kaleb SA.
Enne de leasemerrie die we nu al 2 jaar leasen maar niet drachtig werd gaan we vanavond scannen, de eigenaar denk dat ze nu toch eindelijk drachtig is, terwijl we na de laatste inseminatie hebben gezegt dat we de moed opgeven met haar, hoop dus goed nieuws te krijgen en een puur in strain Hamdani Simri veulen te krijgen!!!!!!!!!!
De rest doet het ook goed, Tigger loopt heerlijk, oudjes leven ook nog, Magic is een grote boef en Whizz is super schattig...
Anne_Sea schreef:haha, okee, maar ik ben nog niet van plan vijanden te maken hoor
Ik ga trouwens waarschijnlijk 28 of 29 juni naar Sint Oedenrode voor de keuringen. Ben nog nooit op zo'n dag geweest, maar het lijkt me wel heel leukEen vriendin van me wilde héél graag mee, dus we gaan samen met de trein.
Anne_Sea schreef:ja ?
oeh, nog niet naar gekeken. Is het té ver? kunnen we verder met de bus?
Citaat:Aangezien wij niet met wit willen fokken omdat er gewoon teveel van zijn maar aande anderen kant hoor ik toch hoe gelief ze zijn.
Djilan schreef:En heb jij verstand van Friezenprijzen missfcdb? Zoals je het schrijft doe je wel heel minderwaardig over dat ras, jammer
Djilan schreef:En heb jij verstand van Friezenprijzen missfcdb? Zoals je het schrijft doe je wel heel minderwaardig over dat ras, jammer