Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jokari schreef:ik vind op divoza zo niet direct wat ik moet hebben. Er is wel een 'mondoni ketting' wanneer ik de zoekfunctie gebruik, maar zonder afbeelding...
3lsk3 schreef:Als ik dat intik krijg ik bij eentje wel een afbeelding, en dat is een mensenketting met een paardje eraan
Yashmina schreef:hallo allemaal,
jullie zijn me vast alweer helemaal vergeten!!!
maar ik dacht na lange tijd, laat ik maar weer eens een kijkje nemen op bokt!
ik ben al heel lang niet geweest om emotionele redenen, ik heb nu geen contact meer met paarden, mede doordat ik geen anderen dan arabieren wil rijden en mede dankzij mn school, ik ben druk bezig met mijn vwo eindexamenjaar....
het is niet zo dat ik niets meer met arabische kostuums heb, ik heb de laatste tijd nieuwe ontwerpen uitgewerkt op modelpaardenformaat en ik heb ook een paar schilderijen verkocht met aangeklede arabs...
daarnaast berijd ik me nu voor op mijn studie: ik ga arabisch studeren!
en in mijn studie ga ik naar egypte voor een half jaar en ik ga daar onderzoek doen naar arabische paarden kostuums!
verder is mijn site die jullie misschien wel misten verlopen en ben ik bezig aan een nieuwe,
voor vragen mag je me altijd mailen! (hylke_fayruz@live.nl)
ik ben onder de indruk van wat jullie in de afgelopen tijd allemaal gemaakt hebben!!! ik heb ze net allemaal bewonderd!! echt top!
ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik me weer even gemeld heb, groetjes van Hylke
JENNx schreef:Wauuw.. Ik vind deze zooo stoer hè!
https://ssl.kundenserver.de/shop.araber ... 8a90571223
Ik kan het denk ik niet laten om een nieuw ontwerp te gaan maken.
Maar ik moet van mezelf die andere ook gaan uitwerken. Grrr..
JENNx schreef:Haha, Yellowah een kleine mollige arabier?![]()
Heb ik iets gemist?
Yellowah kan wel mooi springen!
eLLe_horse schreef:@ Bonjoy (mag ik joyce zeggen?) Yellowah kan best voor een arabiertje doorgaan
![]()
Helaas is m'n instructrice nog steeds ziek dus dat is deze week helaas ook geen MarengoEn aan m'n borsttuig ben ik ook nog altijd niet begonnen... Ik heb wel weer véél ideetjes
![]()
Voor degenen die nog tandjes voor aan de neusriem zoeken: http://www.beadshouse.nl/10234/1/tanden.html , Ik vond die laatste wel wat hebben![]()
Ik heb schelpjes gevonden, maar niet zo goedkoop en veel verzendkosten
eLLe_horse schreef:Bij mij doet de site het niet