Geen idee wat hij gedaan heeft, was maandag kapot moe dus heb hem lekker vrij gegeven en gisteren met werken was hij wat houterig zonder aanleiding dacht meer spanning in z'n lijf nog van zondag. Vanmorgen kwam ik aan had hij een bolling erop
Hij staat nu in de uitloopstal maar denk dat hij eerder maandag of misschien zondag iets heeft verrekt. Hoop nog steeds op een kneuzing van één van zijn klunzige benen

leuk hoor dat filmpje, wat blijft ze mooi in haar tempo naar de hindernis toe! Da´s met Noah wel anders 
Hoewel die op zo'n dag met veel indrukken als zondag meteen een stuk invalt in de flanken. Na de cross ben ik hem 2 dagen lang aan het bijvoeren met dubbel ruwvoer, dan is ie echt even een paar daagjes zielig in de flank. Gewoon van de spanning en alle indrukken denk ik dan? Hij vind het crossen zo leuk, geeft zich helemaal.
Hopelijk is het niks Lisa!
), ik heb hem altijd goed ingeschat. Hij is 1,56.5m
Binkie! Natuurlijk geen camera bij de hand
Doet me echt goed om te horen. Zal Shief ook eens opmeten binnenkort hoeveel ze weegt
Haha ik ken mezelf, kan zo'n controlfreak zijn met dagen zoals wedstrijden dat ik heel kortaf kan zijn 
De eerst was een halve lancering van mij, ze sprong half in stilstand super hoog
Wat een topper is het toch ook

hopen dat het niet erger wordt!