[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:35

Letizia schreef:
Ik vind je laarzen wel tof Shanna! Alleen, vrees ik, te klein -O-

Je mag ze wel passen! Woon om de hoek joh!

Ik kruip voor de tv :wave:
Ohh ja ik zat er vorig jaar ook naast haha.. Ik vind die Pauline ook een beetje typisch dus verdenk haar denk ik

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:41

Ik ben super slecht in gokken :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:41

:')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:49

Ik volg nooit dat NL geneuzel :D
Ik kijk tegenwoordig Grimm.
Maar blijf niet thuis voor een progamma:)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:53

Ow, ik vind dit juist leuke NL programma's :j

Grimm heb ik (online) geprobeerd, maar kon ik me niet in vinden. Ik volg nu wel Once Upon a Time :)

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:54

Ik heb zelfs een periode gehad dat ik heel erg haast ging maken om om 8uur thuis te zijn voor GTST :x

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:55

Ownee, dat volg ik echt niet :')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:00

Shanna_ schreef:
Ik heb zelfs een periode gehad dat ik heel erg haast ging maken om om 8uur thuis te zijn voor GTST :x

:') Dat heb ik nooit gevolgd :)
Ik kijk wel Flashpoint en Hawai 5-O en trauma centrum _O-

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:18

Ik werk 4 avonden per week, dus sowieso niet veel tv hier :Y)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:51

Jullie gaan hard! :oo Wel even mbv de links mensen toegevoegd op fb hahah. Spaar ze allemaal :D :=

Vandaag lekker geshopt. Mooi hoofdstel gescoord voor Nas met een bling-neusriem, zweetdekens voor Umoyax en Nas (pfffft bijna al die maten waren al weg! Met pure mazzel een zwarte gevonden voor Umoyax en uiteindelijk een rood-gestreepte gekozen voor Nas, kon geen roze vinden -O- ) en mezelf verwend met nieuwe laarzen :D
Overal 50% korting op, dus dat wil wel :D

Daarna op stal weer een hartverzakking.. Paarden in de grote, hobbelige paddock. Umoyax past zich heel braaf aan aan de ondergrond/omstandigheden. Nas ernaast gezet (paddock is met draadje door de midden) in de verwachting dat zij ook wel braaf zou zijn.
Nou, mooi niet dus... Die crosste doodleuk over een stuk ijs, hing vervolgens met haar been nét niet in een draad en ging vrolijk bokkend en racend verder. Geen succes dus := Haar maar in de kleine paddock gezet, die was inmiddels gauw vrij gemaakt (dan is ze trouwens wel een schát, komt gelijk op me af gedenderd en wijkt niet meer van mn zijde <3 ) en daar ging ze ook wel even uit haar plaat maar kon minder kwaad.
Intussen was Umoyax aangestoken dus die ging ook als een idioot de paddock door, ging vervolgens op zn plaat....pfft. Hem dus maar van de achterste helft naar de voorste verplaatst en toen wist ie t ineens weer; rustig aan doen :)*

Ze hebben nu heel solidair allebei linksachter een wondje op de kroonrand :') Umoyax aan de voor- en achterkant, maar t is gelukkig allemaal oppervlakkig. Bloedde wel, dus heel charmant rode vlekjes in de sneeuw :')

En net ook effe opgeruimd, vandaag soort kastjes met bakken gehaald voor mn voorraad want dat stond echt enorm onhandig, heb al niet veel ruimte en kon niet meer lopen nu daar := Nu staat alles heel netjes geordend en heb ik weer ruimte en overzicht :D

Druk bezig geweest dus vandaag :P

Series... Mwoh. Enige wat ik nu echt kijk is Once Upon a Time, hou van dat soort series <3 Vampire Diaries komt erachteraan en kijk ik daarom dus ook, maar kan ik ook wel zonder :P Opnemen/terugkijken doe ik eigenlijk nooit, alleen OUaT zou ik nu wel terugkijken, zooooo spannend! :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:57

Ja, spannend hè Amy :) Vind het ook een leuke serie :j

Enne, drukke paardjes :') Jong spul hè!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:03

Ely was vandaag ook al zo lekker fris. Gelukkig hebben wij een roundpenn die goed te doen blijft met de vorst, dus ze kon zich even goed uitleven (en ik m'n hart vasthouden...).

Ik heb ook al een aantal mensen gevonden op FB!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:03

Pfft :') T stomme is dat je aan Umoyax merkt dat hij druk is, die loopt nogal te stuiteren aan de hand, én hij heeft heel lang nodig gehad om zn benen onder controle te krijgen. Dus bij hem ging ik er eigenlijk vanuit dat ie levensgevaarlijk zou zijn in een hobbelige paddock.
Nas is aan de hand juist heel lief en braaf, merk je echt niks aan.....en die gaat compleet uit dr plaat in de paddock :')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:06

Ik kijk nu zon zee en zuipen waar iemand een overdosis ketamine ingenomen :roll: 8)7

Mo was redelijk rustig vandaag behalve die vijf minuten achter de volgens aanjagen dan...
Mirka heeft ook 5 gekke minuten en vind het dan wel wellentjes.

Als Mo in een speel bui is zwaait hij met zijn hoofd en daag je dan uit :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:06

Lekker geshopt dus Amy, 50% korting is altijd leuk :) Ooowww herkenbaar!! Wij hebben een grote paddock ter beschikking en de rijbak want als deze bevroren is gaat er toch niemand rijden. Paddock was voor de helft goed ongeveer dus we hadden ff een draadje gespannen tot waar de paardjes konden lopen. Ging drie kwartier goed tot Moyi natuurlijk weer vol door het draad rent... (zou het familie zijn van Umoyax?? :+) De daarop volgende dagen was hij gelukkig een stuk voorzichtiger :)

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:08

Oeh dat is wel spannend bij Nashwa dan! Ely staat vaak al te stuiteren in de paddock als ze fris is, dan weet ik dat ze in de roundpenn ook af gaat.
Met rijden is het vaak andersom: staat ze in stal rustig, dan is ze heftig met rijden. Is ze druk op stal, dan is ze met rijden fijn. Bijzonder paard 8)7

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:09

Djuun vond er geen drol aan buiten vandaag :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:11

Barcelano schreef:
Ik kijk nu zon zee en zuipen waar iemand een overdosis ketamine ingenomen :roll: 8)7

Ja, die was redelijk wuis hè :') Mijn God, wat een achterlijk programma... :\ Mensen kennen hun grenzen niet...

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:14

Sieltjuh schreef:
Barcelano schreef:

Ja, die was redelijk wuis hè :') Mijn God, wat een achterlijk programma... :\ Mensen kennen hun grenzen niet...

Bizar om te kunnen feesten om een paardenmiddel te nemen :') Dan heb je ze niet meer helemaal op een rijtje >;)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:19

wow Amy, dat zijn nog eens leuke inkopen!! eigenwijze knollen, denk dat ze het nu wel snappen? :') Noah is heel braaf, blijft eigenlijk altijd achter de draadjes/touwtjes. Hoeft geeneens stroom op te staan, meestal snapt ie het wel :+

Ik hoop dat ik in de zomervakantie ergens kan gaan werken, want ik heb echt geld tekort := Had 2 maanden geleden stallaarzen gekocht en dat geld kreeg ik terug voor kerst, maar dat geld gaat alweer meteen op aan de osteopaat -O- als dat stomme paard nou eens beter zou worden en nooit meer iets kreeg, zou ik heel heel blij zijn :+ Ik heb ook genoeg blessures gehad de afgelopen 2 jaar. Okee het eerste jaar waren blessures van mij (been gebroken, longembolie, hersenschudding, lip half doormidden) en afgelopen jaar + begin dit jaar is Noah af en aan geblesseerd... -O- Mag van mij nou wel eens klaar zijn, ik wil van de zomer zo graag weer lekker buiten kunnen rijden, lekker dressuren en geld sparen of uitgeven aan leuke dingen ipv mn hele spaarrekening leeg aan de dierenarts...

wie is de watte kijk ik allemaal niet, veel te ingewikkeld en daar heb ik geen tijd/energie voor _O-

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:21

Haha ik kijk het ook, mensen sporen niet!
Vorig jaar op een festival ook zo'n geval voorbij zien komen, jongen werd gedragen door ambulance personeel al lopend, lijf was haast een plank en nek was praktisch 90 graden achterover geklapt...
:n

oohh en ja van die figuren die aan je vragen: serieus, drink je water? Dan heb je toch geen leuk feestje :o?

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:28

Ik ben van mezelf al gek genoeg :j :') :7

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:30

Belachelijk hoe de mensen over hun grenzen gaan :n Dat Herbal Highs is ook vaag, nog nooit van gehoord :? Een legale vervanging van XTC? :o?

Maargoed, ik heb afgelopen jaar ook bij Concert at Sea bij de EHBO gestaan met een vriendin die flauw viel :roll: Toen ik daar was, gelijk mn voet laten masseren, want verging van de kramp _O-
Maargoed.. hitte, paar drankjes en hoppa ze vallen met bosjes... :\

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:31

Ik vind een drankje best lekker, maar ken heel goed mijn grenzen!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:39

Een paar drankjes? :')
Die was al blauw voordat we überhaupt op het concertterrein waren :')