Als ik moet kiezen tussen en perfecte witte arabier of een perfecte donkere arabier, kies de donkere

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KimH schreef:Wat een geweldig kereltje die Fayyim!!
Afgelopen zaterdag heeft Raheem een (klein) ongelukje gehad. Hij is waarschijnlijk tijdens het spelen ergens met zijn neus tegen aan gekomen en hij had een flinke snee. De dierenarts is erbij gekomen en nu heeft hij een aantal krammen in zijn neus.
Ik was er zelf niet bij omdat ik met een vriendin van me op wedstrijd was. Maar goed eenmaal terug ben ik gelijk naar hem toe gegaan. Maar het valt gelukkig mee. Het ziet er nu niet zo heel mooi uit maar op den duur gaan we er gelukkig niets meer van zien.
Ik zal er vanmiddag wel even een foto van maken
Citaat:dakhilah schreef:
Helemaal TOP!!
AnneOmie schreef:Ik vind zwarte arabieren ook mooi, maar komt niet echt veel voor en ik begreep dat de arabier oorspronkelijk ook niet zwart wasIs de kleur erin gefokt
CtjeLief schreef:Dat verschil hou je toch.. een aantal mensen hier zijn wat jonger en kijken meer door de penny-bril (been there done that) en kijken dus naar de kleur en het rij-plaatje enzo..
En een ander aantal van ons -waaronder ik- kijken toch meer fok/show gericht, hoe zit het paard in elkaar, hoe is het type en hoe zit het met de bloedlijnen? En daarbij hebben wij wel onze kleur-voorkeur, maar zullen ondanks dat een kleur ons niet aanstaat het paard evengoed gebruiken als het ons aanstaat..
poeh wat een verhaal haha
CtjeLief schreef:Dat verschil hou je toch.. een aantal mensen hier zijn wat jonger en kijken meer door de penny-bril (been there done that) en kijken dus naar de kleur en het rij-plaatje enzo..
En een ander aantal van ons -waaronder ik- kijken toch meer fok/show gericht, hoe zit het paard in elkaar, hoe is het type en hoe zit het met de bloedlijnen? En daarbij hebben wij wel onze kleur-voorkeur, maar zullen ondanks dat een kleur ons niet aanstaat het paard evengoed gebruiken als het ons aanstaat..
poeh wat een verhaal haha