Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wel gaaf hoor dat jullie zo goed gaan echt leuk om te zien .
.

Fijn dat Noor lekker braaf was! Ik kan ook genieten van longeren, lekker je paardje zien bewegen! Over de balkjes, omdat het de dagen er na niet ging regenen mag ik ze laten liggen, ook omdat ik ze morgen weer ga gebruiken
Als er een tijdlang slecht weer wordt verwacht moet ik ze wel opruimen of er hindernissen van maken zodat ze niet op de grond liggen. Maar in de hoek links van de balken staat een balkenkar, dus opruimen valt reuze mee
tooooo lazy!!!

Ik moet nog even uitzoeken hoe ik dat ga doen met overnachting. Heb jij daarvoor al iets gepland?
Heb pas geleden op Stijn z'n paard mogen oefenen en idd daar steek je enorm van op!

Het voelt zo natuurlijk en gewoon aan, dat ik het niet eens besef dat dit pas de 2e x erop stappen was.
Daarop moet je wel inlever in omgeving, want je rijd thuis al zo mooi haha!
) dus dat werd een prachtige 0 score
) Maar zag er goed uit, weinig spanning en toch alles erg dicht op elkaar dus top! HMS een vierde plaats van de 12, ik zag haar wat spanning opbouwen maar Suus reed haar er prima doorheen. En pleasure was helemaal prima voor waar ze nu staan, helaas geen plaatsing (van de 13 worden er maar 6 geplaatst) en helemaal terecht voor degenen die wel geplaatst waren want dat zag er gewoon top uit. Dus al met al weer erg tevreden en was weer onwijs gezellig! 
en de scones waren heerlijk.
Daar heb je een heerlijk paard aan zo.

.
.
En wat een knuffel is Blue toch
Wat super dat je alles op stal zo dichtbij op kan slaan, scheelt een hoop gesjouw. En wat lief dat Nabeeh zo beschermend is, apart hè, hoe ze dat soort dingen zo goed aanvoelen.
Maar ja, andere paarden moeten toch ook zeker van je onder de indruk zijn? Wel fijn dat hij dan daarna wel braaf onder het zadel is, want dat soort sprongen zijn niet leuk als je erop zit.

), maar ze vond het ook weer best spannend na een hele winter niet scheren. Verder was ze wel super braaf
Over een paar weekjes maar weer eens scheren, en dan wat netter, dan is ze er ook weer iets meer aan gewend.

En vandaag was ook zijn laatste dag als hengst
Morgen om 8.45 uur komt de DA..
En Amir is stout
Set_Elkol schreef:Knappe Aleeyah! Echt een snelle schimmel, die zal deze zomer wel een stuk witter zijn he! en MausiEn Amir is stout

En met halster gaat ook nog niet echt vlekkeloos, dus wil dat sowieso niet doen als ik alleen ben. En ik vind dat 's ochtends altijd makkelijker oefenen dan 's avonds, dus laat ik hem vaak 's avonds maar los.
klinkt geweldig.

Goede zet om Sjakie eerst even rond te slingeren dus! Fijn dat je met Dibah een rustig paadje had gevonden, hier was het ook erg druk gisteren! Alles en iedereen lekker op pad met dat mooie weer 
Ik kan totaal geen hoofden scheren, ga me er ook niet aan wagen
Knappe Fardani, met hoofdstel om. Al een echte grote jongen 

Lekker voorwaarts, naar voren springen ipv terugspringen, en aan het eind heb ik Noah lekker een paar rondjes door de bak laten galopperen in zijn eigen (turbo
) tempo, hij vind dat zo heerlijk