Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat ziet hij er al volwassen uit! Dan is Nour echt jog n puppie! Maar goed, ze schelen natuurlijk ook n jaar.
M'n ouders zijn dan 40 jaar getrouwd en willen dat weekend met ons naar Texel. Das n goed excuus toch?

En hem uiteindelijk nog met winst verkocht 
yildiz schreef:ik heb nu een 16" zadel en dat is, gezien my bony ass, best wel ruim. Is een 15 of zelfs 14" niet fijner?
Ik heb verschillende zadels in verschillende maten getest en zou je zeker niet aanraden om een 14" te nemen, dat is echt heel klein. Een 15" zit voor mij persoonlijk het fijnst (ik ben 1m63 en weeg ongeveer 45 kg) maar een 16" lukt ook nog wel.
. Al het zwart is 1 grote zwarte vlek met heel weinig schaduw, je ziet zelfs de manen van June heel slecht die wel helemaal aan de rechterkant hangen van haar hals. Heel erg jammer. Gave foto's van je mannetje, lijkt CT Radical Baskalena wel....helemaal op het gemak. Toppie! Bimmetje schreef:pff yildiz, ik heb net de mail gehad van yvonne. Maar de ALV word in ermelo gehouden!(
. En daar ben ik ook
.
yildiz schreef:Alleen Tie... Man die staat zo hengstig, pffff.... Het is koud dame, dan word je toch niet katshengstig?!!!:D
Lekker knus bij elkaar liggen 
Nance, jij bent ook van t gewoon doen he? Heerlijk!
corine1981 schreef:yildiz schreef:Alleen Tie... Man die staat zo hengstig, pffff.... Het is koud dame, dan word je toch niet katshengstig?!!!:D
De meeste kinderen worden in de winter gemaaktLekker knus bij elkaar liggen
Wat betreft het importeren: BM levert niet rechtstreeks aan NL ivm de dealer hier. Ik heb het toen via iemand van het volbloedenforum die in België woont laten komen, beetje een omweg, maar het scheelde wel erg veel!
yildiz schreef:Zag trouwens op FB nog hele leuke sleearabs voorbijkomen!Nance, jij bent ook van t gewoon doen he? Heerlijk!

. Langs het hekwerk lag het sneeuw het hoogst, op sommige plekken knie hoogte van Nirvana. Kids kregen bergen sneeuw op schoot en vielen er geregeld af....een lol dat ze hadden.