Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ArabianRanch schreef:Fayyim gaat nu wel heel snel.
Op zijn rug lijkt het net of hij tegen een ‘pas geverfde witte muur’ heeft gestaan
Hij is echt een lekker ventje, op naar een volle zus van hem voor volgend jaar
Anne_Sea schreef:ArabianRanch, wordt het veulen hélemaal wit?
missfcdb schreef:haha dacht ik ook jah en toen ik een paar mensen bij ons op stal zagen wassen dacht ik echt laat maar.
Maar heb je pladykt al gezien een echte wite sprookjes arabier.
En echt spierwit en een schat van een paard.
Waarom ga je niet naar een keuring ken je mensen leren kennen en die kunnen je met alles helpen ook messchien met het adviseren van een volbloed voor later.
Waar woon je ergens?
Ik weet niet of ver van brabant woont want de 29 juni is in sint Oederode een keuring wij zitten waarschijndelijk dan in groningen haha.
En de 28 is er een dressuur wedstrijd en daar doet de parel van isabel aan mee sivje.
Mooie arabje om te zien onder het rijden vooral dresuur.
corine1981 schreef:Ook vind ik vossen mooi, ben het wel eens wat de zwarten betreft, die expressie komt vaak minder mooi uit door de kleur, en helaas wordt er teveel alleen voor de kleur gefokt...
ArabianRanch schreef:corine1981 schreef:Ook vind ik vossen mooi, ben het wel eens wat de zwarten betreft, die expressie komt vaak minder mooi uit door de kleur, en helaas wordt er teveel alleen voor de kleur gefokt...
Vraagje: vindt jij dan ook ALLE vossen mooi ? er zijn hier en daar wel een paar leuke vossen (Ajman Moniscione, Master Design om zo maar een paar te noemen).
Ik heb het idee dat er meer naar de kleur gekeken wordt dan naar het rastype van de arabier. Daarom zei ik ook dat er zeker ook lelijke schimmels rondlopen, mijn voorkeur gaat dan wel uit naar schimmel, maar dat wil niet zeggen dat ik ALLE schimmels mooi vind![]()
Gelukkig dat smaken verschillen inderdaad ... is maar goed ook
Ik kan bv niet zeggen dat ik niet van die of die kleur houd, het gaat erom hoe het paard er qua rastype uitziet, al was die roze met gele stippen !!!