Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Stomme ponies die niet doen wat je wilt ook
Rondje ponyruil doen? Noah is wel een manusje-van-alles, dus degene die eens een rondje dressuur-springen-vrijheidsdressuur-te-paard of iets in die richting willen, jullie zijn altijd welkom 
Yildiz had ook al zulk lekker eten, is het feest op donderdag bij jullie? 
Het apepakje vind ik juist wel wat hebben, maar ik ben gewoon verliefd op mijn blauwe rijjasje
Maar op grote wedstrijden is het soms wel betreurenswaardig hoor, mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet. En vaak zijn de ouders van de kinderen nog erger dan de kinderen zelf 

Laat juist zien hoe jullie gezinnetje is! Met 2 knotsgekke paarden 
.
.
.
.

Maar die tikt nog veel aan dus heb wel iemand nodig die ze weer goed wil leggen
miss wel idee voor met les!
Gezellig!
Goed dat het probleem met de rat opgelost is! Leuke foto van Sjaak trouwens!
Leuk trouwens dat balkentopic!
De gezinsfoto is trouwens ook gaaf, wat een leuke pony
Gave foto!
Ontzettend gaaf! 

alleen was de broccoli een beetje hard.
) misschien wel de zadelrubriek starten.

Hij doet het echt fijn maar moet nog wel het een en ander aan mezelf bijspijkeren haha 

Zo zijn de Myler bitten ongeveer, maar dan kunnen links en rechts nog wel onafhankelijk van elkaar bewegen, toch maar eens kijken hoe hij daarop reageert.
De meeste mensen lachen die glimblingbling western apepakjes ook uit en dat kan ik nog best begrijpen haha, vond ik zelf eerst ook
Nu kan ik helemaal verliefd worden op die spulletjes haha.

Les was wel echt weer super, heel moeilijk en confronterend, maar he daar leren we alleen maar van!
We stonden echt op het punt van nou.. volgende stap is, klik maar los die handel. Dus wie weet next time