Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zondag en maandag wordt het weer toch drama...
Hier dus geen topervaring met semi-boomloos. Weliswaar ander merk dan de Startrekk.
)[/quote]
[/quote]

mijn moeder was heel erg overstuur toen wij in het ziekenhuis kwamen, maar gelukkig heel blij dat we er waren en aan het einde van de avond weer vrolijk maar ze krijgt vast nog wel wat naweeën. Ik kan zelf ook nog niet slapen.
hij is ook zo braaf he, blijft gewoon staan ook

.
.
Brings back memories. Wij zijn 16 jaar geleden op dezelfde manier aangereden. Autostoelen lagen los in de auto... We hadden een (ongebruikte) gastank in de auto én t was een goede auto, dus we zijn allemaal met de schrik vrijgekomen, maar dat busje ramde m met 100km p/u bij ons er achterin. Daarna nog een vrachtwagen die ons maar nét kon ontwijken en zo dicht langs ons ging dat de hendel van mijn portier ín de zijkant van de vrachtwagen zat. Achteraf echt een heel heftig ongeluk... Daarom wil ik nooit Ford rijden, want het eerste wat ik zag toen ik achterom keek was een heel groot Ford-logo in combinatie met een rokende motor.
Wat vreselijk.

*
Ga over naar Seoshop, dat werkt wel echt enorm fijn en helder maar zit wel een maandelijks bedrag aan verbonden
We zijn weer helemaal blij met elkaar. Toen ik hem op stal zette had hij echt zo'n prethoofd en ik moest de hele tijd aaien

Hartstikke leuk hoor, maar ze zette haar nieuwe hengstveulentje voor zn stal en hij ging tekeer of er een hengstige merrie stond. Ze zei al dat ie niet zo heel makkelijk was

)